Vital Legekontor

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av Vital Legekontor

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Dragan er veldig hyggelig og tar alltid problemene mine på alvor. Jeg føler meg veldig velkommen og aldri til bry. Det er nok noen år siden han satt på skolebenken, så det er ikke alt han kan og vet, men han henviser videre eller søker råd hos andre når det er nødvendig. Han følger opp med tilbakemeldinger i etterkant. En god lege og ikke minst en veldig bra og trivelig mann!

Trygg og lyttende

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Hyggelig og høflig.
Lytter før han uttaler seg.
Har vært støttende i forhold til min kontakt med NAV.

Verste legeopplevelsen i mitt liv.

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Første gang i mitt liv jeg har dratt fra legen og følt meg værre da jeg dro enn da jeg kom. Legen hørte ikke på hva jeg hadde å si, og forstå ikke problemet mitt. Utrolig dårlig til å lytte, lurte noen ganger på om han forstå hva jeg sa. Jeg skal aldri tilbake, om det så er siste legen jeg kan gå til. Beklager, veldig veldig dårlig opplevelse.

Veldig dårlig!

Lege: Hossein Khorshidi Skrevet

Veldig dårlig! Opptatt med tiden. Hörer ikke på hva man har o si. Känner at man ikke får förståelse fra Hossein Korshidi. Stort minus. Bytet fastlege.

Erfaren og effektiv familielege

Jeg har hatt Dr. Khorshidi som lege i 8 år, og er svært fornøyd
Han går rett på sak, gir riktig behandling og kaster ikke bort tid ved å gå rundt grøten.
Han er alltid grundig med både journal utfylling, blodprøver og annet nyttig. Personlig har jeg alltid løst mine helseproblemer

Nedenfor kritiserer flere at han bruker for lite tid på pasientene, men disse leter muligens etter en psykolog og ikke en fastlege...

Praktisk med rask timebestilling, oftest for dagen etter.
Litt ventetid må påberegnes, men 10 min med venting synes jeg er ok.

Anbefales absolutt