Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Arendal

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Han tar seg alltid tid til å lytte og stille relevante spørsmål. En rolig, behagelig og kunnskapsrik fastlege.

Vanskelig å samarbeide med!

Lege: Lars Kristian Kjellevold Skrevet

Har vært hos Lars 5 ganger uten å komme et eneste steg videre i kartleggingen av mine plager som er ganske alvorlige. Blir rett og slett ikke tatt på alvor.
Han er også tydelig provosert når man viser at man er belest og har peiling på sine egne plager.

Dette er en lege som bare vil skrive ut sykemeldinger og resepter.

Styr unna!!!!

Fraværende

Lege: Tone Risholt Skrevet

Du må for all del ikke fortelle at du har helseforsikring, da får klar beskjed om at du sniker i helsekøen.
Sist møte fikk jeg beskjed om at diagnosen vil gå over i 50-70% av tilfellene, så det vil sikkert gå over. Har slitt lenge med diagnosen.
Da min kone var på besøk og ville sjekke om alt er bra med fosteret fordi vi ønsker friskt barn fikk vi beskjed om at vi ikke lever under tysk n.....styre på 40 tallet....man kan selv tenke seg til hva det var....
Er det dette man får av fastlege i Norge 2018? Nei Takk.

Fornøyd

Lege: Ole Einar Møster Skrevet

Engasjert og god lege,finner løsninger og følger veldig godt opp.
Etter mange besøk på sykehus uten gode løsninger,kommer han med forslag og setter i gang videre kommunikasjon med alle instanser.

Helhetlig, tilstede og grundig

Lege: Tone Risholt Skrevet

Jeg har veldig gode opplevelser med denne legen. Jeg føler at jeg er i så trygge og gode hender når jeg trenger hjelp.Hun lytter, stiller spørsmål og kartlegger godt. Jeg syns hun er kompetent. Hun er forberedt til konsultasjonen og har lest seg opp på saken min. Det er ganske imponerende syns jeg. Hun følger godt opp både i forkant og etterkant av konsultasjon.