Kverneland Legesenter AS

Telefonnummer51 22 83 8051 22 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland

Siste vurderinger av Kverneland Legesenter AS

Svært dyktig

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Evjen er faglig meget kompetent.
Har selv en ortopedisk skade, Evjen har tatt tak i saken og tatt direkte kontakt med sykehus og fått på plass behandlig og konklusjoner på skade.

Ufølsom

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Jeg skiftet fastlege til Julia da jeg trenge en lege som var nærmere der jeg bor. Jeg kom for å snakke om min mentale helse, endte opp med at jeg begynte og grine og hun ga meg bare et iskaldt blikk. Det eneste hun hadde å tilby meg var å sette meg på sterke antideppressiva enn de jeg allerede går på, selv om hun var fult klar over at det var et stort skritt for meg å begynne på sånne medisiner til å begynne med. Gikk fra denne legetimen enda dårlige psykisk enn jeg allerede var. Jeg skiftet lege umiddelbart. Kan være hun har peiling på fysiske plager, men er som om hun ser ned på folk som sliter psykisk.

Er det snakk om mental helse så er ikke dette en lege du bør vurdere, utrolig skuffende.

Lite medmenneskelig!

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Har mistro til meg som pasient, hun mente det ble lagt for mye ansvar på henne med meg som pasient, da hun mente en TIDLIGERE poliklinikk som jeg egentlig er på lånt tid på, burde ta seg av alt. Svært misfornøyd. Mente at fordi jeg var blitt uføre så var saken min oppklart, og det var ikke vits i å undersøke mine fysiske plager. Hun tror tydeligvis at fordi du har fått innvilget uføretrygd, så trenger du ikke hjelp lengre.

Trygg og nøye

Lege: Kristine Furebotten Iversen Skrevet

Rask og nøye ved besøk og handler fort ved øyeblikkelig hjelp. Opplevd det for ca 14 Dager siden.Har hatt henne siden Kvernelad legesenter åpnet.

Trygg & kunnskapsrik

Lege: Julia Katharina Evjen Skrevet

Den beste legen jeg har hatt.Hun "ser" deg ,lytter & kommer med sine anbefalinger. Har fått mer hjelp hos henne på 3 mnd,enn jeg har hos min tidligere fastlege,som jeg har hatt noen år.Anbefales på det sterkeste.