Apotekgården Legesenter

Telefonnummer63 91 01 1563 91 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 12A 2150 Årnes

Siste vurderinger av Apotekgården Legesenter

Jesus

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Dyktig ,sikker ,nøyaktig ,perfeksjonist ,Medmenneske ,smart ,Kunnskapsrik ,cool ,snill ,inspirerende ,høflig ,alltid i godt humør ,godt likt av alle ,til åstole på ,effektiv ,Rolig ,pliktoppfyllende ,engasjert ,medfølelse ,svært godhukommelse ,tar pasienten på alvor ,hjelpsom

Føler at han ikke liker meg.

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Jeg bestilte time hos han fordi jeg var veldig tungpustet, det han gjorde isteden for å behandle meg var at han skrev legeerklæring til nav. Etter det sa han at hadde dårlig tid så jeg fikk ikke hjelp med det jeg kom for. Jeg måtte bestille ny time hos ei annen lege og hun var super. Vurderer å bytte fastlege. Føler at han bruker smilet sitt for å bli likt.

Alltid Positiv og hyggelig

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Her er det en lege som sprer positivitet og oppmuntring. Alttid positive innstilt når vanskelige samtaler kommer frem, selv om det kan være vanskelig å snakke om dette. Dette medfører at du går fra legen med en god følelse.

Trygg og flink.

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Han er fantastisk med barn og ungdom. Masse humor, men tar pasienten seriøs og får dem til å slappe av.. Gir seg ikke før han har funnet problemet og ikke redd for å sende videre ved behov. Flink med epillepsi pasienter. Han får mine to til føle seg trygge.

Totalt fraværende

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Nå så jeg meg nødt til å bytte fastlege. Som syk er det viktig å ha en fast lege å forholde seg til. Dessverre er denne legen totalt fraværende på flere måter. Han er sjeldent på jobb og jeg har da måtte forholde meg til vikarer som ikke kjenner meg eller min sykdom.
Et fryktelig rotete ustrukturert legekontor. Alltid MEGET forsinket. Roter bort prøver og glemmer å gi tilbakemeldinger. Sånn kan det ikke være