Apotekgården Legesenter

Telefonnummer63 91 01 1563 91 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 12A 2150 Årnes

Siste vurderinger av Apotekgården Legesenter

Føler at han ikke liker meg.

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Jeg bestilte time hos han fordi jeg var veldig tungpustet, det han gjorde isteden for å behandle meg var at han skrev legeerklæring til nav. Etter det sa han at hadde dårlig tid så jeg fikk ikke hjelp med det jeg kom for. Jeg måtte bestille ny time hos ei annen lege og hun var super. Vurderer å bytte fastlege. Føler at han bruker smilet sitt for å bli likt.

Alltid Positiv og hyggelig

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Her er det en lege som sprer positivitet og oppmuntring. Alttid positive innstilt når vanskelige samtaler kommer frem, selv om det kan være vanskelig å snakke om dette. Dette medfører at du går fra legen med en god følelse.

Trygg og flink.

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Han er fantastisk med barn og ungdom. Masse humor, men tar pasienten seriøs og får dem til å slappe av.. Gir seg ikke før han har funnet problemet og ikke redd for å sende videre ved behov. Flink med epillepsi pasienter. Han får mine to til føle seg trygge.

Totalt fraværende

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Nå så jeg meg nødt til å bytte fastlege. Som syk er det viktig å ha en fast lege å forholde seg til. Dessverre er denne legen totalt fraværende på flere måter. Han er sjeldent på jobb og jeg har da måtte forholde meg til vikarer som ikke kjenner meg eller min sykdom.
Et fryktelig rotete ustrukturert legekontor. Alltid MEGET forsinket. Roter bort prøver og glemmer å gi tilbakemeldinger. Sånn kan det ikke være

En lite seriøs lege. Veldig distre

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Byttet til denne legen grunnet reiseavstand, men denne legen fremstår for meg som lite profesjonell. Virker ikke å bry seg om sine pasienter, men er mest opptatt av å tulle og tøyse. Er en pasient som ikke "løper" ned et legekontor, men fikk dårlig oppfølging når jeg besøkte han/legekontoret. Startet første time med å være 20 min. for sen. Ga ingen tilbakemeldinger på div.prøver, så disse måtte jeg purre på. Alle prøvesvarene var rotet bort, så jeg måtte inn til ny time for nye prøver. Alt oppleves som et "kaos" ved et legebesøk her. Tankene hans er alle andre steder når vi prater. Klarer ikke å konsentrere seg. Bytter tilbake til min gamle lege, med lang reisevei.