Skjold Legesenter AS

Telefonnummer55 69 99 9955 69 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Odins veg 61 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Skjold Legesenter AS

Mild og lyttende lege - arrogant legesekretær

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Legen er lyttende , mild og empatisk. Uten tvil veldig fornøyd med henne.
Men den ene legesekretæren har en arrogant og lite vennlig tilnærming. Hun fremstår til tider frekk og gjør at total opplevelsen på legekontoret synker betraktelig.

Bør forbedres

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Svært arrogant og til dels kverulerende måte man blir møtt med når man ringer til dette legekontoret. Og alt for lang ventetid på å få komme til. Å drive et legekontor er blitt et serviceyrke og her stryker dere til gangs!

En skikkelig god lege og et godt legekontor

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Empatisk, klok, kunnskapsrik, nyansert, raus, driftig, modig, inkluderende. Rett og slett dyktig. Dette er basert på en del konsultasjoner over noen år og med en lang rekke med ikke fullt så gode opplevelser hos tidligere fastleger. Glad jeg tok motet og byttet fra mannlige fastleger. Og de andre fastlegene ved kontoret virker like dyktige. Et godt legekontor og det virker som de trives.

Omsorgsfull lege

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Tonje har vært en god lege for meg og barna. Hun lytter og tar oss på alvor. Hun har tatt seg tid til å bli kjent med oss, og vi har følt oss sett. Dessverre er det lang ventetid på å få time, og har opplevd flere ganger å ikke få akutt time selv om vi ringer med en gang telefonen åpnet. Det er ikke så morsomt å bli henvist til legevakten med små barn som er syke på en vanlig hverdag. De har også stengt hver fredag, noe som er et stort minus. Har også opplevd de som sitter i telefonen som lite forståelsesfulle. Så vi valgte å bytte til en fastlege som var mer tilgjengelig.

Fantastisk

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Hatt han som lege i mange år. Har aldri opplevd å ikke bli hørt. Han lytter og gjør sitt ytterste for pasientene sine. Han er fantastisk med barn og kan finne diagnoser uten å stikke barnet. Kontordamene der er også fantastiske. Alltid blid og hyggelig. Kan virkelig anbefales. Kommer aldri til å bytte:)