Skårer Legesenter

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Uempatisk men effektiv.

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Dr Tran er verken koselig eller imøtekommende. Derimot er hun rask og effektiv. Hun stiller riktig diagnose og får pasienten videre til spesialist når det er nødvendig. Dette passer meg utmerket for jeg er ikke interessert i koseprat med legen. Men pasienter som vil ha en empatisk og hyggelig lege som lytter og interessert, bør bruke en annen fastlege.

En lege etter min smak

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Etter 30 år med beriftshelsetjeneste, har jeg hatt Sjur Bakken som fastlege i 2 år etter anbefaling av en bekjent. En udelt positiv overgang. Lett å prate med, tar seg god tid - selv om han ligger etter tidsskjemaet, gir klare, direkte tilbakemeldinger som er lette å forstå. (Hvorfor skal en lege "pakke inn" budskapet?) Ringer så snart han har fått svar på eventuelle prøver. Kort oppsummert: Riktig fastlege for meg.

Legen min kan jobben sin.

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Magnus Fritsvold er en lege som lytter til pasient,og aldri har hastverk, jeg har stor respekt og full tillit til ham.

Dyktig

Lege: Sjur Bakken Skrevet

Han er nøyaktig, og er nøye med å ta prøver. Han tar seg tid til pasienten, og er også lett å få tak i, hvis jeg har spørsmål over telefon

flink til å ta tak i ting og undersøke

Lege: Sjur Bakken Skrevet

selvom man må vente lenge med å komme inn til sjur bakken bruker han god tid. Føler aldri at han ikke har tid på meg. Men føler ofte at han ikke hører alt jeg har å si!