Apotekgården Legesenter

Telefonnummer63 91 01 1563 91 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 12A 2150 Årnes

Siste vurderinger av Apotekgården Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Elisabeth Løvtangen Skrevet

En lege som virkelig bryr seg. Hyggelig og imøtekommende. God dialog. Fikk raskt time. Tar deg på alvor

Hyggelig, rolig og trygg

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Flink, forståelsesfull, selvsikker og blid lege. Han kan faget sitt og tar deg på alvor. Kjempefornøyd med min nye fastlege.

Jesus

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Dyktig ,sikker ,nøyaktig ,perfeksjonist ,Medmenneske ,smart ,Kunnskapsrik ,cool ,snill ,inspirerende ,høflig ,alltid i godt humør ,godt likt av alle ,til åstole på ,effektiv ,Rolig ,pliktoppfyllende ,engasjert ,medfølelse ,svært godhukommelse ,tar pasienten på alvor ,hjelpsom

Føler at han ikke liker meg.

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Jeg bestilte time hos han fordi jeg var veldig tungpustet, det han gjorde isteden for å behandle meg var at han skrev legeerklæring til nav. Etter det sa han at hadde dårlig tid så jeg fikk ikke hjelp med det jeg kom for. Jeg måtte bestille ny time hos ei annen lege og hun var super. Vurderer å bytte fastlege. Føler at han bruker smilet sitt for å bli likt.

Alltid Positiv og hyggelig

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Her er det en lege som sprer positivitet og oppmuntring. Alttid positive innstilt når vanskelige samtaler kommer frem, selv om det kan være vanskelig å snakke om dette. Dette medfører at du går fra legen med en god følelse.