Kanebogen legesenter

Nessevn 2B 9411 Harstad

Siste vurderinger av Kanebogen legesenter

Uinteressert i psykiatri

Lege: Thor-Martin Strand Skrevet

Jeg har hatt lange konsultasjoner av han som fastlege og på legevakt. Han gjør et bra første inntrykk med å ville lytte og få deg til fortelle mer. Han har ingen innspill/forslag når det kommer til psykiatri. Lite forståelsesfull, vansker med sette seg inn i hvordan ting påvirker pasientens liv.

Trygg, flink

Lege: Merete Karin Bergan Svendsen Skrevet

Har hatt Merete som fastlege siden jeg var liten. Trist å bytte fastlege når jeg flyttet. Hun er en kjempeflink, trygg, kunnskapsrik fastlege som jeg absolutt vil anbefale.

Støttende og lyttende

Lege: Thor-Martin Strand Skrevet

Lyttende og viser at han har tid. Han virker faglig dyktig og vil det beste for meg som pasient. Han henviser meg videre til spesialister til videre undersøkelse når det er nødvendig

Bra lege

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Veldig grei lege og er til å stole på. Gjør jobben sin perfekt og hjelper meg alt jeg lurer på eller trenger hjelp til

Ubehagelig dame

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Byttet da jeg ville ha en kvinnelig fastlege, men angrer.
Heldigvis kan det gå år mellom hver gang jeg må til lege, men det er alltid ubehagelig. Hun har en ovenfra og ned holdning som ikke er bra i helsevesenet.
Det mest skremmende var da hun gjorde en MEGET viktig sjekk til noe så vondt og skremmende, at jeg nesten lot være neste gang. (Fysiske smerter, og stygge kommentarer fra legen). Heldigvis kom jeg til en annen lege neste gang, som utførte undersøkelsen smertefritt. Byttet igjen med en gang!