Tannlegene Liahjell og Bomstad

Telefonnummer77 68 57 8177 68 57 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregata 28 9008 Tromsø
Tannlegene Liahjell og Bomstad holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Liahjell og Bomstad

Den beste tannlegen i verden!

Tannlege: Kristine Liahjell Skrevet

Har vært hos Kristine fast siden 2001. Hun er utrolig dyktig, vennlig og skånsom. Går fast til henne årlig, helt kvitt problemer i tennene.

Alle tiders tannlege

Tannlege: Kristine Liahjell Skrevet

Kristine har Vært min tannlege i siden 2000. Utrolig flink og behagelig. Ingen over ingen ved siden !!!!!

Meget behagelig!!

Tannlege: Kristine Liahjell Skrevet

Har vært hos Kristina nå i 3 år, og er meget fornøyd! Hun er utrolig rolig og behgelig, og flink til å informere underveis. Er alltid blid og hyggelig og det er lett å kommunisere med henne.
Kan absolutt anbefale henne til de som har tannlegeskrekk :)

Alle skulle vært som henne :)

Fantastisk tannlege og medmenneske!

Tannlege: Kristine Liahjell Skrevet

Kristine er verdens beste tannlege, ingen over, ingen ved siden! Hun er hyggelig, rolig, utrulig flink, kan jobben sin, lett på hånden, forklarer godt, ser deg som pasient og lytter. Er det noe som verker, så må man bare ta kontakt. Prisen er jeg også fornøyd med. Jeg kommer aldri til å bytte :)

Anbefales på det varmeste og sterkeste!

Dyktig og behagelig - veldig fornøyd

Tannlege: Camilla Johannessen Bomstad Skrevet

Jeg har gått til Camilla Bomstad siden hun overtok praksisen i Vestregata, og har utelukkende gode erfaringer. Hun er dyktig og effektiv, og har et humør og en væremåte som virker veldig avslappende på meg som pasient. Hun virker faglig godt oppdatert, og gir grundige tilbakemeldinger og råd. Ikke minst er hun ærlig og redelig, slik at man kun må betale for nødvendig arbeid. Jeg kan absolutt anbefale denne tannlegen!