Bærum Helse og Friskliv

Rudsveien 45 1346 Gjettum

Siste vurderinger av Bærum Helse og Friskliv

Bra lege

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Hun er min fastlege. har ikke noe å utsette på henne.
Lett og få time på dette kontoret. Men hun bør velge en annen vikar. Denne er helt bånn i bøtta

Utmerket lege

Lege: Eirik Magnus Hobbel Kvammen Skrevet

Utmerket lege på legesenteret. Byr seg, tar seg tid og følger opp pasientene. Håper han blir lenge på legesenteret.

Dyktig og hyggelig.

Lege: Eirik Magnus Hobbel Kvammen Skrevet

Har vært flere ganger hos denne legen. Alltid profesjonell og hyggelig. Jeg har lest beskrivelsen fra et par andre. Disse svært negative beskrivelsene må komme fra personer som ikke har fått sin vilje gjennom og er sinte for dette. NB beskrivelsene stemmer overhode ikke.
Hilsen svært fornøyd pasient.

Ikke tilgjengelig

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Avbestiller grunnet sykt barn. Dette koster meg i form av tapt arbeidsinntekt. Ikke er det annen lege som kan overta timen.
16/2 og 9/3, begge ganger samme grunn. Har kun vært hos henne en gang før to kanselleringer.

Fine lokaler, vanskelig å få time

Lege: Ingrid Aas Skrevet

Vanskelig å få time. Legen følger ikke opp det vi avtalt. Legen fremstår som lite empatisk og uinteressert i å ta tak i saker. Blant annet tok det 4 måneder å videresende journalen til mitt forsikringsselskap - saken ble purret opp flere ganger. Ved to tilfeller har jeg ikke fått svar på testresultater.
Når hun i tillegg avviser symptomer fordi "hun aldri hørt" om det, følte jeg at begeret var fullt.