Skårer Legesenter

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Kjempe fornøyd

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Når jeg først møtte henne likte jeg ikke helt legen jeg hadde fått, men etter å ha vært der og blitt bedre kjent, så har hun fulgt meg opp nøye og hørt på meg. Hun kjenner meg og vet hva jeg trenger. Jeg er utrolig fornøyd og har da gått hos henne i snart 4 år. Absolutt verdt å gi en sjanse. Hun er en lege som tar deg seriøst.

Legevurdering

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

En fantastisk lege, lyttende og tar pasienten på alvor. Flink til å følge opp. Beste lege vi har hatt

Lykke til på Skårer legesenter.

Lege: Mudassar Siddique Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle sende en slags hilsen jeg, til legen som har fulgt meg i 2 svangerskap og passet på hele familien når vi har trengt det.
Han var hele familiens fastlege i over 6 år, og vi følte oss alltid ivaretatt når det var han som tok i mot oss.
Han passet på mine barn og var omsorgsfull mot både store og små.
Jeg er lei meg for at han flyttet, og håper det ikke handlet om opplevd rasisme eller lignende.

Bra lege!

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Bytta lege i høst og har fått super hjelp når jeg har trengt det. Enkelt med e-konsultajon hvor Magnus svarer veldig kjapt. Oppleves som trygg, forståelsesfull og empatisk.

Trygg, behagelig og interessert i meg som pasient.

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Jeg opplever å bli sett og hørt. Han bruker nok tid på meg og jeg føler meg trygg som pasient. Er han eller jeg usikker henviser han meg videre.