Munkholmen Legesenter

Telefonnummer73 80 96 5073 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordg. 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Munkholmen Legesenter

Kunnskapsrik og god på å se pasienten

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger de siste 14 årene - ingen kan måle seg med Dr. Rosvoldaunet!
Tålmodig, respektfull og omsorgsfull. Endelig fikk jeg en lege som tok meg på alvor, og som faktisk følger opp. Hadde bare alle legene vært som han!

Veldig dyktig lege

Lege: Kari Løvendahl Mogstad Skrevet

Kari er en veldig dyktig og forståelsesfull lege, føler meg veldig godt ivaretatt hos henne. Hun stillte opp når jeg var i en vanskelig periode, noe jeg setter ekstremt stor pris på!
Anbefales på det sterkeste.

Vil og skryte av resten av personalet, alltid hyggelig og imøtekommende både på tlf og legekontoret.

Perfekt lege

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Byttet nylig til denne legen grunnet misnøye med den forrige. Har hittil kun positive opplevelser. Han er en behagelig lege som lytter og forstår, og prøver å finne løsninger sammen med pasienten. Han gir god oppfølging slik at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Føler også at jeg kan si/spørre om det meste. Han er omgjengelig og står virkelig på for at problemene mine skal løses. Det eneste som er dumt er at det er lang ventetid, og man får ikke time før om flere uker med mindre det er stor alvorlighetsgrad på problemene.
Også damene i resepsjonen er veldig hyggelige. Blir alltid møtt på en vennlig måte, både i telefonen og ansikt til ansikt. Utrolig behagelig å slippe å grue seg til å ta kontakt med legen/legekontoret!

Fantastisk fastlege

Lege: Nils Ivar Leraand Skrevet

Byttet til Nils den gang jeg var ny i byen, og ble tatt på alvor med en gang jeg gikk inn døren. Han tar seg tid til å høre på deg, behandler deg med respekt, kjører nødvendige tester før han stiller diagnoser, og følger opp i etterkant. Nils er svært ettertraktet, og har du noen gang mulighet til å få han som fastlege så anbefales det på det sterkeste! De ansatte på Munkholmen Legesenter er også svært hyggelig og serviceinnstilte.

Lege som ikke virker tilstede og er for stresset, lite kreativ med løsninger

Lege: Kari Løvendahl Mogstad Skrevet

Føler man må skynde seg allerede før man er inne på kontoret hennes.
Jeg glemte ofte å spørre om ting da blir så stresset for hun virker som at hun allerede er igang med neste pasient.
Når du har problemer/sykdommer over lang tid og hun foreslår noe og det ikke virker så gjøres det ikke mer.
Er for opptatt med mye annet så er ofte vanskelig å få timer hos henne.
Hun er lite oppdatert på hvem hun evt skal henvise til, sjekke ut hvor man evt bør sendes for videre behandling.
Nå ble jeg anbefalt av andre instanser i helsevesenet om å bytte fastlege da hun IKKE hadde gjort jobben sin.
Heldigvis ble ting fanget opp av andre som gjorde jobben for henne så nå får jeg den hjelpen jeg trenger.

Mitt tips, finn en annen fastlege!