Skårer Legesenter

Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Håpløs mnsk, ikke egnet som fastlege!

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Denne damen har lite forståelse og bygger ikke noe relasjon til pasienten. Jeg har blitt nærmest kjeftet på av henne og ting jeg spør om eller vil forklare forstår hun seg ikke på. Har ikke inntrykk av at det er språket som er problemet her, men det kan være. Virker mer som hun ikke ønsker å forstå seg på pasienten. Sier ting som får man til å føle ubehag, nærmest som om man er i avhør og ikke hos lege. Jeg er en person dom holder ut alt jeg kan og drar til legen kun hvis jeg nærmest kollapser sammen. Har oversett hennes holdning før men dette er ikke akseptabelt!!

Reddet livet til min far...

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Sendte ham med rekvisisjon som han pushet igjennom til videre undersøkelser hos hjertespesialist. 2 uker senere var far operert på Feiring med triple-bypass.

Samme skjedde med hoftetransplantasjon - et par år senere. Veldig på at ting må skje - og flink til å rekvirere videre, og ikke minst følge opp at det skjer.

At han og far snakker like lite - plager ikke min far i alle fall. Han føler seg utrolig godt ivaretatt av en lege han stoler på. Det holder for meg :)

Trygg, rolig, interessert og menneskelig

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

Har et lyttende øre og et godt hjerte.
Tar seg god tid og behandler en med omhu.
Viser interesse for det en kommer for og sender henvisning hvis det er behov. Eller hvis en selv ønsker det.

Arrogant og hardhendt

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Da jeg var hos ham opplevde jeg følgende:

1. Tok feil prøve enn den jeg skulle ha.
2. Var hardhendt.
3. Brukte ikke etikkett på prøven når den var ferdig (Ingen informasjon og personalia på prøven)

Når jeg kom inn og sa til resepsjonen at jeg skulle ha denne legen, lo resepsjonisten. Når personen som tok imot prøven så at det ikke var etikkett på den, visste hun med en gang hvilken lege dette gjaldt.

Jeg er heldigvis ung og sprek, men jeg hadde ikke anbefalt syke og eldre å bruke denne legen med tanke på hans håndtering av pasienter. Hardhendt.

Fantastisk fastlege

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

Utrolig god fastlege som er grundig, omsorgsfull, som du får god tillit til, tar seg tid til pasientene og som lytter til deg, og genuint har et ønske om å hjelpe!