Lademoen Tannlegekontor

Mellomveien 1 7042 Trondheim
Lademoen Tannlegekontor holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Lademoen Tannlegekontor

Her blir du godt ivaretatt

Tannlege: Thorleif Weie Skrevet

Veldig fornøyd. Stødig og trygg fyr som gir detaljert informasjon underveis. Hadde tannlegeskrekk som ung, men dette har gått over i løpet av årene jeg har gått til tannlege Weie.

Vennlig, avslappende og IKKE belærende!

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Jeg ankom lademoen tannlegesenter i tårer pga tannlegeskrekk, men så fort jeg kom inn så ble jeg tatt imot med full forståelse og jeg fikk ta ting rolig.
Jeg hadde brekt en jeksen og var i smerte men hele tiden min der inne kjente jeg ingenting.
Hun tar smertelindring alvorlig og hører på deg underveis.
Anbefaler henne veldig og spesielt til studenter pga gode studentpriser! :)

Flink

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Tannlegen forklarte godt hva som var i vente, ba meg puste med magen og fikk meg til å roe ned. Ingen smerter ved kirurgisk fjerning av visdomstann. Effektiv behandling, fort ferdig :) Alt i alt en god opplevelse, med tanke på min legeskrekk. Anbefales!

Fantastisk

Tannlege: Torild Kulseth Pedersen Skrevet

Veldig fornøyd med min tannlege Torild! Flink til å holde en stresset pasient rolig. Forklarer godt underveis og involverer deg i arbeidet, veldig greit når man har noe skrekk for å dra dit i utgangspunktet. Får meg til å glemme at jeg gruer meg. Supertrivelig dame!

Bare bra

Tannlege: Magnus Hartnell Nordmark Skrevet

Kan absolutt anbefales. Trakk visdomstann og var så redd jeg bare gråt (legeangst). Behandlingen tok litt lengre tid pga litt vanskelig tann, men fikk god informasjon og støtte hele veien - og i ettertid.