Enerhaugen Legesenter

Telefonnummer22 35 80 9022 35 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av Enerhaugen Legesenter

God lege, dårlig kontor

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er en flink og omsorgsfull lege, om du klarer å komme forbi sekretærene og får time. Det er lang ventetid på time hos Elisabeth (1 mnd) og sekretærene er uhøflige og lite hjelpsomme. Veldig synd at det er ansatt så frekke og uprofesjonelle sekretærer, på telefon og ved prøvetaking. Til tross for at jeg er fornøyd med Elisabeth, bytter jeg til et mer profesjonelt legekontor.

Effektiv, kompetent og ærlig

Lege: Allan Adrian Skrevet

Jeg har hatt Allan som fastlege det siste året, helt siden jeg flyttet til Oslo. Hver gang jeg har vært hos Allan har jeg blitt tatt varmt imot og følt meg hørt. Min opplevelse av Allan er at han er en effektiv lege, som ønsker å hjelpe sine pasienter så raskt som mulig. Kanskje er Allan for noen litt direkte i stilen, men for meg gir dette også en trygghet. Hvis han ikke har kompetanse om et felt eller en medisin, så er han ærlig og forteller det rett ut. Dette er kvaliteter jeg setter pris på hos min lege. Allan er nok ikke for deg som har sterkt behov for å bli bekreftet eller å få beroligende samtaler. Men for meg er han den beste legen jeg noensinne har hatt!

God lyttende fastlege

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Anne Svarstad er alltid nærværende, imøtekommende og lyttende ved en konsultasjon.
Klinikkens øvrig medarbeidere er også hyggelige, faglig dygtige og imøtekommende på en vennlig og støttende måte.
Ekstra stor stjerne til Anne Svarstad.

Fremtrer uinteressert i pasienten

Lege: Alireza Yahyaei Skrevet

Hadde time hos han en gang da legen min ikke var der. Ellers ser jeg han ofte på legekontoret. Utrolig uhøffelig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Ser kun på data skjermen under hele timen. Lite opptatt av pasienten. Fremtrer svært lite empatisk.

Hyggelig men svært opptatt

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Sekretærene oppleves ofte svært frekke og kvasse i kommunikasjon med pasienter. Var lenge veldig fornøyd med Elisabeth som fastlege da hun er hyggelig og flink til å lytte til pasienten. Hun er dog en veldig alternativ lege, og har anbefalt alternativ behandling som har gitt forvirring og unødvendig kostnader. Alltid vanskelig å få time, og hun har alltid dårlig tid.