Ensjøbyen Medisinske Senter

Gladengveien 3b 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjøbyen Medisinske Senter

Eksemplarisk

Lege: Luna Cecilie Lu Skrevet

Dr. Lu er imøtekommende, grundig og hyggelig. Hun følger opp det hun sier at hun skal og kommuniserer sine funn uavhengig av resultat. Anbefales!

Fornøyd

Lege: Luna Cecilie Lu Skrevet

Byttet til dr Lu da jeg trengte ny fastlege etter å ha flyttet til Oslo. Litt tilfeldig valg, siden hun hadde ledig plass og jeg ønsket kvinnelig lege. Er fornøyd med henne, hun følger opp og forklarer på en god måte. Kan anbefales! Eneste minus er at det tar tid å komme gjennom på telefonen om det er noe som må ringes om.Har ellers ingenting å klage på.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Dragan Stjepanovic Skrevet

Dragan er en hyggelig og kunnskapsrik lege. Han tar seg god tid til pasientene og er flink til å lytte. Han viser gode kunnskaper og henviser videre hvis det trengs. Jeg har kun gode opplevelser fra ulike legebesøk hos Dragan. Han er den beste legen jeg har møtt og hatt som fastlege.

Fantastisk lege

Lege: Ehsna Bano Ali Skrevet

Veldig flink lege, leverer på alle fronter. Har fått god oppfølging med arbeidsskade og har satt pris på tilgjengeligheten ved lege kontoret!

Dyktig fastlege

Lege: Shahid Javaid Skrevet

Dyktig fastlege som ivaretar deg, med god oppfølging hele veien. Shahid Javaid gir deg gode råd og anbefalinger og god innsikt rundt sykdom/tilstand.