Trekanten Legesenter

Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

God lege, flink til å forklare

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Jeg hadde Øyvind som legevikar i sommer, da min fastlege var på ferie. Han var effektiv og blid. Øyvind forklarte meg på en fin og pedagogisk måte hvorfor jeg var syk, behandlingsmåte og form, og jeg fikk dessuten en kameratslig klapp på skulderen før jeg dro. Jeg anbefalte han til mannen min, da han trengte en ny lege.

veldig god allrounder

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Øyvind er lyttende og empatisk. Han ser på deg mens du snakker, noe som jeg mener er svært viktig.
Han forklarer på det nivået det det er ønskelig.

Han er en god diagnostiker.
Han har humor.
Han er en fyr som jeg kan snakke med om alt (mann til mann)

Faglig dyktig, effektiv og samvittighetsfull

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Jeg har hatt Astrid Jelstad som fastlege i omkring 20 år, og er svært fornøyd med henne. Det er tydelig at hun har et stort arbeidspress, men hun tar seg alltid tid til å lytte hvis symptomene kan tyde på en alvorlig lidelse. Litt lang ventetid, men man kan få akuttime på dagen hvis det er noe som haster. Jeg opplever at hun har omsorg for pasientene. Legekontoret driver også svært effektivt, og jeg har aldri opplevd at de har gjort noen feil.

Arrogant og overkjørende

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Var nylig hos henne, og deler opplevelsene til de andre på denne nettsiden som skriver at hun er lite lyttende, og ikke ønsker å belyse et problem ut fra andre årsakssammenhenger enn sine egne. Og de konklusjonene trekker hun med en gang, gjerne før hun har gjort utfyllende undersøkelser. Styr unna!

Hilste ikke på meg

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Jeg ble anbefalt denne legen av en venn, og stod på venteliste i ett år. Da jeg kom dit første gang ble jeg veldig skuffet over at hun ikke håndhilste. Hun ropte opp navnet mitt, og da jeg reiste meg "løp" hun nærmest fra meg i korridoren. Nesten så jeg ikke rakk å se hvilket kontor hun stresset inn på.

Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med mitt problem. Føler hun glemte å stille noen relevante spørsmål for å få et helhetlig bilde før hun traff en beslutting. Jeg bytter lege i håp om å bli utredet.