Ågotnes Legekontor

Ågotnes legekontor 5363 Ågotnes

Siste vurderinger av Ågotnes Legekontor

Hyggelig og løsningsorientert

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Anette er alltid hyggelig og imøtekommende, uansett hva det gjelder. Da jeg ikke var fornøyd med spesialisten jeg var henvist til, foreslo hun raskt at hun kunne henvise meg til en annen. Det virker som hun bryr seg om pasientene, og alltid prøver å finne den beste løsningen. Jeg har fått time på dagen når det haster, og hun spør alltid om det er noe jeg lurer på før jeg går. Har hatt hun i flere år nå, og er veldig fornøyd.

Må også legge til at de som jobber i skranken gjør en utrolig god jobb med å følge opp hvis det er noe spesielt.

Skammelig

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Utrolig usympatisk, lytter ikke da pasient snakker. Pasient føler seg utrolig sviktet.
Tar ikke pasient på alvor.

Arogant og selvgod

Lege: Thomas Bøe Skrevet

Hadde ikke så mange besøk hos han gjennom de årene han var min fastlege, men de jeg hadde var bortkastet og sørget bla for at jeg ble stående et år i kø for operasjon. Grunnen til dette er, etter min mening, at han sendte meg til feil utredning siden han ville gjøre det motsatte av det jeg mente. Inntrykket er at ingen må belære han eller vite bedre selv hvor skoen trykker. Jeg har byttet fastlege og er nå meget fornøyd

God tillit

Lege: Stig Tore Guntveit Skrevet

Har hatt han som fastlege siden 2001, og har aldri ønsket å bytte selv om jeg har flyttet litt rundt!

Han har fulgt meg i alle svangerskapene mine, og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor.
Litt vente tid innimellom, men det må man jo regne med når man er hos legen!
Han er en populær lege, men man føler att man alltid blir fulgt opp.

Har ikke noe negativt å si.

Dykktig og imøtekomende

Lege: Thomas Bøe Skrevet

Dr Bøe har stor forståelse og en god evne til og sette seg inn i din situasjon. Han skiller fort i mellom reelle og ureelle problemstillinger og tar deg virkelig på alvor. Han er dykktig i sitt fag med stor kunskap og stiller fort riktig diagnose eller sender deg fort videre til rette instans for videre utredning vist han ser behov for det.
Seriøs, oppegående og dykktig lege!