Vågsgata Legesenter AS

Vågsgata 20 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsgata Legesenter AS

Veldig dyktig lege

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Har sett Dr. Ilan i aksjon med 3 forskjellige pasienter, meg selv inkludert. Er annerledes en de fleste leger jeg har møtt, på en god måte. Flink til å lytte og forstår fort. Dette gir trygghet. Han virker opptatt av min hverdag og at jeg skal klare å håndtere den på best mulig måte. Har vært til god hjelp. Anbefales på det varmeste

Mest omtenksomme legen noensinne

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Dyktig lege som virkelig bryr seg og setter seg inn i problemstillingene til pasienten.

Også veldig fint at man kan skrive sms for timebestilling og bestille faste medisiner på denne måten:-)

legen er tidligere gynekolog så anbefaler henne på det sterkeste for kvinner med all slags hormonproblemer!

super

Lege: Harald Braut Skrevet

Veldig flink til å lytte å ta seg god tid til pasienten. Får legetime på dagen om det haster.
Forrige legen min fikk jeg omtrent kjeft om jeg ville ha time, for det var aldri alvorlig nok. Endte med mange legevakt besøk. Tommel opp for dr braut:)

Flink og dyktig lege

Lege: Ilan Elanzen Skrevet

Høre godt etter hva jeg har å si. Ser meg som menneske. Alltid hyggelig å positiv. Tar seg god tid og lytter. Tar meg alltid på alvor.

Anbefalt

Lege: Wefak A Hussain Skrevet

Har vær hos den fastlege for nesten 1år.
Kona mi er gravid og lege hjelpe mye med anbefalinger, prøver, opfølging.