Senter Syd Legesenter AS

Lofsrudveien 6 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Senter Syd Legesenter AS

Anbefaler IKKE denne legen.

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Jeg anbefaler definitivt ikke denne legen. Ekstremt usympatisk og uvennlig lege. Jeg fikk en akutt tid av ham, som jeg skulle komme til innen en time. Siden jeg bor langt unna, kom jeg 7 minutter for sent, men hadde fortsatt 8 minutter av tiden tildelt meg. Legen la inn en annen pasient i min tid og nektet meg å komme inn senere eller noen forklaring. Han sendte meg en faktura for at jeg ikke møtte til time selv om jeg har frikort. Jeg skrev en anke men legen avviste det uten begrunnelse. Jeg synes dette er uhøflig og uakseptabel oppførsel.

Trygg

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En lege som lytter, forstår og setter seg inn i din helse! Anbefaler han på det sterkeste. Han viser omsorg på en slik måte jeg aldri har opplevd hos en lege før.

Not caring, not following up

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

He REFUSED to take an annual blood test for me even I explained my past problems. Under my insist, he finally took ONLY a few items to check (not thourough) then it turned out many abnormal items!!
I requested the results by email (via Helsenorge). No follow up on some of the abnormal items until I questioned myself!
This shows not enough caring for patients, no proper follow ups!

Imøtekommende og trygg

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En blid og koselig lege som tok meg mer på alvor enn jeg gjør selv. Utstråler trygghet. Får meg alltid til å le, selv når jeg er trist.
Henviste meg videre til spesialist og fikk endelig hjelp etter 5 fastleger og 9 år med plager.
Synd han sluttet i Enebakk. Mulig jeg følger etter til Moss hvis han blir ledig.

Styr unna..

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En lege som overhode ikke lytter til pasientens ønsker eller er intressert i hvor mye livskvalitet betyr med en kronisk sykdom.
Han feirer alt under teppet, ler bort ting og er en ganske arrogant lege som bare vil bli fort ferdig.
Har nå endelig fått en bedre lege.