Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt

Skreddervegen 2 1537 Moss
Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt holder til i Moss

Siste vurderinger av Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt

Får ikke respons på timebestilling

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Benyttet Kambo Tannlegeklinikk for et drøyt år siden og var fornøyd med behandlingen.
Ønsket derfor å bestille en time for kontroll. Forsøkte først med timebestilling på nett - ingen respons. Ringte deretter på dagtid og ble satt over til tannlegevakt. Her ble jeg anbefalt å sende en e-post til klinikken da vedkommende ikke kunne ta i mot timebestilling. Ble lovet svar påfølgende mandag. Sendte e-post som anbefalt, men fortsatt ingen respons. Ringte derfor opp klinikken mandag 11/2-19 kl 08:30 og traff tannlegen. Han var ikke på jobb enda så han, men skulle ringe meg tilbake. Tannlegen ringte ikke tilbake. Dette er håpløst og jeg velger nå en annen tannlege.

Medfølende og trygg

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Ringte fredag ettermiddag, fikk akutt time lørdag 7 juli. Er som mange andre mindre glad i å gå til tannlegen, føler angst for det. Ble møtt med vennlighet, og forståelse, for min angst. Rask og god behandling. Tannlege Sheeraz M Sharif får min anbefaling.

Fantastisk, rolig, flink og tillitsfull tannlege

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Kan ikke få fullrost tannlege Sheeraz Malik Sharif nok, da min tann delte seg i to biter torsdag i romjulen kl.16.00, ingen tanneleger var oppe, var helt panisk, da min mann fant Sharif på nettet og ringte, fikk time kl. 18.00, han bygde opp tanna igjen, jeg med min tannlegeskrekk, ble tatt så mildt og forståelses fullt i mot, ingen sure miner, flink til og forklare hva som ble gjort :) prisen var heller ikke skremmende, kan absolutt anbefale denne tannlegen :)

En dyktig og seriøs fagmann

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Jeg er for tiden under behandling på denne tannlegeklinikken, og jeg må bare legge til at både velkomsten, servicen, behandlingen, kommunikasjonen bare er helt fantastisk bra. Samtlige personell på denne tannlegeklinikken er meget hyggelige og blide, anbefales på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Sheeraz Malik Sharif Skrevet

Sheeraz er en snill, morsom, dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke gått så ofte til tannlege som jeg burde. Men her føler jeg meg 100% ivaretatt og i trygge hender. Ser fram til å får orden på tennene i samarbeid med denne snille og dyktige tannlegen. Anbefales!