Skårer Legesenter

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Flott lege

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Både jeg og mor har hatt han som fastlege i mange år, er selv heldigvis ikke så mye syk. Men hver gang jeg er inne hos han så føler jeg alltid at jeg blir tatt på alvor, han viser en genuin interesse overfor min helse og ser et bredere persepektiv enn bare symtpomene. Han spør alltid om familien, studiet, kjæreste osv..anbefaler Magnus på det sterkeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Jeg er en ung kvinne i slutten av 20-årene som har hatt Tran som fastlege i drøyt 10 år, og er veldig fornøyd. Hun følger opp, lytter, stiller spørsmål og henviser videre ved behov. Opplever også at man kan ta opp mer enn en bekymring pr time. Hun er effektiv, tydelig og løsningsorientert, uten at det oppleves for hastig. Imøtekommende og hyggelig lege. I tillegg veldig hyggelige og behjelpelige helsesekretærer på Skårer.

Jeg er forholdsvis sjelden hos legen, men det er som regel veldig greit å få akuttime ved sykdom. Videre fungerer e-dialogen godt.

Bytter nå kun som følge av flytting.

Utrygg lege

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Dårlig kunnskap. Når han ikke vet selv hva som er galt sender han heller ikke videre. Blir dårlig lyttet til. Når en prøver å komme dit for å få hjelp viser han tydelig irritasjon, ble VELDIG irritabel sist gang jeg var der. Byttet lege fort.

Bør bli mer lyttende

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Som lege bør han være mer lyttende til pasientens opplevelse og erfaring med egen sykdom. Jeg satt med en følelse av å ikke bli tatt på alvor.

Fantastisk lege!

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

Peter er en usedvanlig god lege! Jeg har vært så uheldig oppi gjennom årene med dårlige leger, men da jeg møtte Peter så forandret alt seg. Jeg føler jeg blir hørt, sett og tatt på alvor. Han er en mann med humor, seriøs og veldig dyktig. Han hører på DEG. Jeg har ikke annet enn godt å si om denne mannen og anbefaler han på det sterkeste. Tusen takk!