Majorstuen Medisinske

Kirkeveien 65 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Medisinske

En alle tiders fastlege

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Omar har vært super som fastlege. Tillitsfull, pliktoppfyllende, hyggelig, tilgjengelig og flink. Spesielt de to siste superlativene har vært viktige for meg da det er enkelt å komme i kontakt over Pasientsky, samt at jeg har vært 100 % trygg på at Omar kan faget. Jeg må dessverre bytte fastlege nå ettersom vi har flyttet - vurderte lenge å beholde Omar og heller pendle til han ved behov.

FANTASTISK LEGE BESTE AV BESTE

En ting å si beste av beste legen Mohammad O. Parvez

Rett på sak. Svarer på henvendelser
Veldig raskt ++++

Bra fast lege

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Føler meg behandlet av legen. Snakker litt fort men han er kunnskapsrik. Jeg føler meg i vare tatt. Han har bra måte å forklare ting på. Føler meg ikke dum.

Anbefales ikke!

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Arrogant, bryr seg ikke. Svarer ikke på telefon, ikke på meldinger. Eneste svar jeg har fått: Gå til legevakt.

Kunnskapsrik

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Jeg har gått til Omar i mange år og er svært fornøyd. Jeg har alltid fått time iløpet av kort tid, og selvom han av og til er travel opplever jeg alltid at han er grundig og setter av tilstrekkelig med tid. Han er dessuten svært kunnskapsrik, fordomsfri og opplyst. Om det er temaer han ikke kjenner undersøker han. Etter å ha flyttet fra Oslo for et par år siden kjører jeg heller en time enn å bytte lege.