Bragernes Legesenter

Telefonnummer32 21 35 1032 21 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 6A 3017 Drammen

Siste vurderinger av Bragernes Legesenter

Dyktig lege som tar meg på alvor

Lege: Trine Ruud Skrevet

Har vært svært fornøyd med min fatslege. Hun lytter, setter seg inn i problemstillinger og gir gode tilbakemeldinger. Hun er grundig, og kan faget sitt. Jeg har vært veldig fornøyd med fastlegen jeg har hatt før Trine, men Trine er helt fantastisk.

En solid og samvittighetsfull lege. En lege å foretrekke.

Lege: Arne Skullerud Øiestad Skrevet

Han er en lege som gjør det enklere å oppsøke legekontoret. Jeg har benyttet han som lege i over 30 år. Han er oppdatert, interessert i deg og dine, og lytter godt til det du har å si. Han henviser til spesialkompetansen når det er å foretrekke. Kort og greit en lege du kan føle deg trygg på, og som jeg vil anbefale på det sterkeste.

Dårlig oppførsel !!!!

Lege: Kamilla Thim-Nordby Skrevet

Hun var arogante, kunne ikke hjelpe meg. har vært hos henne toppen 1min, eneste som hun har sagt til meg at jeg måtte kontakte en spesialist. Jeg hadde veldig vond helle helgen.

Lite empati

Lege: Steinar Fretland Skrevet

Har hatt Fretland i mange år, men nå blir det legebytte på meg, endelig. Han er ikke flink til psykiske plager og mener at å «gå tur» fikser alt. Har også hendt at han har skrevet krenkende ting i henvisninger. Relativt flink til fysiske plager, men hopper raskt til konklusjoner. Han har god tid, det skal han ha, føler ikke at jeg kaster bort tiden hans, men det er vel det eneste jeg er fornøyd med.

Helt super!

Lege: Trine Ruud Skrevet

Trine Ruud alltid blid og imøtekommende. Hun er seriøs og høflig, kunnskapsrik og dyktig, og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt hos henne. Hun tar seg alltid tid til å høre på meg og jeg opplever at hun tar meg og mine små og store bekymringer på alvor.
Jeg er heldig som har fått henne som fastlege. Tommel opp! :-)