Munkholmen Legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Munkholmen Legesenter

Faglig dyktig og særdeles behjelpelig

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Dyktigste fastlegen jeg har hatt hittil. Skifter lege pga. flytting. Har gitt utmerket støtte i langvarig sykdom. Har vært en god støttespiller ovenfor NAV og skrevet gode medisinsk uttalelser på etterspørsel. Anbefales!

Anders fortjener medalje, fra kongen

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Anders gjør en fantastisk jobb. Den måten han møter pasienter på kan alle leger lære av. Han er utrolig verdifull for samfunnet vårt.

Utrolig trygg og omsorgsfull lege

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Jeg har hatt Leraand som fastlege minst i 20 år,en fantastisk flink å kunnskapsrik lege jeg føler meg trygg å godt mottatt av.En lege med mye sympati og forståelse.Han har også en fin humor når det passer å komme med det.Så utrolig takknemmelig for at jeg har han som fastlege.

Empapatisk og profesjonell

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Har hatt Anders som fastlege helt siden I februar i år. Kommer ikke til å skifte så lenge jeg bor i Trondheim og han er fastlege her .
Jeg blir sett og hørt. Jeg føler han er god å ha når sliter psykisk. Jeg kunne ikke at noen bedre lege..
Anbefales virkelig

En lege med tankene alle andre steder enn inne på legekontoret

Lege: Kari Løvendahl Mogstad Skrevet

Jeg var pasient hos Kari 5 år samtidig som jeg studerte. Jeg opplevde henne da som uinteressert og forhastet. Det føltes veldig som man måtte kjempe for å holde opp interessen, og hun fikk meg til å føle at hun ikke hadde tid eller ro til å lytte eller tenke etter. Det kunne virke som tankene hennes var alle andre steder enn på legekontoret.
Jeg opplevde henne i starten som arrogant og ble ikke tatt på alvor, men dette rettet seg etter hvert. Men det førte til at jeg flere ganger gruet meg til å komme på timer med henne de første årene.
Jeg vil ikke anbefale noen å ha Kari Løvendal Mogstad som sin lege. Kanskje hun heller skulle si opp sin stilling som fastlege for heller jobbe fulltid som «vg-ekspert» og spaltist i ulike medier.
Det kan iallefall virke det er det hennes engasjement ligger, heller enn å gi god kvalitet i helsehjelpen for sine pasienter.

Helsesekretærer var derimot utrolig hyggelige og imøtekommende!