Kverneland Legesenter AS

Telefonnummer51 22 83 8051 22 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland

Siste vurderinger av Kverneland Legesenter AS

Bryr seg oppriktig

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Virker til å bry seg oppriktig om pasientene sine. Er ydmyk ift hva hun kan og hva hun må søke mer informasjon om.

Flink og hyggelig!

Lege: Kristine Furebotten Iversen Skrevet

Har fått veldig god hjelp av denne legen. Er sjelden syk, men de gangene jeg har vært der har hun raskt funnet ut hva som er galt og gitt meg medisiner som har fungert eller videresendt meg til spesialist om nødvendig.

Uprofesjonell og ubrukelig.

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Uhøflig, dårlig folkeskikk, klager til pasienter at hun har det travelt, viser lite empati og forståelse, ovenpå og ned holdning. Styr langt unna denne personen hvis det er mulig.

Svært dyktig

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Evjen er faglig meget kompetent.
Har selv en ortopedisk skade, Evjen har tatt tak i saken og tatt direkte kontakt med sykehus og fått på plass behandlig og konklusjoner på skade.

Ufølsom

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Jeg skiftet fastlege til Julia da jeg trenge en lege som var nærmere der jeg bor. Jeg kom for å snakke om min mentale helse, endte opp med at jeg begynte og grine og hun ga meg bare et iskaldt blikk. Det eneste hun hadde å tilby meg var å sette meg på sterke antideppressiva enn de jeg allerede går på, selv om hun var fult klar over at det var et stort skritt for meg å begynne på sånne medisiner til å begynne med. Gikk fra denne legetimen enda dårlige psykisk enn jeg allerede var. Jeg skiftet lege umiddelbart. Kan være hun har peiling på fysiske plager, men er som om hun ser ned på folk som sliter psykisk.

Er det snakk om mental helse så er ikke dette en lege du bør vurdere, utrolig skuffende.