Øvregate tannhelse

Øvre Langgate 50, 2.etasje 3110 Tønsberg
Øvregate tannhelse holder til i Tønsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Øvregate tannhelse

Super tannlege!

Tannlege: Ole Johan Føske Johnsen Skrevet

Dyktig, imøtekommende og på lag med pasienten! Forklarer godt (behandlingsmuligheter, forventet smerte/ ubehag og om Helfo/ stønadsrettigheter).

Jo mer «interessant» kasus, jo bedre ;) Jeg har blant annet måttet bytte de fire fortennene og er svært fornøyd med både prosess og resultat! Det er rett og slett trygt (svært kompetent, oppdatert og grundig) og dessuten hyggelig (samtaler og humor) å være hos tannlegen - anbefales!!

Super tannlege

Tannlege: Cesilie Skollerud Hegna Skrevet

Går til tannlege Hegna for rutinekontroller. Hun er en veldig hyggelig dame som viser og forklarer underveis.

Super tannlege med humor

Tannlege: Ole Johan Føske Johnsen Skrevet

Denne tannlegen er så dyktig at jeg sluttet å bruke bedøvelse ved borring i tennene. Han har faglig god dyktighet, lett og få tillit til, og møter en med humor. Humor er viktig for å føle seg avslappende hos tannlegen for enkelte, og denne tannlegen justerer seg inn for hver pasient er mitt inntrykk. Denne tannlegen kan jeg trygt anbefale til andre, og særlig til de med tannlegeskrekk. De han her ikke klarer å kurere for det, blir aldri kurert for tannlegeskrekk.

Fantastisk flott tannlege hvis man først må gå til tannlegen

Tannlege: Ole Johan Føske Johnsen Skrevet

Jeg ble overført til Ole Johan for mange år siden, når min gamle tannlege gikk i pensjon. Det har vært en veldig fin match helt fra første stund. Han er faglig dyktig, empatisk, lydhør og jeg føler at han tar veldig godt vare på meg og mine tenner. Jeg kommer aldri til å bytte frivillig og kan anbefale han til alle!!

Kjempeflink tannlege!

Tannlege: Cesilie Skollerud Hegna Skrevet

Dyktig og rolig tannlege som har på lang vei klart å kurere min tannlegeskrekk fra barne- og ungdomsskolen. Forklarer bra alt vi skal gjøre og tar seg god tid. Veldig flink og god kontroll på det hun gjør
Ikke minst veldig hyggelig og engasjert tannlege!