Knarren legesenter

Knarren legesenter Kvassnesvegen 40 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarren legesenter

Kunnskapsrik og tillitsvekkende

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Hun er trygg, empatisk og vekker tillit med sin store kunnskap og trygget i legerolle. Hun lar ser ikke vippe av pinnen og er tydelig i kommunikasjon, behandling og veiledning. Alle burde hatt en fastlege som henne.

Fantastisk fastlege

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Tar deg alltid god tid og virkelig lytter til hva jeg sier. Jeg føler meg sett og hørt, og tatt på alvor. Kunne ikke hatt en bedre fastlege. De andre ansatte på legekontoret er også fantastiske. De i telefonen/luken gjør hva som forventes og mer.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Hun forstår mer enn man trenger å forklare. Alltid øyekontakt. Stiller gode spørsmål og ber om bekreftelse på at hun har forstått riktig. Man kommer til en god løsning sammen. Ærlig og direkte ved behov. Man føler seg ivaretatt, sett og i trygge hender.

Meget søt og hyggeleg fastlege

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Vi fant tonen med en gang. Hun er fantastisk dyktig og jeg følte jeg vart hørt og fikk god hjelp til mine plager.
Kan trygt anbefale dr. Helleland til alle.

Tillitt fra første øyeblikk

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Kjetil er en suverent dyktig og tillitsvekkende lege!

Han er svært dyktig til å lytte til pasienten, og tar seg god tid til å danne seg et riktig bilde av situasjonen. Han har masse kunnskap, og er dyktig til å søke videre der hans egen kunnskap er begrenset. Han evner å se pasienten i sin helhet, og hvordan forskjellige symptomer enkeltvis og sammen påvirker fysisk og psykisk. Det kan hende han er en halvtime forsinket, men da er det greit å tenke på at han før deg har brukt litt ekstra tid på en pasient som virkelig har hatt behov for hans tid og kompetanse.
Kjetil viser også styrke ved å klart si fra dersom han ikke er fornøyd med oppfølging/behandling i andre deler av helsevesenet.
Jeg gir Kjetil mine beste anbefalinger.