Skjønhauglegene

Torget 3 1860 Trøgstad

Siste vurderinger av Skjønhauglegene

Meget fornøyd

Lege: Haider Hussain Skrevet

Absolutt den flinkeste legen jeg har hatt. Får kjapt en time, tar seg tid til å ta tak med problemer og hører på sine pasienter og finner gode løsninger. Meget fornøyd

En fantastisk lege

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Fra første dag har han tatt meg på alvor. Føler han setter seg inn i problemene jeg kommer med og forklarer på en forstålig måte.

Blitt lat.

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Begynte bra med denne legen da han først begynte i kommunen. Etter å ha blitt fastlege, og nå kommuneoverlege så har han bare gitt mer og mer f.
Det er ikke hyggelig å komme dit da man føler sterkt at han hverken bryr seg eller tar deg på alvor. Jeg velger og dra til Legevakten eller volvat ofte. Nå som han er i permisjon fungerer det enda dårligere med hans stedfortreder. Hun er enda verre.

Livredder

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Meget dyktig lege. Tar deg på alvor. Har reddet meg da min forrige lege ikke ville henvise til spesialist. Skiftet til Dr. Saleem og han ordnet hastetimer rundt i spesialisthelsetjenesten. Han er en av grunnene til at jeg i dag ikke er 100% blind. Veldig konstruktiv, følger opp personlig med telefon vedr. svar på prøver osv. Lever i en helt annen verden med Dr. Saleem, enn hva var tilfellet med min forrige fastlege.

Flott fyr

Lege: Waleed Ben Saleem Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik. Seriøs. Tar ltt tid å bli kjent med ham. Har min fulle tillit. Vil ikke bytte.