Skjold Legesenter AS

Odins veg 61 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Skjold Legesenter AS

Angrer at jeg byttet til ham!

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Generelt vanskelig å komme til via krass sekretær. Ikke resultatorientert og litt arrogant. Roter fælt med fornying av reseptene, og er lite interessert i å samordne utløpsdatoene. Dette resulterer unødvendig mye kontakt og "mas" på nye resepter. Helse Norge og egne hjemmesider crasher og resulterer i unødvendig ringing. Tar ikke telefonen på fredager! Kronglete ordninger ved ferieavvikling. Vurderer å bytte etter 4 år..

Fantastisk lege og person generelt.

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Jeg har hatt Dr. Kamp som lege i en god del år nå og jeg har bestandig blitt møtt med respekt og forståelse. Han er en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Han er effektiv, imøtekommende og genuint interessert i å hjelpe. Noe ventetid da han har liten kapasitet, men har det vært akutt har jeg fått time på dagen. Jeg ser frem til å ha Dr. Kamp under svangerskapskontroll og som barnelege. Kan anbefale han på det varmeste.

Arrogant

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Ikke lov å spørre om flere ting. Uvennlig dersom en gjør dette. Har opplevd å bestille dobbeltime, men likevel bli overhøvlet fordi jeg tok opp flere ting. Dette foregikk på gangen før venterommet. Veldig ubehagelig.

Bør forbedres

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Svært arrogant og til dels kverulerende måte man blir møtt med når man ringer til dette legekontoret. Og alt for lang ventetid på å få komme til. Å drive et legekontor er blitt et serviceyrke og her stryker dere til gangs!

Fantastisk

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Hatt han som lege i mange år. Har aldri opplevd å ikke bli hørt. Han lytter og gjør sitt ytterste for pasientene sine. Han er fantastisk med barn og kan finne diagnoser uten å stikke barnet. Kontordamene der er også fantastiske. Alltid blid og hyggelig. Kan virkelig anbefales. Kommer aldri til å bytte:)