Vital Legekontor

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo

Siste vurderinger av Vital Legekontor

Uforskammet resepsjonist

Lege: Shirin Ghanavatian Skrevet

Jeg møtte Shirin engang og så kom vikar. Vikaren var hyggelig, men så kom det en ny vikar. Han var hyggelig og grei også, men jeg ga opp pga. resepsjonen. Da jeg skulle ta blodprøver satt noen der og spiste. Resepsjonen var shabby og da jeg ringte fikk jeg ufhøflige svar. Mot slutten truet han med journalen og at han skulle skrive det ene og det andre. Jeg var glad da jeg kom til et nytt legekontor som er rent og pent med hyggelige mennesker.

Kommer Shirin tilbake?

Lege: Shirin Ghanavatian Skrevet

Jeg fikk time med Shirin to ganger i 2015 før hun ble borte. Lenge. Det er en vikar som i de siste 2 år har vært min fastlege. Jeg har ikke valgt ham, og skulle ønske legekontoret sa ifra at Shirin ikke er tilstede når man bestiller time. De kunne også med fordel informere pasientene om når de kan forvente å ha henne tilbake.

Frekk resepsjonist

Lege: Shirin Ghanavatian Skrevet

Med sånne folk i resepsjonen føler man seg uønsket. Og hva skjer med telefontid fra 10-15?
Jeg bytter fastlege så fort som mulig.

Manglende oppfølging, dårlig legesekretær

Lege: Shirin Ghanavatian Skrevet

Jeg byttet til Shirin for et par, tre år siden, rett før første vikar tok over. Jeg oppfattet henne som vennlig og interessert, det samme med begge vikarene jeg har vært hos. Dessverre er helhetsinntrykket av legesenteret helt forferdelig. De har glemt henvisningen min, og etter jeg purret har det heller ikke skjedd noe.

Lokalet er lite innbydende og prøvene jeg har tatt har vært i rommet som fungerer som resepsjon, kontor og lunsjrom. Jeg husker også jeg stusset første gangen jeg var der, da det kun er et venterom uten noen måte å komme i kontakt med noen på. Ikke at det i seg selv er dårlig, men når man legger alle tingene sammen, gir det et dårlig inntrykk. Legesekretæren er sur og utålmodig, og virker som han helst ville vært foruten pasientene. Jeg har fått feilsendt en faktura for en time jeg ikke hadde, og jeg tror det er noe galt med oppringningsfunksjonen. Dette gjør det noen ganger umulig å komme gjennom på telefon.

Jeg har nå satt meg på venteliste hos en annen lege. Dette er synd, da jeg i utgangspunktet var veldig fornøyd med Shirin.

Shirin: topp. Resten: ræva.

Lege: Shirin Ghanavatian Skrevet

Fikk bare gått til Shirin 1 gang før hun ble borte. Kommer hun noen tilbake? Vet ikke. Har jeg lyst til å spørre vikaren med 3-dagerskjegg, joggebukser og Crocs om det jeg lurer på? Nei. Dustete timebestillingssystem i PasientSky, får svar på henvendelser etter flere måneder.
Kom tilbake, Shirin!