Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Arrogant!

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Har en meget arrogant fremtoning og bagatelliserer problemstillinger. Burde tenke over måten hun ordlegger seg på til personer i en sårbar situasjon. Styr unna!

Stødig, imøtekommende fastlege😊

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Møter deg med respekt og fremstår veldig empatisk. Kan anbefales! Eneste haken er litt lang ventetid når du skal ha ny time..

Dyktig, engasjert, oppriktig

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Astrid har fulgt meg i flere år. I noen perioder har hun fulgt meg veldig tett. Jeg har opplevd henne som et ryddig og tillitsskapende menneske. Hun er en dyktig og engasjert fastlege som jeg har opplevd oppriktig har brydd seg om meg og min situasjon.

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg opplever det som vanskelig å komme med "helt alminnelige" somatiske ting, når det lenge primært har dreid seg om psykiatri. Jeg har også behov for å få litt avstand fra relasjoner som primært har "handlet om" det vonde og vanskelige, deriblant tidligere behandlingsrelasjoner.

Å bytte fastlege har vært en vanskelig avgjørelse å ta, da Astrid har vært en god støttespiller for meg og er et menneske som betyr mye for meg.
Jeg har opplevd Astrid som dyktig, engasjert og oppriktig. Jeg anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Veldig dyktig lege!

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient.
Tar meg på alvor.
Kunnskap om det jeg kommer for.
Hun har full tillit hos barna mine.

Menneskelig, varm, tillitsvekkende og dyktig😄!

Lege: Åse Nornes Skrevet

Tar seg tid, og lytter. Varm, blid og flink! Alltid nok tid til deg. Det innebærer også at det er helt greit innimellom å måtte vente en god stund, pga forsinkelser. Man vet at de før deg får den tiden de trenger.