Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Dyktig, engasjert, oppriktig

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Astrid har fulgt meg i flere år. I noen perioder har hun fulgt meg veldig tett. Jeg har opplevd henne som et ryddig og tillitsskapende menneske. Hun er en dyktig og engasjert fastlege som jeg har opplevd oppriktig har brydd seg om meg og min situasjon.

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg opplever det som vanskelig å komme med "helt alminnelige" somatiske ting, når det lenge primært har dreid seg om psykiatri. Jeg har også behov for å få litt avstand fra relasjoner som primært har "handlet om" det vonde og vanskelige, deriblant tidligere behandlingsrelasjoner.

Å bytte fastlege har vært en vanskelig avgjørelse å ta, da Astrid har vært en god støttespiller for meg og er et menneske som betyr mye for meg.
Jeg har opplevd Astrid som dyktig, engasjert og oppriktig. Jeg anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Veldig dyktig lege!

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient.
Tar meg på alvor.
Kunnskap om det jeg kommer for.
Hun har full tillit hos barna mine.

Menneskelig, varm, tillitsvekkende og dyktig😄!

Lege: Åse Nornes Skrevet

Tar seg tid, og lytter. Varm, blid og flink! Alltid nok tid til deg. Det innebærer også at det er helt greit innimellom å måtte vente en god stund, pga forsinkelser. Man vet at de før deg får den tiden de trenger.

Raske løsninger

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Jeg har denne fastlegen i dag. Jeg er ung og frisk og går sjeldent til lege. De gangene jeg faktisk går til legen føler jeg meg lite ivaretatt av henne. Hun ser på mine eventuelle problemer som små bagateller og stiller sjeldent/aldri noen diagnose. "Dette gjør nok ikke særlig vondt", "dette er ikke uvanlig", "Åh nei, dette får vi ikke gjort noe med", osv.

Jeg føler hun har liten tid og helst vil finne raske løsninger som får meg fortest mulig ut av legekontoret. Nå som vi planlegger et svangerskap her hjemme har jeg bestemt meg for å bytte fastlege, jeg vil gjerne ha en lege som lytter og er i stand til å vise forståelse.

Lege og medmenneske

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Faglig meget dyktig, leser seg opp dersom han ikke kan eller vet.
Medenneskelig.

Gir god blikkontakt. Fink til å forklare der det trengs. Kikker ikke på klokka.

Anbefales av en som har hatt Kristennsen som lege i mer enn 10 år.