Skjold Legesenter AS

Odins veg 61 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Skjold Legesenter AS

Arrogant

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Ikke lov å spørre om flere ting. Uvennlig dersom en gjør dette. Har opplevd å bestille dobbeltime, men likevel bli overhøvlet fordi jeg tok opp flere ting. Dette foregikk på gangen før venterommet. Veldig ubehagelig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Jeg opplever Tonje som en dyktig lege som tar meg på alvor. Hun er alltid profesjonell, men samtidig personlig. Anbefales!

Mild og lyttende lege - arrogant legesekretær

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Legen er lyttende , mild og empatisk. Uten tvil veldig fornøyd med henne.
Men den ene legesekretæren har en arrogant og lite vennlig tilnærming. Hun fremstår til tider frekk og gjør at total opplevelsen på legekontoret synker betraktelig.

Bør forbedres

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Svært arrogant og til dels kverulerende måte man blir møtt med når man ringer til dette legekontoret. Og alt for lang ventetid på å få komme til. Å drive et legekontor er blitt et serviceyrke og her stryker dere til gangs!

En skikkelig god lege og et godt legekontor

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Empatisk, klok, kunnskapsrik, nyansert, raus, driftig, modig, inkluderende. Rett og slett dyktig. Dette er basert på en del konsultasjoner over noen år og med en lang rekke med ikke fullt så gode opplevelser hos tidligere fastleger. Glad jeg tok motet og byttet fra mannlige fastleger. Og de andre fastlegene ved kontoret virker like dyktige. Et godt legekontor og det virker som de trives.