Majorstuen Medisinske

Kirkeveien 65 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuen Medisinske

Hyggelig lege men ikke øvri personal

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Høflig og kunnskapsrik lege. men damen i resepsjonen ser ut til å være utrolig bitter og sliten. Jeg er vanligvis positiv, men føler bare negativ energi hver gang jeg har sett henne.

Håpløs å få tak i!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Elendig til å svare på telefon, forsøkt i 3 uker. Etter ca 13 minutter i telefonkø blir det lagt på, sikkert forsøkt 20 ganger uten svar. Litt synd for Omar er en dyktig lege, men tilgjengeligheten på telefon er helt forferdelig!

Meget dyktig, noe vanskelig å få kontakt med kontoret

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Får alltid utrolig bra hjelp, lytter til deg og kommer med velmente råd. Uansett hva problemet ditt er tar han seg god tid og ser på deg. Ikke en typisk lege som sitter med nesen i dataskjermen. Henviser videre om man trenger det.

Eneste minus er at det er veldig vanskelig å komme igjennom på tlf. Vært litt mye tull rundt resepsjonistene som har jobbet der. Eneste som har funket bra er å bestille time på pasient sky!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Veldig fornøyd med fastlegen min! Han lytter, forklarer og er alltid løsningsorientert. Stiller oppfølgingsspørsmål og opplever at jeg blir tatt alvorlig. Anbefales!

Utilgjengelig igjen!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Ingen forbedringer i dette systemet! Jeg forstår det ikke, dette skjer ikke med andre legekontorer. Hva er feilen?