Skårer Legesenter

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Bra lege!

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Bytta lege i høst og har fått super hjelp når jeg har trengt det. Enkelt med e-konsultajon hvor Magnus svarer veldig kjapt. Oppleves som trygg, forståelsesfull og empatisk.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Ingen negativt og si , bare positivt takk Sjur for jeg har deg som fast lege;)trygg og flink lege . Som er forståelse full er alltid blid å hyggelig

Trygg, behagelig og interessert i meg som pasient.

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Jeg opplever å bli sett og hørt. Han bruker nok tid på meg og jeg føler meg trygg som pasient. Er han eller jeg usikker henviser han meg videre.

Flott lege

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Både jeg og mor har hatt han som fastlege i mange år, er selv heldigvis ikke så mye syk. Men hver gang jeg er inne hos han så føler jeg alltid at jeg blir tatt på alvor, han viser en genuin interesse overfor min helse og ser et bredere persepektiv enn bare symtpomene. Han spør alltid om familien, studiet, kjæreste osv..anbefaler Magnus på det sterkeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Jeg er en ung kvinne i slutten av 20-årene som har hatt Tran som fastlege i drøyt 10 år, og er veldig fornøyd. Hun følger opp, lytter, stiller spørsmål og henviser videre ved behov. Opplever også at man kan ta opp mer enn en bekymring pr time. Hun er effektiv, tydelig og løsningsorientert, uten at det oppleves for hastig. Imøtekommende og hyggelig lege. I tillegg veldig hyggelige og behjelpelige helsesekretærer på Skårer.

Jeg er forholdsvis sjelden hos legen, men det er som regel veldig greit å få akuttime ved sykdom. Videre fungerer e-dialogen godt.

Bytter nå kun som følge av flytting.