Enerhaugen Legesenter

Telefonnummer22 35 80 9022 35 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av Enerhaugen Legesenter

Dyktig lege

Lege: Allan Adrian Skrevet

Har hatt 2 konsultasjoner med Allan, og er svært fornøyd med begge to. Han tar meg seriøst, og forklarer ting detaljert, men enkelt. Allan er også en effektiv lege, så konsultasjonene tar ikke lang tid. Profesjonell type, enkelt sagt.

very bad expierience

Lege: Alireza Yahyaei Skrevet

i have been there 2 times luckily not more than that .i had simple complains .
first from the first moment you would feel your self not welcome . he is always looking at his screen or at the ground while am there ,
he does not explain anything after i try to explain my diagnoses everytime i have to ask him about reasons of my sickness or ask about details . i feel like am begging him to explain whats wrong . his communication skills is below zero or it does not exist at all , my guess at the man simply does not like what he do or something or has had enough of his job .
suddennly you would find him giving you the visa machine pushing it to slide to you in a very arrogant way without saying one word about the price or what should i do next or anything . i have never had such a bad expierience with a doctor in my life like this i would not recommend him to anyone thats why i am writing this to people can avoid him and i think his overall ratings of 2 stars explains the rest

Resepsjonen hovedsakelig

Lege: Allan Adrian Skrevet

Det sitter to lite hyggelige og frekke damer i resepsjonen, det er jeg ikke alene om og synes. Umulig og komme gjennom på telefonen og hvis du kommer gjennom blir du møtt med ikke imøtekommende og dårlig service. Når jeg var der sist hørte jeg de skrike og kjefte på en kunde via telefon, det var ganske skremmende.
Allan Adrian har jeg bare hatt en time med til nå og har ikke fått nok inntrykk til og skrive en vurdering av han, men det kommer.

Ble totalt avvist da jeg trengte hjelp som mest.

Lege: Allan Adrian Skrevet

Etter langvarige utfordringer med psykisk helse oppsøkte jeg Adrian Allan da jeg flyttet fastlege til Oslo. Jeg var i en fortvilet situasjon, og trengte hjelp for å legge en plan videre.

Det var absolutt ingen råd å få, og ikke en gang et papir å tørke tårer med da det brast for meg. Dette var min første konsultasjon, og det tok flere uker før jeg orket å gi ham en ny sjanse. Ved spørsmål om hvor lenge jeg hadde tenkt til å være syk under utfylling av et skjema til NAV, trodde jeg at jeg hadde hørt feil.

Man trenger omsorg når man er langt nede. Det vil du ikke få her.

Tilgjengelighetsproblemer

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Jeg er ikke selv pasient av denne fastlegen, men min gamle mor på 87 år er det, og da er det naturlig at jeg får høre hvordan ting oppleves. Slik jeg forstår er denne fastlegen en dyktig og hyggelig lege. Det som er problematikken er han hun er fryktelig lite tilgjengelig. Med nesten 2000 pasienter som har henne som fastlege er det ikke bra å være så lite tilgjengelig. Når hun er borte i kortere eller lengre tid og min mor trenger en resept gis det fra ekspedisjonen at jo da det kan hun få man da fastlegen er borte må en annen lege skrive denne ut og da skal de ha penger for dette :( Kan vel ikke si på vegne av min mor at hun ikke er såååå tilfreds men dette går vel egentlig mer på det administrative enn på fastlegen. Ingen tvil her er det et forbedringspotensiale i flere ledd.