Skårer Legesenter

Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Arrogant og hardhendt

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Da jeg var hos ham opplevde jeg følgende:

1. Tok feil prøve enn den jeg skulle ha.
2. Var hardhendt.
3. Brukte ikke etikkett på prøven når den var ferdig (Ingen informasjon og personalia på prøven)

Når jeg kom inn og sa til resepsjonen at jeg skulle ha denne legen, lo resepsjonisten. Når personen som tok imot prøven så at det ikke var etikkett på den, visste hun med en gang hvilken lege dette gjaldt.

Jeg er heldigvis ung og sprek, men jeg hadde ikke anbefalt syke og eldre å bruke denne legen med tanke på hans håndtering av pasienter. Hardhendt.

Fantastisk fastlege

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

Utrolig god fastlege som er grundig, omsorgsfull, som du får god tillit til, tar seg tid til pasientene og som lytter til deg, og genuint har et ønske om å hjelpe!

Fantastisk fastlege

Lege: Bjørn Alme Skrevet

Føler meg utrolig heldig som har en fastlege som Bjørn Alme. Kunnskapsrik, omsorgsfull, tar seg tid til pasientene, gir god hjelp, og samtidig er en person du får god tillit til!

Menneskelig, lytter og tar seg tid.

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

Fantastisk Lege, anbefalt på det sterkeste👍
Jeg har hatt flere leger gjennom tiden der, og han her er på topp 1 siden Tom Sundar var fastlege på Skårer👍

Veldig fornøyd

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Føler alltid hun lytter og er nøye. Tar de prøvene som trengs, eller henviser ved behov. Er veldig fornøyd med å bytte til dr Tran. Hun virker rolig og er lett å prate med. Alltid blid. Barna er også trygg på henne.