Skjold Legesenter AS

Odins veg 61 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Skjold Legesenter AS

Arrogant

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Ikke lov å spørre om flere ting. Uvennlig dersom en gjør dette. Har opplevd å bestille dobbeltime, men likevel bli overhøvlet fordi jeg tok opp flere ting. Dette foregikk på gangen før venterommet. Veldig ubehagelig.

Bør forbedres

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Svært arrogant og til dels kverulerende måte man blir møtt med når man ringer til dette legekontoret. Og alt for lang ventetid på å få komme til. Å drive et legekontor er blitt et serviceyrke og her stryker dere til gangs!

Fantastisk

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Hatt han som lege i mange år. Har aldri opplevd å ikke bli hørt. Han lytter og gjør sitt ytterste for pasientene sine. Han er fantastisk med barn og kan finne diagnoser uten å stikke barnet. Kontordamene der er også fantastiske. Alltid blid og hyggelig. Kan virkelig anbefales. Kommer aldri til å bytte:)

Meget dyktig lege.

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Jeg og min familie har hatt ham som fastlege i mange år. Han lytter og han stiller opp. Han gir gode råd og skaper trygghet. Han sender prøver videre til undersøkelse for å være sikker på at hans egne diagnoser er riktig.
Jeg kan derfor anbefale ham til andre.

Den beste legen.

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Dette er en snill og veldig flink lege. Jeg får fort legetime når jeg trenger det. Han er medfølende, og en dyktig lege. Han er effektiv, og ordner fort henvisning videre når det er behov for det. Jeg anbefaler han som lege for andre.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.