Legehuset Nova DA

Telefonnummer62 55 00 8062 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av Legehuset Nova DA

Ser meg som pasient og bruker et språk som er forståelig.

Lege: Arne Willem Keilman Skrevet

Ser pasienten. God kommunikasjon. Bruker et forståelig språk. Undersøker grundig. Erfaringsmessig bør enkelte av damene i luka behandle pasientene bedre. Nebbete «søstre» er ikke noen god opplevelse for oss som kommer og søker hjelp for ulike problemer. Det er heller ikke pasienten som skal vite hvor medbrakte prøver skal. Må IKKE la sine problemer strømme ut av luka. Bli profesjonell på «kundebehandling».

avisende og ufølsom

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Kom til time fordi jeg var i en vanskelig livssituasjon. I første samtale følte jeg meg sett og forstått, i andre samtale ble jeg fortalt at slik er livet mitt og det kommer til å bli slik de neste årene så det var ikke noe hun kunne gjøre for meg. Jeg opplevde at hun i andre samtale ikke ville lytte, og fikk følelsen av at hun ville ha meg raskest mulig ut av kontoret. Jeg byttet fastlege etter dette.

SYKEMELDING

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Ordentlig trivelig lege som kan faget sitt. Vil bare gjøre alle oppmerksom på det, at er du ute etter sykemelding for slitenhet, eller andre ting som det faktisk ikke er sykemeldingsgrunnlag for, er ikke dette riktig lege for deg. Denne dama følger reglene. Flink!

Behagelig

Lege: Karl-Otto Sørensen Skrevet

Karl-Otto Sørensen er dyktig, og forståelsesfull.

Man føler at den korte tiden man er inne, er vel anvendt.

Han har et behagelig vesen, og man føler stort sett at man når fram. Så godt det går an på til målt tid,PLUSS litt ekstra..

Begynte bra

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Til forskjell fra Bergaust og Sørheim før henne, som alltid var 30-60 minutter forsinket, er Bjerkestrand aldri mer enn 10 minutter forsinket, og det er aldri lang ventetid på nye timer. Hun var oppmerksom og imøtekommende da hun tok over praksisen for et år siden. Men nå opplevde jeg henne svært arrogant, og jeg følte meg nesten latterliggjort. Hun vred på ordene mine, og motsa noe en annen spesialist har satt diagnose på. Etter 10 år ved dette legesenteret bytter jeg nå lege.