Ågotnes Legekontor

Skjergardsvegen 1376 5363 Ågotnes

Siste vurderinger av behandlere ved Ågotnes Legekontor

Trygg

Lege: Stig Tore Guntveit Skrevet

Føler meg hørt og sett. Han er snill, omsorgsfull, føler han har tid til meg. Ser hele meg. Bryr seg om pasienten

Verdens beste fastlege!

Lege: Anne Lucie Voltersvik Skrevet

Kan virke kort og litt bestemt i starten før man blir kjent, men etterhvert som man har blitt bedre kjent så er hun virkelig omsorgsfull, bryr seg om hvordan det går med deg, tar på alvor det du forteller, kommer med gode løsninger og henviser deg raskt videre. Utrolig tilgjengelig på e-konsultasjon. Er virkelig blitt veldig glad i henne som fastlege, og anbefaler hun til alle jeg kjenner!

Meget dyktig og folkelig lege

Lege: Thomas Bøe Skrevet

Har kun gode erfaringer med dr. Thomas Bøe, han lytter, inkluderer og tar gode avgjørelser for mitt beste. Han har vært en super støtte ved mine kroniske sykdommer i mange år og jeg anbefaler han på det sterkeste.

Dyktig lege

Lege: Stig Tore Guntveit Skrevet

Blir alltid tatt på alvor og får hjelp til det som trengs på en trygg måte. Ekstremt flink på brukermedvirkning.

Imøtekommende og medmenneskelig

Lege: Thomas Bøe Skrevet

Aldri har jeg hatt større tillit til et helsepersonell enn jeg har Thomas Bøe. Graden forståelse og et helt tydelig og oppriktig ønske om å hjelpe sine pasienter har vært uhørt for meg før jeg fikk han som fastlege. Doktor Bøe hører ikke bare på deg, han føler med deg og respekterer deg, og han har en helt unik evne til å la problemer og symptomer komme til overflaten før det blir psykiatrien sine problemer. Jeg er helt sikker på at Thomas ikke bare har forhindret psykiske lidelser, men også begrenset negative konsekvenser fra naturlige livskriser med sine vise ord og gjennomtenkte spørsmål. Der andre bruker et par minutter på å skrive ut omstridte resepter, og henviser til omstridte praktikanter, vil Thomas velge å heller la legetimen overlappe med sin egen lunsjpause for å finne ut om dette virkelig er det beste alternativet for pasienten sin. Om du bare har lyst på en pakke Valium eller andre former for «plaster på såret» på et par minutter «no questions asked», eller ønsker å bli stemplet som ufør eller psykisk syk på tynt og spekulativt grunnlag, bør du leite videre, for Thomas vet bedre enn som så, og ønsker deg alt vel både her og nå og frem i tid.

Dette er en Pluss-tjeneste.