Tannpaléet

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Tannpaléet holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannpaléet

Beste tannlege i hele verden

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med denne tannlegen. Før jeg begynte hos ham hadde jeg sterk tannlege skrekk, men jeg ble kvitt det ved å begynne hos dennne tannlegen. Han virker veldig snill, er dyktig og lytter til sine pasienter. Jeg gleder meg til tannlegetimer nå noe som ikke var mulig før jeg begynte hos denne tannlegen. Jeg kan til og med le hos tannlegen. Jeg anbefaler ham på det varmeste spesdielt til de som har tannlegeskrekk.

Alltid en hyggelig opplevelse!

Tannlege: Vidar Hammen Skrevet

Vidar er en tannlege man beholder for resten av livet. Anbefales på det sterkeste! Fantastisk service, grundig arbeid og alltid tilgjengelig ved behov.

dyktig tannlege

Tannlege: Vidar Hammen Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Han sjekker ting grundig. Har slitt med dårlig imunnforsvar og han fulgte meg opp ved å sjekke om det hadde sammenheng med tenner/tannkjøtt. Han er flink faglig men ikke minst medmenneskelig og forsiktig under behandlinger jeg har fått. Absolutt ikke hardhendt. Jeg sliter ikke med tannlegeskrekk. Men om noen gjør hadde jeg definitivt valgt han.

Kjempedyktig

Tannlege: Vidar Hammen Skrevet

Kjempedyktig og hyggelig tannlege. Du føler deg alltid godt mottatt og han er veldig flink om man har tannlegeskrekk. Byttet til han før jeg var så gammel at jeg ikke fikk gratis tannlege av staten lenger, og Hammen passet på at jeg visste at jeg hadde rett på gratis tannlege før han ville behandle meg. Føler alltid at han gjør det som er til mitt beste og ikke det som er best for lommeboka hans. Anbefales!

Kjempefornøyd

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Veldig rolig og grei fyr. Tar seg god tid til å svare på alle mine spørsmål, og er flink til å berolige meg der jeg ligger og er kjempenervøs. Kommer til å fortsette hos han så lenge jeg kan.