Munkholmen Legesenter

Fjordgata 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Munkholmen Legesenter

Skikkelig flink lege som yter god service.

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Lytter godt til hva pasienten har å si, og utrolig flink til å både finne rett diagnose og riktig medisiner som faktisk virker..

Svært god opplevelse

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Den type lege som alle ønsker å møte på legevakten. Kunnskapsrik, påkoblet og tilstede for pasienten. Møtte oss med gjennomtenkte svar og råd.

Uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Anders er en veldig dyktig lege hvor man etter hvert besøk føler at man har fått god oppfølging. Han tar seg tiden til å lytte til hva man har å fortelle og jeg har alltid følt meg veldig godt mottatt. Det tar gjerne 20 minutter ekstra på venterommet, men dette er en liten pris å betale for at man får skikkelig oppfølging. Har dessverre måtte bytte fastlege grunnet flytting, og tror aldri jeg kan finne noen som kan måle seg med Anders.

Verden beste legen

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Hadde ikke vi flytte til Oslo så bytte vi aldri fastlege. Hele min familie har fastlege her. Han er Anders Spakmo Rosvoldaunet, han er verden beste legen. Kona fortsatt snakke om hvor snill og flink han er. Vi savner deg Anders 😊. Vi håper du har det bra. Takk for at du var så hjelpsom, snill og veldig tålmodig med madammen. Hun sa at hun kommer aldri til å glemme deg 😊

En veldig god fastlege

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg har hatt Anders som fastlege i fire år, og er svært fornøyd med både han og legekontoret. Har vært der på noen øyeblikkelig hjelp-timer, som det for øvrig aldri har vært noe problem å få komme inn til, og Anders er alltid hyggelig, lytter til det jeg har å si og kommer med gode løsninger. Han er en behagelig lege som man kan komme med hva som helst til, og han er flink til å spørre om jeg har andre problemer jeg ønsker å ta opp og hvordan det går ellers i livet. Det virker som om han bryr seg om hver enkelt pasient.