Skårer Legesenter

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Tlf: 67 91 14 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Egner seg ikke som fastlege

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Mangler empati, virker ikke særlig interessert.
Svært lite informativ, vanskelig å føre en normal samtale. Må hale ordene ut av henne.
Rask til å videresende til spesialist, kanskje for rask. Videresnder uten å spørre eller fortelle, innkalling fra spesialist kommer som en overraskelse.
Anbefales ikke.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege siden han begynte på Skårer legesenter og er veldig fornøyd med han. Jeg har to kroniske lidelser ++ og det han ikke selv kan eller, vet ordner han time hos spesialist for. Han er lyttende og tar seg alltid tid selv om det er travelt der. Kan trygt anbefales.

Flink lege som lyttet

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Jeg hadde Dr. Hasemann som fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han som lege.
Han tok seg tid til å lytte, til tross for begrenset tidsbruk pr. pasient, og han var flink med å følge opp mtp. tilbakemelding på svar på prøver, selv om de er negative.

Eneste minuset var at han i en lang periode hadde vikar pga. en annen jobb/verv.

Meget skuffet

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Fastlegen til familien sluttet, så vi fikk automatisk denne legen. Jeg står som pårørende for min far. Hele familien har i det siste vært bekymret for min far, da han har vist flere tegn til demens. Denne legen var søren meg ikke imøtekommende og vi fikk ikke den hjelpen vi trengte i det hele tatt. Han var ikke ute etter å hjelpe oss og ikke var han engasjert heller. Han var mer opptatt av å bli kvitt oss enn å snakke ut om alle symptomene. Helt grusomt og tragisk erfaring!

Veldig bra lege

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Bra lege. Tar pasienten seriøst og er opptatt at pasienten skal få resultater.
Har masse kunnskap.

Uempatisk men effektiv.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Dr Tran er verken koselig eller imøtekommende. Derimot er hun rask og effektiv. Hun stiller riktig diagnose og får pasienten videre til spesialist når det er nødvendig. Dette passer meg utmerket for jeg er ikke interessert i koseprat med legen. Men pasienter som vil ha en empatisk og hyggelig lege som lytter og interessert, bør bruke en annen fastlege.

En lege etter min smak

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Etter 30 år med beriftshelsetjeneste, har jeg hatt Sjur Bakken som fastlege i 2 år etter anbefaling av en bekjent. En udelt positiv overgang. Lett å prate med, tar seg god tid - selv om han ligger etter tidsskjemaet, gir klare, direkte tilbakemeldinger som er lette å forstå. (Hvorfor skal en lege "pakke inn" budskapet?) Ringer så snart han har fått svar på eventuelle prøver. Kort oppsummert: Riktig fastlege for meg.

Legen min kan jobben sin.

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Magnus Fritsvold er en lege som lytter til pasient,og aldri har hastverk, jeg har stor respekt og full tillit til ham.

Dyktig

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Han er nøyaktig, og er nøye med å ta prøver. Han tar seg tid til pasienten, og er også lett å få tak i, hvis jeg har spørsmål over telefon

flink til å ta tak i ting og undersøke

Lege: Sjur Bakken Skrevet

selvom man må vente lenge med å komme inn til sjur bakken bruker han god tid. Føler aldri at han ikke har tid på meg. Men føler ofte at han ikke hører alt jeg har å si!

Udugelig

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Tar ikke de gravide og deres symptomer på alvor. Pasienten er ikke i fokus og man får en følelse av at hun bare vil bli ferdig med timen . Ofte forsinket til oppsatt time og oppfattes arrogant og kunnskapsløs.
Videre svangerskaps oppfølgning ble foretatt hos en jordmor,byttet fort fastlege.

skuffet over ham

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Etter jeg har lest mange positive komentarer valgte jeg den fastlegen. Ingen av det som folk sier er sannhet, i alle fall ikke i mitt tilfelle. Jeg føler at han bryr seg ikke hva er problemet mitt, bare bagatelliserer alt og smiler uforskammet til meg. Jeg prøvde flere ganger å få hjelp av ham, men jeg betaler bare for en koselig samtale og ingenting mer! I tillegg, hans manglende kunnskaper er irriterende. Han er kanskje flink i typiske influensa-sykdommer, som krever ikke mye kunnskap, men kan ikke hjelpe med noe annet enn det. BYTTES

Hyggelig lege

Lege: Bjørn Alme Skrevet

Han er en veldig hyggelig og hjelpsom lege. Tar alltid det jeg kommer med like alvorlig. God medmenneskelig

Bagateliserende lege.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Dette er en lege som bagatelliserer alt jeg kommer med. Som helt klart burde se at jeg har alvorlige plager og er på et veldig dårlig sted, men faktisk flirer ting bort og mener selskapet jeg jobber i må ansette flere, om jeg har problemer med å være på jobb!? Bytter fra denne legen umiddelbart. Jeg går ikke til lege for morro skyld, og synes det er høyst skremmende å bli møtt på en slik måte når man er bekymret for egen helse. Anbefales absolutt ikke.

Den beste

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Hei , Niels C Haseman er en verdensbeste lege.han er veldig høflig og hjelpsom .han er veldig hyggelig og sympatisk.

En kommende stjerne

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege. Lytter og forstår. Stiller ALLTID spørsmål om det er noe mer han kan se på, uansett tidspress.

Ble positivt overrasket over oppfølging som han ikke hadde trengt å gjøre pr. post.

Dyktig og sympatisk lege!

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Fritsvold er en meget dyktig lege! Han får meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt. Han tar seg god tid og kommuniserer godt. Han følger opp og henviser til spesialist når dette er nødvendig. Anbefales på det varmeste!

Hyggelig

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Han er alltid imøtekommende. Har tid til å høre på hva som er mitt problem. Prøver å hjelpe meg på best mulig måte og sender meg videre til spesialist og/eller røntgen hvis han er i tvil. Jeg får alltid oppfølging hvis det er behov. Han er trøstende og medfølende. Jeg føler aldri at jeg er til bry og at han synes jeg maser og kommer til han unødvendig med bagateller, Jeg er mye syk og avhengig av en lege jeg kan kommunisere med. Kunne ikke hatt en bedre lege. Full skor fra meg.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

har hatt en del med leger å gjort iløpet av livet og han er de den beste legen jeg har møtt. han tar meg alvorlig og tar prøver av meg og følger opp det han sier at han skal gjøre. jeg går på metadon men blir behandlet som alle andre,

Svært dyktig lege

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

En lege som følger opp og som tar deg på alvor!
Svært dyktig og lett å kommunisere med.
Anbefales på det sterkeste!