Øvregate tannhelsesenter

Telefonnummer33 31 34 2733 31 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Langgate 50, 2.etasje 3110 Tønsberg
Øvregate tannhelsesenter holder til i Tønsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Øvregate tannhelsesenter

Super tannlege med humor

Tannlege: Ole Johan Føske Johnsen Skrevet

Denne tannlegen er så dyktig at jeg sluttet å bruke bedøvelse ved borring i tennene. Han har faglig god dyktighet, lett og få tillit til, og møter en med humor. Humor er viktig for å føle seg avslappende hos tannlegen for enkelte, og denne tannlegen justerer seg inn for hver pasient er mitt inntrykk. Denne tannlegen kan jeg trygt anbefale til andre, og særlig til de med tannlegeskrekk. De han her ikke klarer å kurere for det, blir aldri kurert for tannlegeskrekk.

Fantastisk flott tannlege hvis man først må gå til tannlegen

Tannlege: Ole Johan Føske Johnsen Skrevet

Jeg ble overført til Ole Johan for mange år siden, når min gamle tannlege gikk i pensjon. Det har vært en veldig fin match helt fra første stund. Han er faglig dyktig, empatisk, lydhør og jeg føler at han tar veldig godt vare på meg og mine tenner. Jeg kommer aldri til å bytte frivillig og kan anbefale han til alle!!

Kjempeflink tannlege!

Tannlege: Cesilie Skollerud Hegna Skrevet

Dyktig og rolig tannlege som har på lang vei klart å kurere min tannlegeskrekk fra barne- og ungdomsskolen. Forklarer bra alt vi skal gjøre og tar seg god tid. Veldig flink og god kontroll på det hun gjør
Ikke minst veldig hyggelig og engasjert tannlege!

Fantastisk!

Tannlege: Cesilie Skollerud Hegna Skrevet

Jeg har alltid vært redd for tannlege. Denne tannlegen har rotfylt min tann og gjort dette til en behagelig opplevelse. Flink, forklarende og veldig tålmodig tannlege som forklarer godt underveis og gir det lille ekstra at du som pasient føler deg i varetatt. Tannen ble frisk og jeg kvitt tannlegeskrekken. Anbefales på det sterkeste!

Ekspert

Tannlege: Kristian Mathisen Skrevet

En flinkere og mer profesjonell tannlege skal du lete lenge etter. Føler meg avslappet i stolen, for jeg vet at han gjør det beste ut av situasjonen. Kan annbefales på det sterkeste!