Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Marianne er den beste legen jeg har hatt.

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Jeg byttet min fastlege fire ganger og endelig har jeg funnet Marianne som den beste. Hun lytter alltid veldig bra og snakker positivt. Jeg føler meg mye bedre etter en samtale med henne. Selvfølgelig anbefales.

Fantastisk lege

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Jeg byttet lege midt i en utredning og var i en sårbar situasjon. Hadde dårlige erfaringer fra tidligere fastlege. Når jeg fikk Elin som fastlege fikk jeg endelig ordentlig hjelp. Hun er blid, empatisk, forståelsesfull, støttende, oppdatert kunnskapsmessig og faglig dyktig. Gildheim legesenter er et moderne legesenter som virkelig kan anbefales.

Ikke fornøyd

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Da jeg flyttet til Trondheim som student fikk jeg Elin som fastlege. De første to timene jeg bestilte var hun meget interessert i å bli kjente med meg og lytte. Senere opplevde jeg at hun var stresset og ikke hadde tid til meg, og helst bare ville få inn neste person i køen. Hun virket overgitt når jeg kom flere ganger (mye syk med ulike infeksjoner og sykdom et halvt års tid) og så ikke hele sykdomsbildet.

Veldig missfornøyd med folkene i resepsjonen. Jeg fikk frekke korte svar og de virker irritert for spørsmål. Lite hjelpsome og utrivelige slik jeg opplevde dem. Fikk flere ganger beskjed om at jeg måtte være kort og rask dersom jeg skulle få lov å snakke med fastlegen min.

Tildels umoden

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

Mads Stene Johannessen er som lege helt ok, men ikke noe særlig mer enn det. Han tar seg god tid til hver pasient, noe som forsåvidt er bra, men han drar ut tiden veldig! Ironisk nok, sammenlignet med leger generelt. Det virker veldig som han er opptatt av å få inn nok penger. Ellers er han dårlig på å huske tidligere informasjon og kan bli fort fornærmet om du spør om noe han kanskje ikke har tenkt på. Litt verdensmester, om det er lov å kalle det det?

God lege!

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Veldig fornøyd med Sara, om hun er forsinket med 2-3 minutter beklager hun for det og forsetter legetimen. Hun er svært empatisk og jeg føler meg godt ivaretatt! Hun er også personlig i jobben som gjør det enklere å snakke om vanskelige ting. Anbefales