Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Lyttande, empatisk, kunnskapsrik ++

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Den beste fastlegen eg nokonsinne har hatt. Kunne ikkje vore meir fornøgd!

Tek meg på alvor, tydeleg at han tenkjer at pasienten som regel har rett. Er lyttande og empatisk. Gjer veldig gode vurderingar mtp behandling, utredning o.l. i god dialog med meg som pasient.

Fantastisk fastlege å ha!

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

Mads er en fastlege som alle bør ha, sku gjerne ha tatt han med på flyttelasset slik at jeg fikk behold han.

Lytter bestandig, gode råd og behandlinger. Humor har han og!

Lyttende og kunnskapsrik lege

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Har hatt Henrik i et par år nå og er veldig fornøyd med han som lege. Både gjeldende kroniske og akutte infeksjonssykdommer er han utrolig flink og lyttende. Selv om det til tider kan være stor pågang og ventetid, kan man som pasient ta tiden man trenger for å bli sett og hørt. Annen personale er også utrolig hyggelige og behjelpelige.

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

En lege som virkelig «ser deg» og bryr seg om deg. Kunnskapsrik og god på oppfølging! Den beste legen jeg har møtt etter mange år som kronisk syk.

Forståelsesfull, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Det har vært fantastisk å ha Elin som fastlege gjennom flere år. Det er grunnet flytting til en annen landsdel at jeg ser meg nødt til å bytte. Elin har fulgt meg opp med tilsynelatende stor forståelse for og kunnskap om mine problemer og behov, og hun er en svært god, tålmodig og lyttende samtalepartner. Jeg har mye å takke denne legen for. Jeg har intet å bemerke annet enn å stå for de varmeste anbefalinger.