Stoa Tannlegesenter

Stoaveien 43 4848 Arendal
Stoa Tannlegesenter holder til i Arendal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Stoa Tannlegesenter

Dyrt og dårlig!

Tannlege: Vegard Ildahl Berg Skrevet

Etter dårlig opplevelse med kommunikasjon omkring pris og opplevelse av unødvendig stor bruk av røngten uten nødvendig informasjon om risiko dette medfører har jeg nå byttet tannlegesenter. Elendig på prisinformasjon og kommunikasjon med pasienten. Oppleves som sint og konfronterende om man ikke forstår alt som legges fram og har masse penger på konto der og da. 1 Stjerne for gratis kaffe og lett adkomst.

Profesjonell, rolig og veldig flink

Tannlege: Vegard Ildahl Berg Skrevet

Bra behandling. Han er rolig og forklarte hele veien. Veldig bra for meg som har tannlegeskrekk. Absolutt beste tannlegen jeg har vært hos.

Den Beste Tannlege

Tannlege: Vegard Ildahl Berg Skrevet

Vegard er en veldig behagelig og flink tannlege. Rolig, blid, og forklarer nøye. Flink til å følge opp. Hyggelige damer i resepsjonen også. Anbefales :)

Dyktig tannlege

Tannlege: Bente Treldal Berg Skrevet

Anbefaler absolutt Bente Berg som tannlege. Faglig dyktig, og flink til å berolige pasienter med tannlegeskrekk. Beste tannlegen jeg har vært hos. Hyggelig og godt humør.

Omtenksom og profesjonell.

Tannlege: Jostein Andersen Skrevet

Jeg har vært pasient hos ham i mer enn et år nå. Han er en hyggelig fyr og en dyktig tannlege. Han virker veldig engasjert i jobben sin, og derfor stoler jeg på ham 100%.