Skjold Legesenter AS

Telefonnummer55 69 99 9955 69 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Odins veg 61 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Skjold Legesenter AS

Omsorgsfull lege

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Tonje har vært en god lege for meg og barna. Hun lytter og tar oss på alvor. Hun har tatt seg tid til å bli kjent med oss, og vi har følt oss sett. Dessverre er det lang ventetid på å få time, og har opplevd flere ganger å ikke få akutt time selv om vi ringer med en gang telefonen åpnet. Det er ikke så morsomt å bli henvist til legevakten med små barn som er syke på en vanlig hverdag. De har også stengt hver fredag, noe som er et stort minus. Har også opplevd de som sitter i telefonen som lite forståelsesfulle. Så vi valgte å bytte til en fastlege som var mer tilgjengelig.

Fantastisk

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Hatt han som lege i mange år. Har aldri opplevd å ikke bli hørt. Han lytter og gjør sitt ytterste for pasientene sine. Han er fantastisk med barn og kan finne diagnoser uten å stikke barnet. Kontordamene der er også fantastiske. Alltid blid og hyggelig. Kan virkelig anbefales. Kommer aldri til å bytte:)

Fin lege- fin person

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Tonje er en smilende og imøtekommende lege. Hun lytter og viser empati. Hun er veldig fornuftig og fin.
Hun er fastlegen min og dermed også til mine to små barn. Veldig fin med barn. Hyggelig å flinke de som jobber på kontoret/i laboratoriet også.

Kan ofte være litt etter skjema på tid.

Flink og empatisk

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Veldig flink, behagelig og empatisk. Har tid til deg og lytter. Veldig fornøyd med min fantastiske fastlege.

Travel lege, bare lyttende men...

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Ingen tid å forklare ting.Pass på å få med seg riktig diagnose og sykemelding!Passer dårlig for småbarn,fredag-stengt.