Lillekollen Legesenter

Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Lillekollen Legesenter

Flott lege!

Lege: Sang Tran Skrevet

Legen er en kjempe flott person!
Han lytter til deg og bærer på masse kunnskap. Han følger alltid opp sine pasienter og gir deg god informasjon hvis du lurer på noe.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Gro Leonhardsen Skrevet

Tar deg seriøst og du får god oppfølging,forståelsses full og lytter,en meget god lege,føler meg tatt seriøst.Lett å komme i kontakt med gjennom "Min helse" som er en elektronisk tjeneste.Meg personlig har hun fulgt opp gjerne med ny time uka etter.
Den beste legen jeg har hatt uten tvil.

Tar pasienten på alvor

Lege: Sang Tran Skrevet

En meget grundig lege som tar pasientens mening på alvor, han lytter til det du har å si og følger opp med spørsmål. Undersøkelser viser at svært mange leger gjør seg opp en mening om pasienten i løpet av de første 20 sekundene av en konsultasjon, det gjør ikke denne legen. Anbefales!

Meget dyktig lege!

Lege: Sang Tran Skrevet

Sang Tran er en ung, men meget dyktig lege. Han har forstått at god dialog med pasienten er veldig viktig. Han gir inntrykk av også å være veldig god faglig på preparater og behandling. Han snakker norsk flytende, og kan anbefales på det sterkeste!

Flott og god lege

Lege: Sang Tran Skrevet

Legen er en flott person. Han lytter og er lydhør ovenfor pasienten. Han er effektiv og lett å komme i kontakt med. Han følger opp pasientene godt og er positiv.