Kverneland Legesenter AS

Telefonnummer51 22 83 8051 22 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland

Siste vurderinger av Kverneland Legesenter AS

Styr unna

Lege: Kristine Furebotten Iversen Skrevet

Barna har vært hos Kristine opptil flere ganger. Hver gang er timen over før vi er ferdig med gjennomgang og blir bedt om å bestille ny time.
Det er ikke rom for å ta opp mer en det ene problemet vi er det for, samme hvor relevant eller viktig det er.
Hyggelig å snakke med men lite utover dette. Uhyggelig lite engasjert og følger ikke opp i det hele tatt.

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Fikk fra første legetime, tillit og trygghet til denne legen.
Hun lytter, er tydelig og ikke minst handlekraftig.
Anbefales.

Imøtekommende og flink lege

Lege: Pyrakas Kandavanam Skrevet

Har vært en del ganger inne på legetime hos han knyttet til svangerskap og svangerskapsutfordringer. Blir alltid møtt med ett smil og tar seg god tid med pasienten. Veldig fornøyd!

Lite omsorg for pasienten

Lege: Kristine Furebotten Iversen Skrevet

Virker som hun bare er interessert i å tjene penger. Har d før travelt og avfeier pasient. Måtte ha time for fornyelse av resept anbefalt av overlege på sus. Ingen sjekk, mn betale fullt honorar.

Engasjert og omtenksom fastlege, hemmet av litt kronglete kontor.

Lege: Kristine Furebotten Iversen Skrevet

Jeg har hatt flere følsomme saker inne hos denne fastlegen, som jeg har hatt i mange år. Har alltid opplevd å bli tatt på alvor både når det gjelder meg selv og mine barn. Hun har fulgt nøye opp og heller sjekket en gang for mye enn en gang for lite. Nå blir hun borte ett år for spesialisering og det kommer ikke til å være det samme. Vi var på nippet til å bytte pga ventetid på labben, men så bra oppfølgning er egentlig verd å vente på. Selv om man kanskje blir litt forbannet av å vente innimellom.