Senter Syd Legesenter

Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo

Siste vurderinger av Senter Syd Legesenter

Anbefales ikke

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Har hatt dette som fastlegekontor siden april 2015. Kun en gang har jeg vert hos Ivan. Ved de andre besøkene har jeg måtte forholde meg til opptil 7 forskjellige leger med til dels dårlige norskkunnskaper og som stort sett ikke har satt seg inn i min helsestatus. Jeg kan ikke se at dette på noen måte kan kalles «FASTLEGE» Bytter fastlege i dag.

Dårlig assistent. Alltid for sen

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg har aldri vært borti et mer useriøs legesenter. Ingen informasjon, gretten og lite imøtekommende kontorrotte og legen klarer å være 1 time forsinket før hans første pasient har gått ut døren.

Anbefaler IKKE!!!!

Veldig fornøyd

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg har fått dr.Zina som er vikar for dr.Ivan.Dr.Zina er veldig dyktig og ansvarlig lege.Hele graviditeten hadde hun passet på meg.Kan anbefale dr.Zina.Hun er fantastisk som person og lege.

Kan ikke anbefales

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Har kun vært hos vikar på dette kontoret. Ustrukturert kontor som blant annet roter med pasientlister. Mye ekstrajobb for å klare å booke første time når ting ikke er i orden. Lite imøtekommende resepsjon som ikke yter service og i tillegg er frekke. Vår familie bytter fastlege.

Veldig dårlig sekretær

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Veldig Uhyggelig Sekeretær med brunt hår som jobber der, hun er grunnen til at jeg vil bytte fastlege.
Svarer frekkt og er ikke villig til å hjelpe, har ikke empati.