Ågotnes Legekontor

Telefonnummer56 31 39 9056 31 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skjærgardsvegen 1376 5363 Ågotnes

Siste vurderinger av Ågotnes Legekontor

God tillit

Lege: Stig Tore Guntveit Skrevet

Har hatt han som fastlege siden 2001, og har aldri ønsket å bytte selv om jeg har flyttet litt rundt!

Han har fulgt meg i alle svangerskapene mine, og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor.
Litt vente tid innimellom, men det må man jo regne med når man er hos legen!
Han er en populær lege, men man føler att man alltid blir fulgt opp.

Har ikke noe negativt å si.

Dykktig og imøtekomende

Lege: Thomas Bøe Skrevet

Dr Bøe har stor forståelse og en god evne til og sette seg inn i din situasjon. Han skiller fort i mellom reelle og ureelle problemstillinger og tar deg virkelig på alvor. Han er dykktig i sitt fag med stor kunskap og stiller fort riktig diagnose eller sender deg fort videre til rette instans for videre utredning vist han ser behov for det.
Seriøs, oppegående og dykktig lege!

Flink og imøtekommende

Lege: Anette Pukerud Skrevet

hatt Anette som fastlege noen år nå. Hun har fulgt meg igjennom en graviditet og har også barna mine og min samboer. Vi er alle stor fornøyd. Vi føler oss sett og hørt. Hun tar seg tid, sjekker alltid en gang for mye enn for lite. Hun er effektiv og dyktig.

Litt for uinteressert i pasientene

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Får ofte inntrykk av at hun ikke har tid til oss pasienter - bli ferdig med en og inn med neste.. Dettte er spesielt merkbart når hun ligger etter skjema! Så det er skjeldent å få god nok hjelp. Noen ganger har hun vært direkte sur. Men tatt seg litt inn igjen den siste tiden. Jeg vil anbefale å vise mer interesse for pasientene, ta litt mer vare på menneskene. Det kommer godt med når en er syk. Og kanskje litt mer research for behandlingsopplegg/medisiner for pasientene.

Tar pasienten på alvor.

Lege: Stig Tore Guntveit Skrevet

Dr Guntveit er en kunnskapsrik og erfaren fastlege som er flink til å lytte til pasientene sine og som utreder grundig om det er nødvendig. Med Guntveit som fastlege føler man seg trygg, forstått og ivaretatt.