Trekanten Legesenter

Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Empatisk, sympatisk, dyktig og varm!

Lege: Åse Nornes Skrevet

Har hatt Åse som familiens fastlege i 18 år nå. Er kjempefornøyd med den varme og dyktige fastlegen vår. Vil absolutt ikke bytte henne ut men en annen lege. Har ikke hatt problemer med tilgjengelighet, men var heller ikke mye syk, heldigvis. Får alltid time med fornuftig ventetid.

Svært empatisk og dyktig lege!

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Fantastisk lege! Ikke bare er hun faglig dyktig, men også veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg har gått til henne pga psykiske plager, og det virker som om hun tar det minst like seriøst som fysiske plager. Dette er etter min erfaring ikke en selvfølge hos alle leger, så dette er en av grunnene til at hun er beste legen jeg har vært hos. Jeg har anbefalt Guro til alle i familien, og de er like fornøyde som meg.

God lege, flink til å forklare

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Jeg hadde Øyvind som legevikar i sommer, da min fastlege var på ferie. Han var effektiv og blid. Øyvind forklarte meg på en fin og pedagogisk måte hvorfor jeg var syk, behandlingsmåte og form, og jeg fikk dessuten en kameratslig klapp på skulderen før jeg dro. Jeg anbefalte han til mannen min, da han trengte en ny lege.

veldig god allrounder

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Øyvind er lyttende og empatisk. Han ser på deg mens du snakker, noe som jeg mener er svært viktig.
Han forklarer på det nivået det det er ønskelig.

Han er en god diagnostiker.
Han har humor.
Han er en fyr som jeg kan snakke med om alt (mann til mann)

Faglig dyktig, effektiv og samvittighetsfull

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Jeg har hatt Astrid Jelstad som fastlege i omkring 20 år, og er svært fornøyd med henne. Det er tydelig at hun har et stort arbeidspress, men hun tar seg alltid tid til å lytte hvis symptomene kan tyde på en alvorlig lidelse. Litt lang ventetid, men man kan få akuttime på dagen hvis det er noe som haster. Jeg opplever at hun har omsorg for pasientene. Legekontoret driver også svært effektivt, og jeg har aldri opplevd at de har gjort noen feil.