Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Kjempefin lege

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Har brukt henne i 24 år og er veldig fornøyd med henne som lege. Hun har hele tiden tatt meg på på alvor og er flink med personer med meget dårlig hørsel.

Burde skjerpe seg

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Ganske kald og usympatisk som har minst mulig tid til deg og helst vil komme seg videre med dagen. Har dessverre gått gråtende fra henne flere ganger.
Har heldigvis ny og god fastlege nå.

Dårlig tid og lite interessert

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Er i ferd med å bytte fastlege nå da jeg føler at jeg ikke har noen kemi med legen. Føler alltid at han har veldig dårlig tid og at han ikke tar meg på alvor.

Profesjonell og dyktig

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Astrid er en lege jeg stoler 100 prosent på. Hun møter meg og barna på en veldig fin og profesjonell måte. Hun har evne til å raskt se sammenhenger og treffer oftest riktig konklusjon. En dyktig og fin fastlege.

Arrogant og dårlig lege

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Var hos jelstad på svangerskapskontroll og er på overtid. Hun lo av ting jeg fortalte og var bekymret for, klagde på damene som utfører blodprøver og urinprøver om hvor trege de er. Kunne også fortelle meg at å gå på overtid kunne føre til dødfødsel. Ja, var mye jeg kunne ramset opp. Tok meg ikke seriøst og vet tydeligvis ikke hvordan man snakker til folk. Hun trodde heller ikke på meg da jeg sa hvilken side fosteret lå i, hun tok ultralyd for å bevise at hun hadde rett, men det viste seg at det var jeg som hadde rett. Ergo; anbefaler ikke denne legen til noen! Jeg var selg nå satt meg på venteliste hos en annen fastlege. Man skal ikke føle seg utrygg etter en legetime. Ærlig talt!