Senter Syd Legesenter

Telefonnummer23 19 19 0023 19 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo

Siste vurderinger av Senter Syd Legesenter

Veldig dårlig sekretær

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Veldig Uhyggelig Sekeretær med brunt hår som jobber der, hun er grunnen til at jeg vil bytte fastlege.
Svarer frekkt og er ikke villig til å hjelpe, har ikke empati.

Anbefales ikke

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med dr.Ivan men etter flere vikarer og mye forandringer ble dette ikke noe for meg. Derfor Jeg anbefaler ikke denne legen fordi han tar ting ikke seriøst og er veldig treg til å gjøre jobben sin. Jeg måte flere ganger ringe og be sekeretæren om å minne legen til å gjøre det han burde ha gjort i legetimen. Det er mye rot i deres system og ikke minst veldig uhyggelige Sekeretærer.
Når man klager får man frekk svar tilbake. Jeg måte vente i en hel mnd på å på overført min journal til min nye fast lege!
Anbefales ikke!

Misfornøyd

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg har aldri møtt dr. Ivan, selv om jeg hadde brukt tjenester som står i hans navn i siste 3 år. Etter han har byttet ut vikaren ser jeg at jeg må finne en ny lege. Den nye vikaren mangler innsikt i det norske systemet, og tar pasienter som om de var bokser på løpende bånd. Etter flere møter har jeg mistet fullstendig tillit til mannen og opplegget hos "Senter Syd Legesenter".

Misfornøyd

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Dr Djurovic er flink, desverre er han i permisjon og skuta seiler sin egen sti. Desverre ødelegger resepsjonen og den personen som svarer via telefon alt.
Jeg opplever dem som uhøflige og uten noen form for empati. Mye tull og useriøse ting rundt dem. Jeg bytter, kommer aldri tilbake.

Engasjert, lyttende og interessert, tar seg tid

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg bytter tilbake til Ivan etter ett år på Best Helse, Nordstrand som ligger 200 meter fra hjemmet. Ivan Djurovic er en varm person som tar seg tid og er oppriktig nysgjerrig og interessert, selv i ukule diagnoser som ME. En fin sparringspartner og støttespiller som raskt tar telefonen og sjekker ut med sykehus og spesialister ved behov. Over hodet ikke arrogant og en fin støtte i ryggen i møte med det offentlige. Fikk meg inn på ME klinikken på Aker etter grundige utredning først. Nå vet jeg hvor jeg står og kan jobbe meg opp og ut derfra. For meg er muligheten for å drøfte med min lege viktig. Det får jeg her. Me har ingen kjent og offentlig behandling per i dag. Personalet er hyggelige. Litt strammere struktur og rutiner på forværelset og prøvetakingsrom ville hevet kontoret. Litt "hjemme hos" følelse. Butterfly til blodprøvetaking ved mange glass og vugge til blodprøvene ville gitt ett lite løft. Red. Kommentar fra annen pasient; Legekontor har ikke egne laboratorier, prøver sendes inn til spesialister. Det er normalt og tryggest. Ivan er ikke alltid der, men verdt å vente på. Har forøvrig ingenting å utsette på kollega utover at jeg grunnet diagnosen ikke orker å forholde meg til mer enn en person.