Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Gildheim Legesenter

Hyggelig, men usikker.

Lege: Marianne Røst Moen Skrevet

Hyggelig dame, får raskt time på dagen. Helt greit legekontor. Opplever at hun er usikker i mange situasjoner. Går ofte fra legekontoret og føler ting er litt halvveis og uavklart.

Empatisk og grundig

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Byttet fastlege til Elin for noen år siden, og det er jeg så glad for. Hun er utrolig hyggelig, empatisk, spør alle nødvendige spørsmål og lar ikke noe "gå forbi". Det virker som hun sitter på mye kunnskap, og det hun eventuelt ikke er så sikker på går hun inn for å finne ut av. Hun spør også om hvordan det går med ting jeg har vært innom med tidligere. Har alltid gruet meg til å gå til legen, det gjør jeg ikke lenger 😊

Meget dyktig og tillitsfull lege

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Sara er den beste legen jeg har hatt. Føler hun tar meg på alvor, er tillitsfull og har god kunnskap. Spesielt på kvinnehelse og psykisk helse. Synes hun er tydelig med tilbakemeldinger og gjør seg godt kjent med deg. I tillegg har hun humor, noe jeg setter pris på. Og best av alt så føler jeg meg ikke til bry.

Det er så synd at jeg må bytte lege pga flytting, for endelig hadde jeg funnet lege nummer 1.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt, hos henne blir man lyttet til og forstått. Samtidig var hun beroligende og forsiktig da jeg tok celleprøve for første gang. Veldig flink og hyggelig lege.

Hyggelig og innstilt på å hjelpe

Lege: Marianne Røst Moen Skrevet

Fikk en hastetime etter å ha fått en kraftig infeksjon. Oppfattet legen som imøtekommende og innstilt på å stille riktig diagnose. Legen fulgte også opp saken på en grei måte. Godt inntrykk