Legehuset NOVA DA

Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset NOVA DA

Tar pasienten på alvor

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Super lege som tar bekymringer på alvor. Henviser der hun ser det er nødvendig og er grundig og flink.

Arrogant og kjapp.

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Hatt denne legen for meg og min familie i 8 år. Hun har alltid vært svært kjapp på konsultasjon. Problemet er at hun ikke husker fra gang til gang eller har interesse for din situasjon. Dette forsterkes av at hun ikke følger opp plagene du har eller lager en plan videre. Henviser videre, men siden hun ikke setter seg inn i situasjonen din, blir kvaliteten på henvisningene deretter.

Holder aldri tiden for start på avtalt time.

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Viser mangelfull respekt for at hans kunder /pasienter har andre ting å gjøre enn å vente minimum 45 min ved alle timeavtaler.
Og ingen informasjon eller beklagelse for at man må vente.
I resepsjonen opplyser de at det alltid er forsinkelser for hans pasienter.

Veldig fornøyd

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Andrea er en fantastisk lege, som gir tett oppfølging og alltid tar pasienten på alvor. Opplever henne som veldig nøye, og hun tar seg god tid når man er hos henne til konsultasjon. Anbefales på det sterkeste!

Arrogant og ufin type

Lege: Karl-Otto Sørensen Skrevet

Hatt han som lege noen år, godt jeg byttet lege som så problemene mine. I dag har jeg operert og er helt fin etter utallige sykemeldinger og betennelsesdempende kurer hos Sørensen, fikk jeg ny lege som viste interesse.
Han kjører seg fort fast i et spor, og viser tydelig at han ikke er interessert og ikke «liker» deg. Dette er nok en «enten eller» lege hvor hans kjemi til deg har alt å si.
Han hadde også sterke meninger at jobben min ikke var noe blivende sted og dette var noe som ofte kom opp som tema og var ikke relatert til helsetilstand el.

Dette er en Pluss-tjeneste.