Vågsfjord Legesenter

Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsfjord Legesenter

God Lege

Lege: Morten Svinvik Skrevet

har hatt Morten som lege i flere år, går ikke ofte til lege, men de gangene jeg har vært der har jeg fått hjelpn som forventet. Føler at jeg får snakket ut og at han forstår problemet, om det er psykisk eller noe fysisk. Leser at mange sier han ikke har tid, jeg opplever det stikk motsatte. Han har tatt seg god tid. Tar gjerne en trygg fremgangsmåte noe jeg setter pris på isteden for å pøse på med medisiner. Morten dytter ikke på folk sykemeldinger og føler at terskelen for dette er høy. Men om det er nødvendig har det blitt ordnet, og enkelt fornyet uten behov for nytt oppmøte på legekontor (kortidssykemelding)

Bedre får du det ikke!

Lege: Sindre Andreas Heide Skrevet

Sindre er fastlege for meg og mine barn på fjerde året. Han er imøtekomme, blid og lytter til det som blir sagt. Han tar seg godt tid og er ikke redd for å si det hvis det er noe han ikke kan, det liker jeg! Jeg opplever at han har et genuint ønske om å gjøre en god jobb for sine pasienter. Har ved flere anledninger opplevd at han i etterkant av legebesøk har gjort videre undersøkelser for så kontaktet meg igjen. Beste legen jeg har hatt!

Veldig flink fastlege

Lege: Marianne Valhovd Skrevet

Nesten sånn at man gleder seg til å dra til legen når hun er så flink. Hun er en kjempeflink fastlege som virkelig ser pasienten. Er alltid presis, smilende og blid.

Trygt

Lege: Sindre Andreas Heide Skrevet

Meget positivt inntrykk av mitt første møte med fastlegen min etter legebesøk idag
Hyggelig
Lyttende
Forståelsesfull.

Underdriver symptomer og egen sykdomsfølelse

Lege: Morten Svinvik Skrevet

Opplever at han låser seg til en diagnose og skylder alle andre plager på denne, når det ikke er tilfelle. Opplever ikke å bli tatt på alvor og føler ikke jeg blir hørt. Føler aldri at jeg er «syk nok» til å være der. Har gått fra timer mer opprørt enn det jeg var da jeg kom. Utrolig lang ventetid, som fører til at han har det travelt når det endelig er min tur. Sist gang hadde han ikke «tid» til å måle blodtrykket mitt. Blir usikker og nervøs inne hos han.