Helsetunet legekontor

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Helsetunet legekontor

Tillittsvekkende, kunnskapsrik og seriøs

Lege: Priyanthi Borgen Gjerde Skrevet

Har svært god erfaring med Pia, som tar pasientene seriøst, er dyktig til å lytte, stille de riktige og viktige spørsmålene. Tar deg videre til fagpersonene når hun selv ikke har umiddelbare svar, du føler deg godt ivaretatt. Unngår større forsinkelser i pasientkøene. Følger fint opp også ved henvendeler via ePasient-portalen.

SUPERFLINK OG HYGGELIG!!

Lege: Priyanthi Borgen Gjerde Skrevet

vil absolutt anbefale Pia. Hun er nøye, utrolig dyktig, effektiv og ikke minst empatisk. Er også kjapp på e-konsultasjon og andre henvendelser. Meget fornøyd med doktoren og kontoret!

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Hun lytter, tar seg tid, forklarer og viser at hun er interessert i hvordan du har det og hun ønsker å hjelpe. Hvis hun ikke er helt sikker på veien videre, er hun kjapp med å finne informasjon.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Vigdis Bøen Helleland Skrevet

Veldig flink å lytte når jeg forklarte hvorfor jeg var der. Også flink å forklare, søke opp og finne en løsning på problemet.

GRUNDIG LEGE SOM TAR ENS BEKYMRINGER SERIØST

Lege: Priyanthi Borgen Gjerde Skrevet

Har gått til Dr Gjerde med ulike problemstillinger av kronisk natur, opplever at eg blir tatt godt vare på. Svarer på alle sprørsmålene mine, og er det noe hun ikke der og da kan svare på så finner hun en løsning på det som feks at hun tar kontakt med spesialistene på sykehuset. hun er godt informert innen nyeste forskning, og forsker også selv på siden, dette syntes jeg er meget bra da hun kan vinkle inn på problemstillinger på en litt annen måte. hun er omtenksom, men sier også ting rett ut- noe jeg personlig setter stor pris på. hun har også fulgt meg opp i svangerskapet og har vært en viktig støttespiller der. Og har også tatt godt vare på vår lille som dessverer har måtte hatt et par legebesøker allerede fra spedbarnsalder. Jeg anbefaler Dr Gjerde på det sterkeste!