Nedenes Legesenter

Telefonnummer37 05 99 3037 05 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erik Munchs Vei 85 4823 Nedenes

Siste vurderinger av Nedenes Legesenter

Den beste legen

Lege: Robert Sillerud Skrevet

Utrolig trygt å være pasient hos ham. Han lytter og ser deg ved legebesøk. Imøtekommende og har empati.

Bruker eksperters diagnose

Lege: Robert Sillerud Skrevet

Ved to anledninger, ulike plager får jeg muntlig worst case scenario. Første gang for etpar årsiden, mindre plage, og det har ikke endret seg noe pr. dags dato. Verre sist, bekymret etter 3 legebesøk,henvist SSA og på vei ut døra får jeg muntlig beskjed om det verst tenkelig funn som kan bli gjort, Ikke fastlegens jobb å formidle verst tenkelig utfall før lege SSA har vudert. Må bytte fastlege nå,

Imøtekommende og god til å lytte.

Lege: Robert Sillerud Skrevet

Har hatt Sillerud som fastlege siden jeg var barn. Han har alltid tatt meg på alvor, og lyttet. Han har vært god å prate med i kriser, og har vært til stor hjelp enten plagene har vært fysiske eller psykiske. Jeg er veldig fornøyd med jobben han gjør som lege. Litt vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, man må beregne litt tid.

Folk må slutte å være negative

Lege: Robert Sillerud Skrevet

Sillurud er en fantastisk lege. Jeg har hat han siden jeg var liten . Ja han kan ta feil i plant. Men det gjør mange leger.

Den beste legen

Lege: Robert Sillerud Skrevet

Bytta lege etter 34 år til Robert å angrer ikke et sekund selv om det er mye lengre vei. Han er flink, har humor å tar seg god tid å tar meg på alvor