Munkholmen Legesenter

Telefonnummer73 80 96 5073 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordg. 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Munkholmen Legesenter

Oppmerksom og respektfull

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg opplevde dr. Rosvoldaunet som oppmerksom og respektfull. Han lyttet og tok seg god tid. Jeg fikk time samme dag ved behov, men opplevde opptil 45 min ventetid.

Den beste!

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Uten tvil en lege som lytter, tar deg seriøst, er nysgjerrig, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig i jobben sin! Føler meg veldig godt ivaretatt og jeg kan snakke med Anders og alt! Han fortjener kun gode ord og masse ros. Uten tvil, den beste og flinkeste legen jeg har hatt.

Derimot så er det helt håpløst å få tak i damene i resepsjonen på tlf. De er ofte veldig hyggelige, men har hatt flere episoder hvor jeg blir paff over måten de snakker til meg på.

Kunnskapsrik og god på å se pasienten

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger de siste 14 årene - ingen kan måle seg med Dr. Rosvoldaunet!
Tålmodig, respektfull og omsorgsfull. Endelig fikk jeg en lege som tok meg på alvor, og som faktisk følger opp. Hadde bare alle legene vært som han!

Veldig dyktig lege

Lege: Kari Løvendahl Mogstad Skrevet

Kari er en veldig dyktig og forståelsesfull lege, føler meg veldig godt ivaretatt hos henne. Hun stillte opp når jeg var i en vanskelig periode, noe jeg setter ekstremt stor pris på!
Anbefales på det sterkeste.

Vil og skryte av resten av personalet, alltid hyggelig og imøtekommende både på tlf og legekontoret.

Perfekt lege

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Byttet nylig til denne legen grunnet misnøye med den forrige. Har hittil kun positive opplevelser. Han er en behagelig lege som lytter og forstår, og prøver å finne løsninger sammen med pasienten. Han gir god oppfølging slik at jeg føler meg trygg og ivaretatt. Føler også at jeg kan si/spørre om det meste. Han er omgjengelig og står virkelig på for at problemene mine skal løses. Det eneste som er dumt er at det er lang ventetid, og man får ikke time før om flere uker med mindre det er stor alvorlighetsgrad på problemene.
Også damene i resepsjonen er veldig hyggelige. Blir alltid møtt på en vennlig måte, både i telefonen og ansikt til ansikt. Utrolig behagelig å slippe å grue seg til å ta kontakt med legen/legekontoret!