Legetjenesten i Sortland

Parkveien 10 8400 Sortland

Siste vurderinger av behandlere ved Legetjenesten i Sortland

Flink lee

Lege: Jonas Gieselmann Torsvik Skrevet

En lege som er rolig, høflig, lytter, forklarer godt og har god og rask dialog med øvrig helsevesen ved henvisninger, behov for utveksling av viktig informasjon og videre oppfølging.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Vegard Stien Hagen Skrevet

Har vært mye inn og ut hos leger, har alltid gruet meg til legetimer, frem til jeg fikk Vegard til fastlege. Han ønsker å hjelpe og sitter ikke på pasientene sine, aldså han henviser videre ved behov istede for å prøve ut en haug med medisiner eller «se ann situasjonen» i det uendelige først. Han er veldig imøtekommende og behagelig å snakke med og man merker at han er der for å hjelpe på best mulig måte.

Omsorgfull

Lege: Vegard Stien Hagen Skrevet

Er den del hos fastlege pga div sykdommer, og han vil alltid gjøre sitt beste for å hjelpe meg. Føler jeg blir tatt seriøst. Ham bryr seg og er veldig omsorgsfull. Beste fastlege jeg noen gang har hatt.

Solid inntrykk

Lege: Eva Bjørnsund Skrevet

Presis til avtalt time. Høflig mottak. Et lite smil og varme følte til at jeg umiddelbart fikk tillit til henne. Følte at jeg fikk gode og reflekterte svar.

Hyggelig, flink lege

Lege: Martin Solvang Johnsen Skrevet

Hyggelig lege som kan ta en spøk, men ofte vikarleger da han er mye borte. Mye venting er det men det er det hos de fleste leger