Munkholmen Legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Munkholmen Legesenter

Anbefales

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Fantastisk flink lege! Jeg var mye hos Anders gjennom svangerskapet mitt, og følte at jeg ble sett, hørt og tatt på alvor. Han er vennlig, kunnskapsrik og anbefales på det sterkeste. Er også veldig fornøyd med damene fra resepsjonen som tok diverse tester før jeg fikk komme inn til legen, alle utrolig hyggelige. Jeg måtte dessverre bytte lege pga. flytting til ny by, og jeg savner Anders som lege. Flinkeste legen jeg har hatt!

Lege med glimt i øyet

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Han har vært min fastlege i 20 år og jeg må vel si at det er takket være han at jeg lever. Han stiller diagonosen ganske kjapt takket være sin erfaring og menneskelig innsyn. Dessuten" ser " han pasienten, tar en spøk og tåler en spøk. Rolig og behersket i alle situasjoner.
Anbefales.

Trygg og imøtekommende

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Leerand har vært min fastlege så lenge jeg kan huske, og jeg har alltid følt meg godt ivaretatt.
Han viser stort engasjement og tar alle henvendelser på alvor.
Han er kjapp i replikken og forteller gjerne en skrøne eller to, men dette blir fortalt med et blink i øyet og jeg har alltid følt meg respektert.
Leerand er en lege man kan le med, men som man også kan være sikker på at tar jobben sin på alvor.

Trygg og imøtekommende

Lege: Nils Ivar Løvendahl Leraand Skrevet

Veldig hyggelig og flink lege. Var pasient hos han under studietiden og hadde ikke behov for å besøke ofte. Men de gangene jeg var innom opplevde jeg god forståelse for mine plager, men også at jeg ble møtt med humor noe som ble satt stor pris på.

Kompetent doktor

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Meget fornøyd med Anders Rosvoldaunet. Han virker til å være kunnskapsrik og erfaren innen legefeltet. En som leser deg godt som pasient, og forstår hva du trenger. Jeg opplever at han gjør gode vurderinger, og beslutninger.

Ventetid må man belage seg på når omfanget pasienter velger Munkholmen legesenter fremfor andre.