Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Fantastisk lege

Lege: Natasa Bartolovic Skrevet

Natasa er den beste legen jeg har hatt til nå. Hun lytter og prøver virkelig å løse problemene du kommer med. Jeg føler meg komfortabel med henne og vet at jeg alltid får hjelp av henne når jeg trenger det. Fantastisk lege

Beste legen jeg har hatt

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Stoler på han, han tar meg alltid seriøst og skjønner alvoret hvis det er noe som haster. Han virker oppdatert på mange forskjellige områder, har mye erfaring og jobber raskt men effektivt.

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Jeg har gått til Eshna i 6 år det samme har min 3 barn. Jeg oppfatter henne som flink faglig med mye empati.

En lege som lytter

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Dette er legen som lytter til pasienten, fremstår kunskapsrik, men forsøker å få pasienten til de med spisskompetanse når han mener behovet er der. Neppe legen "shoppere" kommer til å like, han stiller kritiske spørsmål om nødvendig. Men, han lytter og tar faktisk til seg det som formidles. Har vært i kontakt med mange leger gjennom et langt liv, Shahid fremstår som et forbilde for hvordan en god lege bør være. Det er alltid langt frem til neste ledige time, men slik er det vel dessverre med leger som har full pasientliste.

Tillitsfull og flink

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Veldig fornøyd med fastlegen. Tar meg på alvor og er flink til å henvise videre når det er nødvendig!