Enerhaugen Legesenter

Telefonnummer22 35 80 9022 35 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av Enerhaugen Legesenter

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth Rødland er en fantastisk lege som virkelig tar sine pasienter alvorlig og med den mest utrolige omteksomme måten. Du blir så godt i varetatt og hjelper deg alltid videre for å få riktig hjelp, hvis en trenger videre oppfølging. Hennes legesekretær er også utrolig flink og hjelpsom. Alltid på tilbudssiden og sørger for rask time.

Om du sliter litt psykisk eller er en sensitiv menneske unngå ham som lege

Lege: Allan Adrian Skrevet

Allan Adrian er en dyktig lege, men han har litt vanskelig med å håndtere sine følelser og funkerer dårlig under stress, så om du er en høysensitiv person eller trenger en som kan forstå deg og dine følelser dvs. annerkjenne deg, passer ikke ham som lege for deg.

ser hele mennesket

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Fantastisk lege som ser helheten i mennesket-opplever at hun tar seg god tid til å lytte.Har tatt undersøkelser der jeg var meget engstelig for -- opplever at hun forsto og har kunnskap noe som gjorde meg trygg.
Kunne ikke tenke meg å bytte lege.

God lege, dårlig kontor

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er en flink og omsorgsfull lege, om du klarer å komme forbi sekretærene og får time. Det er lang ventetid på time hos Elisabeth (1 mnd) og sekretærene er uhøflige og lite hjelpsomme. Veldig synd at det er ansatt så frekke og uprofesjonelle sekretærer, på telefon og ved prøvetaking. Til tross for at jeg er fornøyd med Elisabeth, bytter jeg til et mer profesjonelt legekontor.

Effektiv, kompetent og ærlig

Lege: Allan Adrian Skrevet

Jeg har hatt Allan som fastlege det siste året, helt siden jeg flyttet til Oslo. Hver gang jeg har vært hos Allan har jeg blitt tatt varmt imot og følt meg hørt. Min opplevelse av Allan er at han er en effektiv lege, som ønsker å hjelpe sine pasienter så raskt som mulig. Kanskje er Allan for noen litt direkte i stilen, men for meg gir dette også en trygghet. Hvis han ikke har kompetanse om et felt eller en medisin, så er han ærlig og forteller det rett ut. Dette er kvaliteter jeg setter pris på hos min lege. Allan er nok ikke for deg som har sterkt behov for å bli bekreftet eller å få beroligende samtaler. Men for meg er han den beste legen jeg noensinne har hatt!