Skjønhauglegene

Telefonnummer69 82 43 3069 82 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 3 1860 Trøgstad

Siste vurderinger av Skjønhauglegene

Tillitvekkende lege

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Tillitvekkende lege som vil gjerne hjelpe sine pasienter, streker seg langt: tar hjemmebesøk. Alltid imøtekommende og hyggelig.

En fantastisk lege

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Fra første dag har han tatt meg på alvor. Føler han setter seg inn i problemene jeg kommer med og forklarer på en forstålig måte.

Midt på treet

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Helt ok til daglige ting, men en viss følelse av at han ikke tar deg på alvor når det er mer kroniske plager. Han er flink å håndtere barn.

Blitt lat.

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Begynte bra med denne legen da han først begynte i kommunen. Etter å ha blitt fastlege, og nå kommuneoverlege så har han bare gitt mer og mer f.
Det er ikke hyggelig å komme dit da man føler sterkt at han hverken bryr seg eller tar deg på alvor. Jeg velger og dra til Legevakten eller volvat ofte. Nå som han er i permisjon fungerer det enda dårligere med hans stedfortreder. Hun er enda verre.

Trygg og god lege.

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Er flink til å lytte og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Føler også at han har god tid når jeg er inne hos han. Vil absolutt anbefale han!