Gildheim Legesenter

Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Gildheim Legesenter

Meget dyktig og tillitsfull lege

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Sara er den beste legen jeg har hatt. Føler hun tar meg på alvor, er tillitsfull og har god kunnskap. Spesielt på kvinnehelse og psykisk helse. Synes hun er tydelig med tilbakemeldinger og gjør seg godt kjent med deg. I tillegg har hun humor, noe jeg setter pris på. Og best av alt så føler jeg meg ikke til bry.

Det er så synd at jeg må bytte lege pga flytting, for endelig hadde jeg funnet lege nummer 1.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt, hos henne blir man lyttet til og forstått. Samtidig var hun beroligende og forsiktig da jeg tok celleprøve for første gang. Veldig flink og hyggelig lege.

Hyggelig og innstilt på å hjelpe

Lege: Marianne Røst Moen Skrevet

Fikk en hastetime etter å ha fått en kraftig infeksjon. Oppfattet legen som imøtekommende og innstilt på å stille riktig diagnose. Legen fulgte også opp saken på en grei måte. Godt inntrykk

Utrolig dyktig

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Jeg har hatt Marianne som fastlege i nesten 5 år nå og er veldig fornøyd. Hun lytter til meg med tålmodighet og er alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig. Hun er også fastlegen til sønnen min og er veldig snill med ham. Marianne er både kunnskapsrik og empatisk og jeg anbefaler henne.

Veldig fornøyd!

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Jeg har ingenting negativt å si om Sara og den behandlingen jeg fikk hos henne. Hun tok seg tid til å høre på meg og henviste meg videre ved behov. Har også kun gode erfaringer med Gildheim Legesenter generelt.

Skulle ønske jeg kunne beholde Sara som fastlege selv om jeg flytter til Oslo, men har kommet frem til at det dessverre kanskje blir litt upraktisk.