Trekanten Legesenter

Telefonnummer66 79 90 8066 79 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Middels fornøyd

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Denne legen er korrekt, tar ting seriøst og gjør det hun skal. På den andre siden er hun kald, uempatisk og ganske sur, ikke en lege du har lyst til å gå til om du ikke absolutt må.

Grundige besøk

Lege: Guro Nymann Vangen Skrevet

Følger opp prøver, ringer til meg privat. Har satt seg godt inn i min min «sykdoms historie». Som andre leger ligger hun litt etter skjemaet.

Dårlig lege og ikke dyktig

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Har hatt Astrid Jelstad i 17 år, men får hun ett problem med deg som pasient er hun veldig arrogant og lite hjelpsom. Byttet til annen fastlege som har hjulpet meg. Sier som de andre. Styr unna henne.. servicen i ekspedisjonen er topp. All honnør til jentene.

En lege uten empati

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Anbefaler ikke denne legen til noen. Sliter du psykisk vil du kunne møte en nedlatende lege helt uten evne til å sette seg inne i pasientens situasjon. Opplevde han dessuten også som direkte krenkende. Han gjør dessuten heller ikke jobben sin ved å unnlate å levere nødvendig dokumentasjon til f.eks NAV. Styr unna denne legen hvis du ønsker en profesjonell og medmenneskelig lege!

Empatisk, sympatisk, dyktig og varm!

Lege: Åse Nornes Skrevet

Har hatt Åse som familiens fastlege i 18 år nå. Er kjempefornøyd med den varme og dyktige fastlegen vår. Vil absolutt ikke bytte henne ut men en annen lege. Har ikke hatt problemer med tilgjengelighet, men var heller ikke mye syk, heldigvis. Får alltid time med fornuftig ventetid.