Munkholmen Legesenter

Telefonnummer73 80 96 5073 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordg. 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Munkholmen Legesenter

Perfekt lege

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Byttet nylig til denne legen grunnet misnøye med den forrige. Har hittil kun positive opplevelser. Han er en behagelig lege som lytter og forstår, og prøver å finne løsninger sammen med pasienten. Han gir god oppfølging slik at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Føler også at jeg kan si/spørre om det meste. Han er omgjengelig og står virkelig på for at problemene mine skal løses. Det eneste som er dumt er at det er lang ventetid, og man får ikke time før om flere uker med mindre det er stor alvorlighetsgrad på problemene.
Også damene i resepsjonen er veldig hyggelige. Blir alltid møtt på en vennlig måte, både i telefonen og ansikt til ansikt. Utrolig behagelig å slippe å grue seg til å ta kontakt med legen/legekontoret!

Fantastisk fastlege

Lege: Nils Ivar Leraand Skrevet

Byttet til Nils den gang jeg var ny i byen, og ble tatt på alvor med en gang jeg gikk inn døren. Han tar seg tid til å høre på deg, behandler deg med respekt, kjører nødvendige tester før han stiller diagnoser, og følger opp i etterkant. Nils er svært ettertraktet, og har du noen gang mulighet til å få han som fastlege så anbefales det på det sterkeste! De ansatte på Munkholmen Legesenter er også svært hyggelig og serviceinnstilte.

Lege som ikke virker tilstede og er for stresset, lite kreativ med løsninger

Lege: Kari Løvendahl Mogstad Skrevet

Føler man må skynde seg allerede før man er inne på kontoret hennes.
Jeg glemte ofte å spørre om ting da blir så stresset for hun virker som at hun allerede er igang med neste pasient.
Når du har problemer/sykdommer over lang tid og hun foreslår noe og det ikke virker så gjøres det ikke mer.
Er for opptatt med mye annet så er ofte vanskelig å få timer hos henne.
Hun er lite oppdatert på hvem hun evt skal henvise til, sjekke ut hvor man evt bør sendes for videre behandling.
Nå ble jeg anbefalt av andre instanser i helsevesenet om å bytte fastlege da hun IKKE hadde gjort jobben sin.
Heldigvis ble ting fanget opp av andre som gjorde jobben for henne så nå får jeg den hjelpen jeg trenger.

Mitt tips, finn en annen fastlege!

Kjempe flink lege, men veldig travel

Lege: Kari Løvendahl Mogstad Skrevet

Etter min oppfatning er at Kari er en meget dyktig lege, men hun har alt for mange baller i luften og det går desverre ut over sine pasienter.

Jeg er sjelden hos henne, så desto viktigere er det for meg at de gangene jeg er der ønsker jeg å bli sett og hørt. Ikke bare bli fort ferdig som jeg har opplevd det siste. Jeg blir stresset og konsentrerer meg mer på å blir ferdig enn på min helse. Veldig uheldig.

En gjennomført god lege

Lege: Nils Ivar Leraand Skrevet

Jeg har hatt Leraand som fastlege gjennom mange år og har til tider vært innom ganske jevnlig. Vi har alltid funnet ut av ting i fellesskap, gjennom prøving og feiling og gjennom henvisning til div. spesialister. Selvsagt har også han dårlige eller i overkant hektiske dager, men jevnt over opplever jeg at han er god på å kommunisere - også om vanskelige tema. I tillegg har han noe utrolig viktig: humor.