Knarren legesenter

Knarren legesenter Kvassnesvegen 40 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av behandlere ved Knarren legesenter

Empatisk og oppdatert

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Jeg vil beskrive lege Lorentsen som en empatisk, faglig dyktig og kompetent lege. Det var først da jeg traff ham at jeg turte å snakke høyt om mine utfordringer. Han er veldig tilgjengelig for sine pasienter, kommer med gode råd og anbefalinger og lar pasient være pasient. Jeg føler meg ivaretatt og er veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått hittil!

Meget kompetent og grundig lege. Anbefales

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Tar seg tid, har satt seg inn i saken på forhånd, argumenterer godt. Jeg var litt skeptisk til alle medikamentene som er foreskrevet, men har akseptert hans begrunnelse.

Beste fastlegen noen sinne

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Dr. Lorentsen er den beste fastlegen man kan ønske seg. Han står på for sine pasienter og gir aldri opp.

Fornøyd

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Har hatt Lorentsen i noen år, og eg er fornøyd. Han lytter på det eg fortell, tar deg på alvor og gjer alt nøye. Så eg er fornøyd, kunne ikkje hatt ein bedre lege enn han. ☺

Dyktig Lege

Lege: Kjetil Lorentsen Skrevet

Har brukt Dr.Lorentsen i snart tre år, og både jeg og min samboer er veldig fornøyd med han. Han er flink og lytte, ser hele pasienten og ikke bare den enkelte diagnose. Anbefales på det sterkeste :)