Senter Syd Legesenter

Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo

Siste vurderinger av Senter Syd Legesenter

«Vikarlege» «ustrukturerte asistenter»

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Har hatt Dr. Ivan som fastlege hvis man kalle det, for jeg har nemlig møtt han kanskje to ganger på 7 år. Jeg møter kun vikarer som er sikkert flinke i faget men er definitivt ikke organisert eller engasjert i pasienten. Asissentene på kontoret er useriøse, ustrukturerte og frekke. Anbefales ikke.

Kun vikarer

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Begrepet fastlege gjelder ikke her. Selv om dr Ivan sikkert er dyktig, støter man bare på ulike vikarer med mer eller mindre norskkunskaper.

Anbefales ikke

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Har hatt dette som fastlegekontor siden april 2015. Kun en gang har jeg vert hos Ivan. Ved de andre besøkene har jeg måtte forholde meg til opptil 7 forskjellige leger med til dels dårlige norskkunnskaper og som stort sett ikke har satt seg inn i min helsestatus. Jeg kan ikke se at dette på noen måte kan kalles «FASTLEGE» Bytter fastlege i dag.

Dårlig assistent. Alltid for sen

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg har aldri vært borti et mer useriøs legesenter. Ingen informasjon, gretten og lite imøtekommende kontorrotte og legen klarer å være 1 time forsinket før hans første pasient har gått ut døren.

Anbefaler IKKE!!!!

Veldig fornøyd

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg har fått dr.Zina som er vikar for dr.Ivan.Dr.Zina er veldig dyktig og ansvarlig lege.Hele graviditeten hadde hun passet på meg.Kan anbefale dr.Zina.Hun er fantastisk som person og lege.