Skårer Legesenter

Tlf: 67 91 14 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skårer Legesenter

Dyktig. Lyttende

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Er heldigvis sjelden syk, men han er alltid svært imøtekommende, lyttende, tar seg god tid,meget kunnskapsrik. Anbefaler Magnus Fritzvold på det aller varmeste.

Falsk og uproff

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Denne legen er en av de verste jeg noengang har vært hos. Når jeg trengte videre utbedringer av mine plager smattet han med munnen og skrev motivllig en søknad videre. Han behandlet meg som ei flue i suppa. Jeg ønsker ingen den behandlingen jeg fikk.

Egner seg ikke som fastlege

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Mangler empati, virker ikke særlig interessert.
Svært lite informativ, vanskelig å føre en normal samtale. Må hale ordene ut av henne.
Rask til å videresende til spesialist, kanskje for rask. Videresnder uten å spørre eller fortelle, innkalling fra spesialist kommer som en overraskelse.
Anbefales ikke.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Magnus Fritsvold Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege siden han begynte på Skårer legesenter og er veldig fornøyd med han. Jeg har to kroniske lidelser ++ og det han ikke selv kan eller, vet ordner han time hos spesialist for. Han er lyttende og tar seg alltid tid selv om det er travelt der. Kan trygt anbefales.

Flink lege som lyttet

Lege: Niels Christoffer Hasemann Skrevet

Jeg hadde Dr. Hasemann som fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han som lege.
Han tok seg tid til å lytte, til tross for begrenset tidsbruk pr. pasient, og han var flink med å følge opp mtp. tilbakemelding på svar på prøver, selv om de er negative.

Eneste minuset var at han i en lang periode hadde vikar pga. en annen jobb/verv.