Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Dyktig og hyggelig.

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Hun er en meget hyggelig lege, som gir deg en trygghet om at du blir godt ivaretatt.
Anbefales på varmeste.

Dyktig, interessert, grundig og hyggelig

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Marianne Aadal. Hun tar deg på alvor, følger godt opp, utviser en faglig trygghet, er svært sympatisk og viser stor interesse for pasientene. Det er stort sett greit å få time på dagen hvis det skulle være behov for det.

Trygg, hyggelig og tar pasienter på alvor

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Elin! Hun er dyktig, lytter, og man føler seg tatt på alvor. Hun er også lett å prate med og utrolig hyggelig!

En som er fullt og helt på din side

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

Mads jobbet hardt for å utrede meg da jeg ble langtidssyk. Han henviste til sykehus og privatklinikker, og han ville ikke gi opp før han fant ut mer. Han anbefalte kurs og kommunale tiltak der det måtte trenges. Da NAV ble trekt inn i bildet var han trygg å ha i ryggen.

Det er godt med en lege som tenker på helheten i livssituasjonen og det psykiske, ikke bare på fysiske symptomer. Anbefales på det aller aller varmeste.

Det var litt vanskelig å få time raskt og mye forsinkelser da det virker som det er stort pasienttrykk. Så tilgjengeligheten trekker litt ned.

Utrolig flink!

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Marianne er den beste legen jeg har hatt, hun er forståelsesfull og tar pasienten sin på alvor! Mitt inntrykk er at hun svarer på alle mulig spørsmål og er hyggelig og imøtekommende. Anbefales!