Kanebogen legesenter

Nessevn 2B 9411 Harstad

Siste vurderinger av Kanebogen legesenter

Arrogant og overfladisk

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Hun er fastlegen til min demente mor. Har opplevd at hun ikke er oppdatert på hvorfor min mor har kommet til time, på tross av at det ligger notat i mors journal om dette. Deretter sendt henne hjem uten å sjekke journal og dermed heller ikke gitt henne hjelp for det hun kom for. Likevel har hun krevd full egenandel. Opplever også at hun ikke lytter til min mor eller dem som kjenner hennes situasjon, men tar beslutninger helt uten hensyn til innspill fra disse. Skulle ønske at hun lyttet mer til pasienten og faktisk utøver legegjerningen i tråd med at det er pasienten som er ekspert på sin egen situasjon.

Grundig og virker faglig dyktig

Lege: Thor-Martin Strand Skrevet

Flink å lytte og til å følge opp. Flink til å gi tilbakemeldinger på prøveresultater både muntlig og skriftlig. Rolig og har en behagelig væremåte.

Anbefales ikke!

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Fikk Anita som fastlege og var hos henne to ganger. Begge gangene gikk jeg derfra med en dårlig følelse. Hun var spydig og hadde en ovenfra og ned holdning og tok ikke mine problemer på alvor. Har aldri før møtt en så utrivelig lege!

Elendig!

Lege: Thor-Martin Strand Skrevet

Huff! Legen som var ny for meg. hverken hilste, presenterte seg, eller sa adjø. Arrogant med en nedlatende tone under konsultasjonen. Forlot med tildels uforrettet sak...........

Seriøs

Lege: Knut Harry Weisser Lind Skrevet

En faglig dyktig lege. Har brukt denne legen i mange år. Kommer til å fortsette med å bruke denne legen da jeg er veldig fornøyd.