Bragernes Legesenter

Telefonnummer32 21 35 1032 21 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 6A 3017 Drammen

Siste vurderinger av Bragernes Legesenter

Lite empati

Lege: Steinar Fretland Skrevet

Har hatt Fretland i mange år, men nå blir det legebytte på meg, endelig. Han er ikke flink til psykiske plager og mener at å «gå tur» fikser alt. Har også hendt at han har skrevet krenkende ting i henvisninger. Relativt flink til fysiske plager, men hopper raskt til konklusjoner. Han har god tid, det skal han ha, føler ikke at jeg kaster bort tiden hans, men det er vel det eneste jeg er fornøyd med.

Helt super!

Lege: Trine Ruud Skrevet

Trine Ruud alltid blid og imøtekommende. Hun er seriøs og høflig, kunnskapsrik og dyktig, og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt hos henne. Hun tar seg alltid tid til å høre på meg og jeg opplever at hun tar meg og mine små og store bekymringer på alvor.
Jeg er heldig som har fått henne som fastlege. Tommel opp! :-)

Trygg, hjelpsom

Lege: Anne Mina Thorrud Skrevet

Kunne aldri ha bedre fastlege. Hun forstår og hører på sine pasienter. Hun gjør sin beste for å helpe deg og gir deg ganske gode råd. Anbefaler på det sterkeste:)

Meget dyktig og full av humør & empati!

Lege: Arne Skullerud Øiestad Skrevet

Dette er en faglig dyktig lege, som tar seg tid...som faktisk lytter til deg, og finner gode løsninger! Man stoler virkelig på en så dyktig lege, og i tillegg; om man er litt «nede» og deprimert - så SER han det, og klarer på en flott måte å muntre deg opp! Det er sjelden «vare»! Anbefales!

Helt ok

Lege: Arne Skullerud Øiestad Skrevet

Øiestad er en flink lege i begynnelsen, men gir seg for lett ved diagnoser. Ikke genuint opptatt av å finne ut hva som feiler en pasient. Tar de blodprøver som han mener er nødvendig og henviser videre ved behov, men er definitivt ikke nytenkende. Opplever ikke at han hører hva pasienten egentlig sier og tenker ikke helhetlig.