Raufoss kommunelegekontor

Telefonnummer61 19 99 9961 19 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sigurd Østliens Veg 4 2830 Raufoss

Siste vurderinger av Raufoss kommunelegekontor

Dyktig og flink med mennesker

Lege: Branka Pilipovic Skrevet

Flink til å se hele mennesket. Gjør det lille ekstra og står på for pasienten. Faglig dyktig. (kronisk overarbeidet som alle andre fastleger)

Topp lege!

Lege: Hans Olof Anders Lundbom Skrevet

Effektiv og vennlig. tar seg god tid til å lytte til pasient. Føler man blir hørt og tatt seriøst hos han. Flink lege, god til å kommunisere og hjelper deg med det du trenger. Absolutt beste lege jeg har vært hos!

Dyktig

Lege: Hans Olof Anders Lundbom Skrevet

Tar pasienten seriøst og man føler seg trygg og ivaretatt under hele timen. Han bruker den tiden han trenger, ser ikke på klokken hvert 5 min slik at man føler at man må bli ferdig snart.

Veldig sympatisk og blid lege.

Lege: Hilde Johanne Løvstad Iversbakken Skrevet

Veldig imøtekommende og blid.Ønsker å gjøre det beste for pasienten.Har mye kunnskap.Men er altfor usikker i sine egne handlinger og avgjørelser.Stoler for lite på seg selv.

Veldig bra

Lege: Hans Olof Anders Lundbom Skrevet

En fantastisk lege som tar pasienten seriøst. Føler meg alltid trygg ved besøk hos han.
Får enkelt time, og venter gjerne 10 min på timen min, idet jeg vet han også vil gi meg noen minutter ekstra når det er nødvendig, utover tilmålt tid.