Gildheim Legesenter

Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Gildheim Legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Jeg har ingenting negativt å si om Sara og den behandlingen jeg fikk hos henne. Hun tok seg tid til å høre på meg og henviste meg videre ved behov. Har også kun gode erfaringer med Gildheim Legesenter generelt.

Skulle ønske jeg kunne beholde Sara som fastlege selv om jeg flytter til Oslo, men har kommet frem til at det dessverre kanskje blir litt upraktisk.

Lytter ikke til pasientens behov

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Virker som hun hadde bestemt seg for hva jeg trengte før jeg hadde kommet inn i rommet. Som å snakke til en vegg.

Kanskje bare en dårlig match?

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Faglig dyktig. Har likevel ikke blitt ytterligere imponert. Har fått en stygg kommentar som ikke hører hjemme i en samtale mellom bruker/pasient og lege.

Kjempeflink Lege!

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Alltid hyggelig, engasjert og faglig dyktig. Virker som om hun virkelig bryr seg og det settes pris på!

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min lege :). Marianne er en lege med erfaring. Hun er snill, flink til å lytte, empatisk, finner alltid den beste løsningen og det hjelper alltid! Det er lett å få time når man har behov for det.