Senter Syd Legesenter AS

Senter Syd Legesenter Lofsrudveien 6 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Senter Syd Legesenter AS

Trygg og kunnskaprik. Stoler på alle leger og er svert fornøyed,

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg er glad å komme til legesehtre og se igjen våre leger. De er alltid, hoflige, tar på allvor det du sier, finner tid, gir beste medisinner, hjelper profesjonnel så god de bare kan. Sender til gode spesialister, finner steder med kort venntetid, sendt meg til beste rehabilitering senterer som hjulpet meg til slutt å klare selv i hverdager. Vældig takknæmlig og jeg anbefaler til naboer og andre. Før byttet jeg leger ofte... Nå reiser jeg fra Majorstue t-bane hit...

Dårlig fastlegeklinikk

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Umulig å nå gjennom på telefon, de svarer ikke på henvendelse via nettet. Dårlig service og ingen respons.
Ingen tar kontakt etter blodprøver, null oppfølging eller interesse

Kunnskapsrik flott lege!

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Jeg har hatt Dr. Ivan som fastlege i flere år. Jeg har ikke en eneste dårlig opplevelse med verken legen eller de på kontoret. Legen er kunnskapsrik, varm og viser empati for pasientene sine. Det har vært en del vikarer for ham men de er like høflige og hjelpsomme så har ingenting å klage. Anbefales på det sterkeste.

Trygg

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Både dr.Djurovic selv, og assistent som tok blodprøver av meg, var veldig imøtekommende.
Fikk time raskt, og følte meg trygg og ivaretatt.
Følte at jeg ble sett,hørt, og fikk svar på det jeg trengte

Veldig fornøyd

Lege: Ivan Djurovic Skrevet

Går til kontroller hos Dr Ivan en til to ganger månedlig i gjennomsnitt i flere år.Har vært hos flere spesialister, innen hjertesykdommer,samt sukkersyke.Føler meg tryggest med Dr Ivan som har mye bedre innsyn i både indremedisinske og ikke minst hjertesykdom problemstillingene mine enn alle mine tidligere fastleger.Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt hverken faglig eller medmenneskelig,ikke minst får alt forklart med folkelig ord og utrykk,bruker lite medisinsk språk men forklarer alt på godt norsk.Hos Dr Ivan får jeg utført fra 24 timers opp til 72 timers hjerterytme overvåking for min hjerterytmeforstyrrelsen samt ultralyd av hoved pulsårene mine i halsen.Dobbelt sjekket en gang i blannet med spesialistene og alle funn har alltid vært 100% samme og riktige.Har aldrig fått en slik tjeneste på et fastlegekontor.Empatisk,jordnær lege som brenner for faget.