Legehuset Nova DA

Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av Legehuset Nova DA

Klok og alternativ

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Superfornøyd med Andreas. Tenker utenfor pilleboksen. Hyggelig og kunnskapsrik lege. Veldig takknemlig for at jegvhar han i mitt liv.

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Utrolig kjedelig å bytte fastlege grunnet flytting. Heck har vært fastlegen min i 8 år. Blir alltid tatt seriøst. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Veldig fornøyd med legesenteret som helhet. Anbefales på det sterkeste.

Bortkastet tid

Lege: Lars Wefring Skrevet

Ble ikke tatt på alvor, fikk absolutt ingen hjelp. Når fingre eller tær hovner opp og blir mørk/svart så burde det enten gis et svar på mulig årsak eller i det minste vises interesse for å finne ut av det. Når jeg spurte om det var noe som kunne hjelpe for å få ned hevelse eller unngå å se ut som kroppsdeler er i ferd med å falle av fikk jeg til svar at «nei da må jeg vite hva det er....» Kanskje naivt av meg å tro at det var hans jobb å finne ut av slikt.

Udugelig lege!

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Arrogant, bedrevitende, avvisende! Ikke interessert i pasientens helse! "Sånn er systemet. Ikke noe jeg kan gjøre for deg", repeteres under hele konsultasjonen. Henviser litt i "hytt og vær" etter eget hode uten å sette seg inn i hva som er pasientens situasjon eller hva vedkommende har vært gjennom tidligere! Dialog og å sette seg inn i journalen er helt uinteressant for denne legen! Skiftet umiddelbart da det oppleves som meget krenkende å møte denne legen! Legen er der for pasienten, ikke motsatt!

Super lege!

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Jeg opplever Heck som dedikert lege, oppdatert og meget interessert i (all) ny forskning. Han har stor kunnskap innen kosthold, også i forhold til psykisk helse. Heck er tilitsvekkende og trivelig.

Han er flink til å «lese» sine pasienter og fin/lett å prate med. Han skriver nødig ut resepter for «raske «løsninger» (-Slik som vanligvis kun demper symptomer) -men henviser raskt videre til spesialist om nødvendig.

(Å ta blodprøver på NOVA fungerer også bra 🙂)

Det er som regel lang ventetid, men det oppleves som en bagatell, fordi resten av pakka er så positiv!
-Anbefaler ham på det varmeste!