Kanebogen legesenter

Telefonnummer77 05 73 3377 05 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nessevn 2B 9411 Harstad

Siste vurderinger av Kanebogen legesenter

Beste lege jeg har hatt, punktum.

Lege: Christine Strøm Skogstad Skrevet

Jeg er mye syk, og med dette ble det ofte turer til fastlegen min. Som var Christine. Nå har jeg måtte bytte fastlege siden jeg har flyttet. Og nå forstår jeg virkelig verdien med å ha en lege som forstår og kjenner meg. Tilgjengeligheten er ikke alltid på topp, men jeg skylder ikke på Christine av dette. Men heller legekontoret. Hun er alltid litt forsinket, men dette ser jeg slettes ikke ned på, ettersom det viser tegn til at hun bryr seg med å ta seg litt ekstra tid med pasientene som trenger det! Har ingenting negativt å si om denne legen!

Overfladisk

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Opplevde denne legen som ekstremt overfladisk! Hun bryr seg ikke om pasientene sine og kaller det å være suicidal for en "fase" fikk ingen hjelp med depresjonen min hos denne legen!

Flink og imøtekommende

Lege: Merete Karin Bergan Svendsen Skrevet

Merete er en av de beste legene jeg har hatt til nå. Imøtekommende og tar seg tid. Dessverre måtte jeg bytte fordi jeg har flyttet. Anbefales!

Anbefales ikke

Lege: Ingvild Strand Skrevet

Hun er hyggelig nok, men virker uinteressert, tiltaksløs og usikker. Føler meg ikke i trygge hender.

Styr unna.

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Har svært ofte gått ut fra kontoret hennes å følt meg liten og ikke verdig. Hun kommer med svar som er hoven og frekk, min erfaring er at hun dømmer mer enn hun lytter og prøver å forstå.