Tannpaléet

Telefonnummer38 12 29 5038 12 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Tannpaléet holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannpaléet

Min beste anbefaling

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Som fast kunde i ca 20 år har jeg godt et godt grunnlag for vurderingen: Mikal Heyeraas er faglig svært dyktig, yter godservice og behandlingen utføres på en behagelig måte. Pris som de fleste andre tannleger. Heyeraas er i tillegg en hyggelig person og er lett å forholde seg til.

Pensjonist

En reddende engel!

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Jeg fikk akutt rotbetennelse og trodde jeg skulle dø av smerte! Tannlegen min er i Oslo og det var for langt unna i dette tilfellet og siden smerten var så stor var tannlege skrekken lagt til side for øyeblikket. Jeg fikk komme til heyeraas som første pasient den dagen uten time bestilling og han gjorde en veldig god jobb med en ekstremt betent tann og var i tillegg både hyggelig og avskrekkende! Ikke no vits å være redd for han! Han er ikke den billigste, men heller ikke den dyreste og verdt hver eneste krone!

Knall bra tannlege!!

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Som kunde hos Mikal Heyeraas i over 20 år kan jeg ikke tenke meg at det finnes maken til denne tannlegen! Dette er en utrolig fleksibel tannlege og han yter sitt ytterste for å hjelpe. Han er rolig, tålmodig og har en behagelig framferd på alle måter! Jeg gir han de varmeste anbefalinger!

Super

Tannlege: Vidar Hammen Skrevet

Ein god tannlege som bryr seg om sine pasientar, er viljug til å gi det vesle ekstra utan ekstra kostnad. Eg har hatt mange tannlegar før, men han er definitivt den beste.

Beste tannlege i hele verden

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med denne tannlegen. Før jeg begynte hos ham hadde jeg sterk tannlege skrekk, men jeg ble kvitt det ved å begynne hos dennne tannlegen. Han virker veldig snill, er dyktig og lytter til sine pasienter. Jeg gleder meg til tannlegetimer nå noe som ikke var mulig før jeg begynte hos denne tannlegen. Jeg kan til og med le hos tannlegen. Jeg anbefaler ham på det varmeste spesdielt til de som har tannlegeskrekk.