Skjønhauglegene

Telefonnummer69 82 43 3069 82 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 3 1860 Trøgstad

Siste vurderinger av Skjønhauglegene

Midt på treet

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Helt ok til daglige ting, men en viss følelse av at han ikke tar deg på alvor når det er mer kroniske plager. Han er flink å håndtere barn.

Blitt lat.

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Begynte bra med denne legen da han først begynte i kommunen. Etter å ha blitt fastlege, og nå kommuneoverlege så har han bare gitt mer og mer f.
Det er ikke hyggelig å komme dit da man føler sterkt at han hverken bryr seg eller tar deg på alvor. Jeg velger og dra til Legevakten eller volvat ofte. Nå som han er i permisjon fungerer det enda dårligere med hans stedfortreder. Hun er enda verre.

Trygg og god lege.

Lege: Juned Mahmood Skrevet

Er flink til å lytte og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Føler også at han har god tid når jeg er inne hos han. Vil absolutt anbefale han!

Livredder

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Meget dyktig lege. Tar deg på alvor. Har reddet meg da min forrige lege ikke ville henvise til spesialist. Skiftet til Dr. Saleem og han ordnet hastetimer rundt i spesialisthelsetjenesten. Han er en av grunnene til at jeg i dag ikke er 100% blind. Veldig konstruktiv, følger opp personlig med telefon vedr. svar på prøver osv. Lever i en helt annen verden med Dr. Saleem, enn hva var tilfellet med min forrige fastlege.

Flott fyr

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik. Seriøs. Tar ltt tid å bli kjent med ham. Har min fulle tillit. Vil ikke bytte.