Colosseum Tannlege Fredrikstad Nygaardsgata

Colosseum Tannlege Fredrikstad Nygaardsgata holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Fredrikstad Nygaardsgata

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Toofan Keshtkar Skrevet

Toofan er en dyktig tannlege som vet hva han gjør. Flink til å forklare og berolige om du har litt tannlegeskrekk som meg. Aldri vært i tryggere hender enn nå.

Behagelig og superflink tannlege

Tannlege: Martine Stordal Skrevet

Alltid vennlig og behagelig mottagelse.
Du merker at hun virkelig er profesjonell og kan faget sitt. Vært til behandling et par ganger uten noe som helst ubehag, hverken under behandlingen eller etterpå. Kan på det varmeste anbefales.
Dessuten er klinikken veldig fresh og alle ansatte veldig hyggelige. Prismessig svært konkurrensdyktige.

Meget hyggelig og dyktig!

Tannlege: Pål Henning Sørensen Skrevet

Mitt første besøk hos Pål Henning Sørensen var en veldig positiv opplevelse.
God kommunikasjon under hele behandlingen, alt var helt topp. Angrer ikke at jeg har begynt hos denne tannlegen.

En av de bedre!

Tannlege: Egzon Vitija Skrevet

Min opplevelse har vært så og si feilfri hos denne tannlegen. Jeg hadde tidligere tannlege skrekk som gjorde ta jeg ikke turte og oppsøke tannlege. Heldigvis så er Egzon såpass flink og forståelsesfull at smerteproblematikken er så å si borte ved tannlegebesøk. Svært flink til å sette sprøyter, svært flink til å utøve arbeid som rotfylling og fjerning av karies. Også svært hyggelig og imøtekommende, som sagt en av de bedre der ute kan anbefale denne tannlegen på det varmeste.

Dyktig lege

Tannlege: Egzon Vitija Skrevet

En veldig dyktig og hyggelig lege også, selv om jeg ikke kan snakke norsk, prøver han å avklare og kommunisere ideen gje.