Kris Tore Solesnes Espersen

Væretrøa 48 7054 Ranheim
Kris Tore Solesnes Espersen holder til i Trondheim

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Kris Tore Solesnes Espersen

Verdens beste tannlege!!!!

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos! Faglig flink, morsom, får meg til å glemme at tannleger er skumle ;)
Forklarer alt han gjør underveis, prater og nynner mens han holder på så jeg glemmer å være nervøs! Aldri lang ventetid. Hurra for Kris!!

Utrolig fornøyd

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Takket være denne mannen er det nesten litt hyggelig å dra til tannlegen. Fantastisk fornøyd. Fått hjelp med alt fra hull, visdomstann og utallige knekte tenner.

Verdt å reise til Trondheim for

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Jeg har flyttet fra Trondheim nå, men når jeg skal til tannlegen, tar jeg fly til Kris.
Det sier alt.

Behagligste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege😃

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Har aldri opplevd en mer behagelig tannlege enn Kris👍🏼 Jeg er en dame som nærmer meg 53år, så jeg har vært en del ganger hos en tannlege. Mer behagelig person skal du lete lenge etter😃Kris passer på at du har en fin opplevelse og samtidelig forklarer han hele tiden hva han gjør. Det var en veldig positiv opplevelse for meg i dag👍🏼 Kris har fått en ny pasient i dag😃 Han virker bare så snill og god😃

Veldig dyktig og beroligende for de med total og invalidiserende tannlegeskrekk

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Jeg er en av de med ekstrem tannlegeskrekk.
Helt fra barndommen av var jeg plaget med dårlig tannhelse grunnet medisinering og munntørrhet, og utviklet en fobi for tannlegen grunnet smertefulle og skremmende opplevelser hos tannlegen.
Måtte til tannlegen til slutt grunnet store smerter, og da var tannhelsen min veldig dårlig og det i seg selv var noe jeg skjemtes veldig over, så terskelen var høy for å kontakte tannlegen, men jeg hadde ikke valg, dette gikk ikke lenger.
Kom til Kris espersen som kunne fortelle meg at nå var det nye regler for hjelp til økonomiske utgifter for de med invalidiserende tannlegeskrekk og behov for tanrestaurering, samt at jeg ble tilbudt et slags tannlegedop så er så kraftig at man ikke har sjans til å kjenne angst, blir helt rolig.
For første gang klarte jeg å gjennomføre tannbehandlig uten å besvime, hyperventilere eller gråte ukontrollert av angst, og Kris Espersen har en veldig behagelig væremåte, rolig og avslappet slik at man føler seg trygg og ivaretatt, han er også raus med bedøvelse og flink å sette den slik at behandlingen ble fullstendig smertefri.