Legehuset Nova DA

Telefonnummer62 55 00 8062 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av Legehuset Nova DA

støttende, faglig sterk lege

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Har alltid fått den hjelpen jeg trengte uansett situasjon.God kommunikasjon og tilbakemeldinger, medisiner kun når det er nødvendig. Streng med sykemeldinger , man må være syk for å få sykemelding.Jeg er veldig fornøyd.

Overfladisk og lite empatisk

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Legen fremstår som lite interessert i pasienten og lite empatisk. Hovedinntrykket er at hun kun er interessert i pasienten så lenge pasienten aksepterer å bli gitt piller i stedet for å finne årsaken til problemet/ sykdommen.

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Arne Willem Keilman Skrevet

Ved mine besøk hos Dr. Keilman har jeg opplevd forståelse. Han lytter alltid godt, tar seg god tid til meg som pasient og gir gode råd/veiledning. Det er aldri noe problem å spørre om flere ting ved et besøk.

Noen av "damene bak skranken" bør få et ekstra kurs i service, da jeg til tider opplever uhøflige og sure svar/kommentarer. Ikke er de spesielt diskré heller.

Trygg å flink

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Hun viser kunnskap og tar seg alltid god tid. Hun er flink i det hun gjør, å henviser videre om hun er usikker. Jeg føler hun ser meg som pasient å tar meg seriøst! Jeg kunne aldri tenkt meg en annen lege enn henne.

Kjempe fornøyd

Lege: Arne Willem Keilman Skrevet

Ser meg som pasient , alltid blid og omgjengelig 😃 hjulpet meg med alt jeg har kommet med, veldig flink til å sende meg videre viss gan er i tvil selv