Ryentannlegene AS

Ryensvingen 5 0680 Oslo
Ryentannlegene AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Ryentannlegene AS

Hyggelig opplevelse

Tannlege: Svein Andreas Istad Skrevet

Istad har kurert min tannlegeskrekk! Han er hyggelig og rolig. Forklarer så mye du ønsker å vite. Han tar behandlingen i ditt tempo. Lett å få time, og hyggelige lokaler. Anbefales på det varmeste!

Trygg og kompetent

Tannlege: Svein Andreas Istad Skrevet

Oppleves kompetent, trygg og rolig som tannlege. Svært begrenset tidligere tannlegeskrekk etter å ha gått hos han. Har trukket tenner og fått bedøvelse samt sjekket tenner, ikke trukket, ikke hull.

En kjempeflink tannlege som savnes stort i Molde

Tannlege: Svein Andreas Istad Skrevet

Jeg har gruet meg i alle år til å gå til tannlege, men her ble jeg helt avslappet. Veldig flink til å forklare og han har en veldig ro som gjør deg veldig avslappet. Flott fyr!

Kjempeflink tannlege. Anbefales!

Tannlege: Svein Andreas Istad Skrevet

Denne tannlegen kan anbefales på det aller sterkeste. Har lenge letet etter en flink tannlege etter å ha fått tilbake tannlegeskrekken etter behandling på tannlegehøyskolen. Han er dyktig, nøye, forsiktig, hyggelig, blid og prisene er helt ok. Tannlegekontoret er ellers veldig trivelig og fint.
Er superfornøyd. Har anbefalt videre til kollegaer og de er også veldig fornøyde med denne tannlegen.

Veldig bra, trivelig og dyktig tannlege

Tannlege: Ole Kristian Bergsjø Aas Skrevet

Kan på det høyeste anbefale Ryentannlegene / Ole Kristian. En profesjonell, dyktig og behagelig tannlege.