Vågsfjord Legesenter

Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad

Siste vurderinger av Vågsfjord Legesenter

Underdriver symptomer og egen sykdomsfølelse

Lege: Morten Svinvik Skrevet

Opplever at han låser seg til en diagnose og skylder alle andre plager på denne, når det ikke er tilfelle. Opplever ikke å bli tatt på alvor og føler ikke jeg blir hørt. Føler aldri at jeg er «syk nok» til å være der. Har gått fra timer mer opprørt enn det jeg var da jeg kom. Utrolig lang ventetid, som fører til at han har det travelt når det endelig er min tur. Sist gang hadde han ikke «tid» til å måle blodtrykket mitt. Blir usikker og nervøs inne hos han.

Fantastisk flink lege

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Hun er imøtekommende, og behandler folk med respekt,uansett hvor "teit"situasjonen måtte være! Harstads beste lege...

Byens beste lege.

Lege: Sigrid Hensrud Skrevet

Kunnskapsrik, dyktig, empatisk og effektiv. Tar alle henvisninger på alvor og er en særdeles god lytter.

Empatisk,grundig,en god lytter,godt humør,kunnskapsrik,inngir trygghet

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Jeg er så takknemlig fordi jeg har akkurat henne som min fastlege.Hun ser meg og er lyttende og jeg går alltid derfra mer trygg og med en følelse av å blitt ivaretatt. Hun forstår og er direkte i sin kommunikasjon. En god støtte gjennom kriser og hun ser muligheter både ift psykiske og fysiske problem. En meget dyktig lege!Håper jeg kan beholde henne som min fastlege gjennom mange år.

Mye humor og lite alvor

Lege: Ann-Kristin Engstad Skrevet

Opplever å ikke bli tatt på alvor av Dr Engstad. Hun har et fantastisk humør, men det hjelper lite når jeg føler meg hverken sett eller hørt. Skulle ønske hun var mer tilstede og lyttende når jeg var til stede. Det synes jeg hun var før, men etter som årene har gått har det endret seg. Det er blitt sånn at jeg vegrer meg for å gå til lege, i frykt for at legen skal synes jeg misbruker hennes tid.