Bærum Helse og Friskliv

Rudsveien 45 1346 Gjettum

Siste vurderinger av Bærum Helse og Friskliv

Bra lege

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Hun er min fastlege. har ikke noe å utsette på henne.
Lett og få time på dette kontoret. Men hun bør velge en annen vikar. Denne er helt bånn i bøtta

Ikke tilgjengelig

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Avbestiller grunnet sykt barn. Dette koster meg i form av tapt arbeidsinntekt. Ikke er det annen lege som kan overta timen.
16/2 og 9/3, begge ganger samme grunn. Har kun vært hos henne en gang før to kanselleringer.

Fine lokaler, vanskelig å få time

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Vanskelig å få time. Legen følger ikke opp det vi avtalt. Legen fremstår som lite empatisk og uinteressert i å ta tak i saker. Blant annet tok det 4 måneder å videresende journalen til mitt forsikringsselskap - saken ble purret opp flere ganger. Ved to tilfeller har jeg ikke fått svar på testresultater.
Når hun i tillegg avviser symptomer fordi "hun aldri hørt" om det, følte jeg at begeret var fullt.

Ingrid Aas

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Jeg fikk beste fastlege i livet mitt. Veldig fornøyd med samarbeid til henne:) hun er supert lege ..

Utilgjengelig og treg med tilbakemelding

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Hadde denne legen i en kort periode og byttet da det tok 14 dager for å få time for barnet mitt. Mulig en god lege, men tid teller mye når man er syk. Hun fulgte heller ikke opp det vi avtalte.