Trekanten Legesenter

Tlf: 66 79 90 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

veldig god allrounder

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Øyvind er lyttende og empatisk. Han ser på deg mens du snakker, noe som jeg mener er svært viktig.
Han forklarer på det nivået det det er ønskelig.

Han er en god diagnostiker.
Han har humor.
Han er en fyr som jeg kan snakke med om alt (mann til mann)

Faglig dyktig, effektiv og samvittighetsfull

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Jeg har hatt Astrid Jelstad som fastlege i omkring 20 år, og er svært fornøyd med henne. Det er tydelig at hun har et stort arbeidspress, men hun tar seg alltid tid til å lytte hvis symptomene kan tyde på en alvorlig lidelse. Litt lang ventetid, men man kan få akuttime på dagen hvis det er noe som haster. Jeg opplever at hun har omsorg for pasientene. Legekontoret driver også svært effektivt, og jeg har aldri opplevd at de har gjort noen feil.

Arrogant og overkjørende

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Var nylig hos henne, og deler opplevelsene til de andre på denne nettsiden som skriver at hun er lite lyttende, og ikke ønsker å belyse et problem ut fra andre årsakssammenhenger enn sine egne. Og de konklusjonene trekker hun med en gang, gjerne før hun har gjort utfyllende undersøkelser. Styr unna!

Hilste ikke på meg

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Jeg ble anbefalt denne legen av en venn, og stod på venteliste i ett år. Da jeg kom dit første gang ble jeg veldig skuffet over at hun ikke håndhilste. Hun ropte opp navnet mitt, og da jeg reiste meg "løp" hun nærmest fra meg i korridoren. Nesten så jeg ikke rakk å se hvilket kontor hun stresset inn på.

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med mitt problem. Føler hun glemte å stille noen relevante spørsmål for å få et helhetlig bilde før hun traff en beslutting. Jeg bytter lege i håp om å bli utredet.

Empatisk og luttende

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Dr. Dolva er en erfaren og grundig lege. Lang erfaring innen yrket sitt har gitt mye erfaring, det kommer pasientene til gode. Alltid positiv og imøtekommende, hun vil en vel. Fint å diskutere sin situasjon med Dr. Dolva, hun lytter til min oppfattelse av hva som til en hver tid plager meg. Pga stor pasientmengde kan det ta litt tid å få time, men v/akutt ordnes det. Anbefaler denne legen på mitt varmeste!