Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt

Telefonnummer69 27 66 8669 27 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skreddervegen 2 1537 Moss
Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt holder til i Moss

Siste vurderinger av Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt

Medfølende og trygg

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Ringte fredag ettermiddag, fikk akutt time lørdag 7 juli. Er som mange andre mindre glad i å gå til tannlegen, føler angst for det. Ble møtt med vennlighet, og forståelse, for min angst. Rask og god behandling. Tannlege Sheeraz M Sharif får min anbefaling.

Fantastisk, rolig, flink og tillitsfull tannlege

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Kan ikke få fullrost tannlege Sheeraz Malik Sharif nok, da min tann delte seg i to biter torsdag i romjulen kl.16.00, ingen tanneleger var oppe, var helt panisk, da min mann fant Sharif på nettet og ringte, fikk time kl. 18.00, han bygde opp tanna igjen, jeg med min tannlegeskrekk, ble tatt så mildt og forståelses fullt i mot, ingen sure miner, flink til og forklare hva som ble gjort :) prisen var heller ikke skremmende, kan absolutt anbefale denne tannlegen :)

En dyktig og seriøs fagmann

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Jeg er for tiden under behandling på denne tannlegeklinikken, og jeg må bare legge til at både velkomsten, servicen, behandlingen, kommunikasjonen bare er helt fantastisk bra. Samtlige personell på denne tannlegeklinikken er meget hyggelige og blide, anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Det ble under første konsultasjon avdekket at min forrige tannlege hadde oversett forhold som kunne utviklet seg til noe langt mer alvorlig - og ikke minst dyrere. Jeg opplever tannlege Sheeraz Malik Sharif som blid, hyggelig, engasjert og seriøst opptatt av å gjøre en god jobb slik at jeg blir 100% fornøyd.
Ikke ofte jeg skriver omtaler, men jeg synes min nye tannlege har gjort seg fortjent til det. Kan anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Sheeraz er en snill, morsom, dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke gått så ofte til tannlege som jeg burde. Men her føler jeg meg 100% ivaretatt og i trygge hender. Ser fram til å får orden på tennene i samarbeid med denne snille og dyktige tannlegen. Anbefales!