Helsetunet legekontor

Telefonnummer56 37 59 6056 37 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Helsetunet legekontor

Kunnskapsrik, hører på pasienten

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

Jeg er så SÅ fornøyd med Anja! Jeg har hatt veldig mange leger, men ingen som Anja. Hun lytter, finner tide løsninger, følger opp og gjør det som er nødvendig. Hun hører på pasienten sine refleksjoner og tanker, og samarbeider for å få en best mulig behandling. Hun legger merke til små detaljer og påpeker dem, noe som gjør at jeg føler meg sett og anerkjent som et menneske, og ikke et objekt. (Lenger nede er det dårlig score på timebestilling, men det er gjelder legekontoret generelt. Veldig veldig fornøyd!

GRUNDIG LEGE SOM TAR ENS BEKYMRINGER SERIØST

Lege: Priyanthi Borgen Gjerde Skrevet

Har gått til Dr Gjerde med ulike problemstillinger av kronisk natur, opplever at eg blir tatt godt vare på. Svarer på alle sprørsmålene mine, og er det noe hun ikke der og da kan svare på så finner hun en løsning på det som feks at hun tar kontakt med spesialistene på sykehuset. hun er godt informert innen nyeste forskning, og forsker også selv på siden, dette syntes jeg er meget bra da hun kan vinkle inn på problemstillinger på en litt annen måte. hun er omtenksom, men sier også ting rett ut- noe jeg personlig setter stor pris på. hun har også fulgt meg opp i svangerskapet og har vært en viktig støttespiller der. Og har også tatt godt vare på vår lille som dessverer har måtte hatt et par legebesøker allerede fra spedbarnsalder. Jeg anbefaler Dr Gjerde på det sterkeste!

EMPATISK OG GRUNDIG LEGE SOM SER DEG

Lege: Priyanthi Borgen Gjerde Skrevet

har vært til Pia flere ganger da hun var vikarlege, men har nå fått henne som fastlege. Hun er super snill, grundig, og tar seg tid til å svare på alle spørsmål. Har alltid følt meg godt ivaretatt hos henne. Henviser når det trengs og følger en godt opp. Har tidligere en del uheldige erfaringer med fastleger, men Pia vil jeg anbefale på det sterkeste!

Grundig og hyggelig

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

Følelse av å bli godt tatt vare på. Lett å komme til ved behov for akutt time. Imøtekommende. Bruker tid på deg.

Arrogant og svært lite forståelsesfull

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

Vil ikke anbefale denne legen eller legekontoret til noen. Vi har nå byttet fastlege...............................