Enerhaugen Legesenter

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av Enerhaugen Legesenter

Om du sliter litt psykisk eller er en sensitiv menneske unngå ham som lege

Lege: Allan Adrian Skrevet

Allan Adrian er en dyktig lege, men han har litt vanskelig med å håndtere sine følelser og funkerer dårlig under stress, så om du er en høysensitiv person eller trenger en som kan forstå deg og dine følelser dvs. annerkjenne deg, passer ikke ham som lege for deg.

Effektiv, kompetent og ærlig

Lege: Allan Adrian Skrevet

Jeg har hatt Allan som fastlege det siste året, helt siden jeg flyttet til Oslo. Hver gang jeg har vært hos Allan har jeg blitt tatt varmt imot og følt meg hørt. Min opplevelse av Allan er at han er en effektiv lege, som ønsker å hjelpe sine pasienter så raskt som mulig. Kanskje er Allan for noen litt direkte i stilen, men for meg gir dette også en trygghet. Hvis han ikke har kompetanse om et felt eller en medisin, så er han ærlig og forteller det rett ut. Dette er kvaliteter jeg setter pris på hos min lege. Allan er nok ikke for deg som har sterkt behov for å bli bekreftet eller å få beroligende samtaler. Men for meg er han den beste legen jeg noensinne har hatt!

Fremtrer uinteressert i pasienten

Lege: Alireza Yahyaei Skrevet

Hadde time hos han en gang da legen min ikke var der. Ellers ser jeg han ofte på legekontoret. Utrolig uhøffelig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Ser kun på data skjermen under hele timen. Lite opptatt av pasienten. Fremtrer svært lite empatisk.

Dyktig lege

Lege: Allan Adrian Skrevet

Har hatt 2 konsultasjoner med Allan, og er svært fornøyd med begge to. Han tar meg seriøst, og forklarer ting detaljert, men enkelt. Allan er også en effektiv lege, så konsultasjonene tar ikke lang tid. Profesjonell type, enkelt sagt.

very bad expierience

Lege: Alireza Yahyaei Skrevet

i have been there 2 times luckily not more than that .i had simple complains .
first from the first moment you would feel your self not welcome . he is always looking at his screen or at the ground while am there ,
he does not explain anything after i try to explain my diagnoses everytime i have to ask him about reasons of my sickness or ask about details . i feel like am begging him to explain whats wrong . his communication skills is below zero or it does not exist at all , my guess at the man simply does not like what he do or something or has had enough of his job .
suddennly you would find him giving you the visa machine pushing it to slide to you in a very arrogant way without saying one word about the price or what should i do next or anything . i have never had such a bad expierience with a doctor in my life like this i would not recommend him to anyone thats why i am writing this to people can avoid him and i think his overall ratings of 2 stars explains the rest