Trekanten Legesenter

Tlf: 66 79 90 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Hilste ikke på meg

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Jeg ble anbefalt denne legen av en venn, og stod på venteliste i ett år. Da jeg kom dit første gang ble jeg veldig skuffet over at hun ikke håndhilste. Hun ropte opp navnet mitt, og da jeg reiste meg "løp" hun nærmest fra meg i korridoren. Nesten så jeg ikke rakk å se hvilket kontor hun stresset inn på.

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med mitt problem. Føler hun glemte å stille noen relevante spørsmål for å få et helhetlig bilde før hun traff en beslutting. Jeg bytter lege i håp om å bli utredet.

Empatisk og luttende

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Dr. Dolva er en erfaren og grundig lege. Lang erfaring innen yrket sitt har gitt mye erfaring, det kommer pasientene til gode. Alltid positiv og imøtekommende, hun vil en vel. Fint å diskutere sin situasjon med Dr. Dolva, hun lytter til min oppfattelse av hva som til en hver tid plager meg. Pga stor pasientmengde kan det ta litt tid å få time, men v/akutt ordnes det. Anbefaler denne legen på mitt varmeste!

Arrogant!

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Har en meget arrogant fremtoning og bagatelliserer problemstillinger. Burde tenke over måten hun ordlegger seg på til personer i en sårbar situasjon. Styr unna!

Stødig, imøtekommende fastlege😊

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Møter deg med respekt og fremstår veldig empatisk. Kan anbefales! Eneste haken er litt lang ventetid når du skal ha ny time..

Dyktig, engasjert, oppriktig

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Astrid har fulgt meg i flere år. I noen perioder har hun fulgt meg veldig tett. Jeg har opplevd henne som et ryddig og tillitsskapende menneske. Hun er en dyktig og engasjert fastlege som jeg har opplevd oppriktig har brydd seg om meg og min situasjon.

Jeg bytter nå fastlege fordi jeg opplever det som vanskelig å komme med "helt alminnelige" somatiske ting, når det lenge primært har dreid seg om psykiatri. Jeg har også behov for å få litt avstand fra relasjoner som primært har "handlet om" det vonde og vanskelige, deriblant tidligere behandlingsrelasjoner.

Å bytte fastlege har vært en vanskelig avgjørelse å ta, da Astrid har vært en god støttespiller for meg og er et menneske som betyr mye for meg.
Jeg har opplevd Astrid som dyktig, engasjert og oppriktig. Jeg anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Veldig dyktig lege!

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient.
Tar meg på alvor.
Kunnskap om det jeg kommer for.
Hun har full tillit hos barna mine.

Menneskelig, varm, tillitsvekkende og dyktig😄!

Lege: Åse Nornes Skrevet

Tar seg tid, og lytter. Varm, blid og flink! Alltid nok tid til deg. Det innebærer også at det er helt greit innimellom å måtte vente en god stund, pga forsinkelser. Man vet at de før deg får den tiden de trenger.

Raske løsninger

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Jeg har denne fastlegen i dag. Jeg er ung og frisk og går sjeldent til lege. De gangene jeg faktisk går til legen føler jeg meg lite ivaretatt av henne. Hun ser på mine eventuelle problemer som små bagateller og stiller sjeldent/aldri noen diagnose. "Dette gjør nok ikke særlig vondt", "dette er ikke uvanlig", "Åh nei, dette får vi ikke gjort noe med", osv.

Jeg føler hun har liten tid og helst vil finne raske løsninger som får meg fortest mulig ut av legekontoret. Nå som vi planlegger et svangerskap her hjemme har jeg bestemt meg for å bytte fastlege, jeg vil gjerne ha en lege som lytter og er i stand til å vise forståelse.

Lege og medmenneske

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Faglig meget dyktig, leser seg opp dersom han ikke kan eller vet.
Medenneskelig.

Gir god blikkontakt. Fink til å forklare der det trengs. Kikker ikke på klokka.

Anbefales av en som har hatt Kristennsen som lege i mer enn 10 år.

Dyktig lege med elendig tilgjengelighet

Lege: Åse Nornes Skrevet

Dyktig lege men om man skal ha time er det oftest 4 ukers ventetid. Så om du trenger akutt time får du turnus lege eller en av de andre legene på kontoret.
Anbefaler det ikke og kan dermed ikke anbefale andre til å bruke Åse som sin fastlege.
Hun jobber bare 50%.
Det er alltid minst 45 min ventetid så har du time kl.10:00 er du nok inne tidligst kl.10:45. Vær oppmerksom på det spesielt hvis du har parkert ute med betalingsautomater så du slipper å få bot.

Men hun er grei og faglig dyktig.

Arrogant, and uncaring, unprofessional doctor

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

I would never recommend this doctor,
My visit was related to pregnancy, as I did not want to take an ultrasound, she refused to respect my views and told me that there was nothing she could do for me. She refused to take measurements, weigh me and so on as I wanted a natural follow up to my pregnancy. Very unprofessional attitude!

Arrogant og lite hyggelig

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Har vært hos henne når vår lege ikke var tilstede, også hatt med henne å gjøre på Borgen helsestasjon der hun tydeligvis jobber også.
Vil bare si at jeg anbefaler henne ikke.
Hun er ikke god til å lytte, hun vil helst overkjøre deg med sine meninger og det til å med før vi har fått beskrevet problemet.
Sier ikke ting på en bra måte.
Ikke flink med barn i det hele tatt vi kommer til å nekte å gå til henne igjen med vårt barn og kommende barn.
Kan dessverre ikke si noe positivt om henne.

Veldig glad jeg har byttet.

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Dette er en lege som du ikke skal velge om du sliter psykisk. Viser liten toleranse, man må bare bestemme seg for å "ta seg sammen"... Kan til tider være meget ufin. Har du vondt i ryggen eller halsen, da er det helt greit.

Nærværende og lyttende.

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Etter å ha byttet fastlege til Øyvind Kristensen for noen år siden føler jeg at jeg nå er hos en lege som ser hele meg uten å bli for privat. Han holder seg tydeligvis godt oppdatert, og forteller greit om behandlingen han foreslår.
Han har humor og et veldig godt smil.

Ikke fornøyd

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Jeg hadde denne legen da jeg var yngre, og før jeg viste at jeg kunne bytte fastlege spurte jeg alltid om det var noen vikarer jeg heller kunne bruke isteden for fastlegen. Jeg synes ikke at han virker interessert i pasienten sin, og jeg satt igjen med det inntrykket at han ville ha meg ut så fort som mulig.

Hønemor

Lege: Åse Nornes Skrevet

Veldig fornøyd med Åse, og stoler 100% på henne. Hun har hjulpet meg masse bl.a i en vanskelig situasjon jeg kom oppi. Hun fikk meg på beina igjen :) Hun er også veldig flink med å se deg som person.

En god lege

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

En lege som ser deg og diskuterer hva som er best for deg. Setter krav til deg som pasient ved å spørre de tøffe spørsmålene.

Dyktig og pliktoppfyllende

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Har brukt henne i over 10 år. Har hatt hjerteinfarkt med 6 bypass, slag, kreft og nå fått inn pacemaker på disse 10 årene.
Hun har hele tiden vært meget tilgjengelig, hatt god tid, forklart virkninger mv. I symptomer på alvorlige sykdommer, (se ovenfor), har hun ordnet opp/henvist til spesiallister. Det har hele tiden vært i tidlige stadier.
Har vært hos henne langt over 100 ganger på disse årene. (Hver 4. eller 6. uke for kontroll av INR mv)
Har bodd opptil 120 km unna, men ikke byttet lege pga avstanden.
Er som sagt ovefor, meget, meget fornøyd med henne som lege.

Unik lege !

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Dette er en lege helt utenom det vanlige.
Han har en unik og gripende tilstedeværelse og omsorg.Glimt i øyet og godt humør.
Følger opp mer enn en kan forvente seg.
Han har en insikt jeg ikke har opplevd maken til og er til å stole på 100%.
Du finner ikke bedre lege.

Arrogant og rask

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Lytter ikke til pasienten, og vi føler at vi er til bry når vi kommer inn. Ekstremt arrogant, og trekker slutning før vi får forklart hvorfor vi er der. Denne legen vil jeg ikke anbefale til noen!!