Skårer Legesenter

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Meget skuffet

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Fastlegen til familien sluttet, så vi fikk automatisk denne legen. Jeg står som pårørende for min far. Hele familien har i det siste vært bekymret for min far, da han har vist flere tegn til demens. Denne legen var søren meg ikke imøtekommende og vi fikk ikke den hjelpen vi trengte i det hele tatt. Han var ikke ute etter å hjelpe oss og ikke var han engasjert heller. Han var mer opptatt av å bli kvitt oss enn å snakke ut om alle symptomene. Helt grusomt og tragisk erfaring!

Veldig bra lege

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Bra lege. Tar pasienten seriøst og er opptatt at pasienten skal få resultater.
Har masse kunnskap.

Uempatisk men effektiv.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Dr Tran er verken koselig eller imøtekommende. Derimot er hun rask og effektiv. Hun stiller riktig diagnose og får pasienten videre til spesialist når det er nødvendig. Dette passer meg utmerket for jeg er ikke interessert i koseprat med legen. Men pasienter som vil ha en empatisk og hyggelig lege som lytter og interessert, bør bruke en annen fastlege.

En lege etter min smak

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Etter 30 år med beriftshelsetjeneste, har jeg hatt Sjur Bakken som fastlege i 2 år etter anbefaling av en bekjent. En udelt positiv overgang. Lett å prate med, tar seg god tid - selv om han ligger etter tidsskjemaet, gir klare, direkte tilbakemeldinger som er lette å forstå. (Hvorfor skal en lege "pakke inn" budskapet?) Ringer så snart han har fått svar på eventuelle prøver. Kort oppsummert: Riktig fastlege for meg.

Legen min kan jobben sin.

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Magnus Fritsvold er en lege som lytter til pasient,og aldri har hastverk, jeg har stor respekt og full tillit til ham.