Munkholmen Legesenter

Fjordg. 82 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Munkholmen Legesenter

Nærmest perfekt lege, men...

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Er veldig fornøyd med Anders som lege, han lytter og gjør at jeg føler meg tatt på alvor. Opplever at han tar seg tid underveis i timen, og ikke stresser. Kan dog ofte virke usikker på hva han skal svare på spørsmålene mine, noe som videre gjør meg som pasient usikker. Men - man kan jo ikke forvente at legen kan og vet alt mellom himmel og jord. Generelt veldig jordnær og behagelig lege!

Men: Det er helt håpløst med ventetider. For det første er det bestandig flere uker ventetid på legetime, noe som er veldig kjedelig når man har behov for å snakke med lege i nærmeste fremtid, selv om tilstanden ikke er akutt. For det andre må man vente veldig lenge på venterommet for å komme inn på timen. Har vært hos legen ganske mange ganger det siste året, og jeg venter alltid mellom 45 min-1,5 timer, har også opplevd å vente 2 timer (!). Det er tidvis vanskelig å komme gjennom på telefon også, og damene som sitter der har ekstremt varierende humør, så du aner ikke om du blir møtt med et vennlig sinn eller om du får et rappkjeftet svar på henvendelsen din. Det er veldig synd at rammene rundt skal være slik, når selve legen er nærmest perfekt.

Tillitsfull og hjelpsom

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

En lege man virkelig kan stole på.
Han virkelig lytter og tar problemet man har på alvor.
Føler meg alltid trygg når jeg er der.
En lege som kan anbefales.

Flink lege, avlyser alt for ofte

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Som tittelen sier. Har ved to anledninger fått timen min avlyst samme morgen som timen er, hvorpå ny time settes 3-4 uker fram i tid.. Slitsomt, og jævlig unødvendig..

Ellers en hyggelig fyr som virker som han har peiling og tar ting på alvor. Tror han kunne hatt veldig godt av å korte ned pasientlisten sin kraftig.

Oppmerksom og respektfull

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Jeg opplevde dr. Rosvoldaunet som oppmerksom og respektfull. Han lyttet og tok seg god tid. Jeg fikk time samme dag ved behov, men opplevde opptil 45 min ventetid.

Den beste!

Lege: Anders Spakmo Rosvoldaunet Skrevet

Uten tvil en lege som lytter, tar deg seriøst, er nysgjerrig, hjelpsom, hyggelig og ikke minst dyktig i jobben sin! Føler meg veldig godt ivaretatt og jeg kan snakke med Anders og alt! Han fortjener kun gode ord og masse ros. Uten tvil, den beste og flinkeste legen jeg har hatt.

Derimot så er det helt håpløst å få tak i damene i resepsjonen på tlf. De er ofte veldig hyggelige, men har hatt flere episoder hvor jeg blir paff over måten de snakker til meg på.