Trekanten Legesenter

Knud Askers vei 28B 1383 Asker

Siste vurderinger av Trekanten Legesenter

Arrogant og dårlig lege

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Var hos jelstad på svangerskapskontroll og er på overtid. Hun lo av ting jeg fortalte og var bekymret for, klagde på damene som utfører blodprøver og urinprøver om hvor trege de er. Kunne også fortelle meg at å gå på overtid kunne føre til dødfødsel. Ja, var mye jeg kunne ramset opp. Tok meg ikke seriøst og vet tydeligvis ikke hvordan man snakker til folk. Hun trodde heller ikke på meg da jeg sa hvilken side fosteret lå i, hun tok ultralyd for å bevise at hun hadde rett, men det viste seg at det var jeg som hadde rett. Ergo; anbefaler ikke denne legen til noen! Jeg var selg nå satt meg på venteliste hos en annen fastlege. Man skal ikke føle seg utrygg etter en legetime. Ærlig talt!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

Hun har lest epikriser og er godt forberedt. Hun er rolig og snakker aldri til «skjermen», men til meg.

Engasjert og empatisk som det føles trygt å konsultere

Lege: Astrid Jelstad Skrevet

En fastlege bør kunne oppnå god kontakt med den som konsulterer henne, noe jeg i høyeste grad føler hos Dr. Jelstad. Interessert i å finne ut av event. problemer, kunnskapsrik og «tilstede» når man besøker henne. Det føles trygt. Hun vet hvem som kommer og er forberedt. Det er fint.

Ikke alltid raskt å «komme inn» hos henne, men litt venting er det verdt når legen er god.

Kontoret er også flinke til å ta blodprøver, selv når blodårene er vanskelige å finne.

Dårlig

Lege: Øyvind Kristensen Skrevet

Dårlig evne til å lytte, kjapp med konklusjoner uten å ha funnet ut hva som er galt. Har det alt for travelt

Sympatisk og flink

Lege: Astri Marie Albech Dolva Skrevet

Hun møter meg med respekt og gir ikke uttrykk for faglige sperrer når jeg uttrykker hva jeg vet og kan. Hun gir da uttrykk for sitt syn i saken, og er stadig mottagelig for innspill. Veldig godt å bli møtt med tillit og å bli hørt. Henviser gjerne videre for å få klarhet i et spørsmål. Flinke folk i resepsjonen som ordner time raskt hvis jeg uttrykker behov for det, ellers tålbar ventetid.