Vågsfjord Legesenter

Telefonnummer77 01 85 0077 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av Vågsfjord Legesenter

Empatisk,grundig,en god lytter,godt humør,kunnskapsrik,inngir trygghet

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Jeg er så takknemlig fordi jeg har akkurat henne som min fastlege.Hun ser meg og er lyttende og jeg går alltid derfra mer trygg og med en følelse av å blitt ivaretatt. Hun forstår og er direkte i sin kommunikasjon. En god støtte gjennom kriser og hun ser muligheter både ift psykiske og fysiske problem. En meget dyktig lege!Håper jeg kan beholde henne som min fastlege gjennom mange år.

Mye humor og lite alvor

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Opplever å ikke bli tatt på alvor av Dr Engstad. Hun har et fantastisk humør, men det hjelper lite når jeg føler meg hverken sett eller hørt. Skulle ønske hun var mer tilstede og lyttende når jeg var til stede. Det synes jeg hun var før, men etter som årene har gått har det endret seg. Det er blitt sånn at jeg vegrer meg for å gå til lege, i frykt for at legen skal synes jeg misbruker hennes tid.

God lege

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Flink og dyktig. Rask og gjøre gode vurderinger.
Liker denne legen veldig godt. God personlighet.

Manglende forståelse og lytter ikke

Lege: Morten Svinvik Skrevet

Føler at man ikke blir tatt på alvor. Sitter og skriver på pc hele tiden, så man opplever ikke å bli sett eller hørt. Lytter ikke og mangler forståelse for pasientens situasjon.

Manglende empati og helhetsforståelse

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Har ikke benyttet meg mye av Dr.Engstad, men må si at hun på førsteinntrykk utad virker positiv og imøtekommende. Men der hun utfordres faglig på egne helsefaglige vurderinger, er hun ikke like mottakelig for konstruktive innspill. Jeg erfarer også hun har problemer med å se komplekse situasjoner fra ulike sider. Det gjør at hun bommer på en del av sine helsefaglige vurderinger.