Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Biskopshavn Legesenter DA

Utilgjengelig

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Aldri tilgjengelig, ofte bortreist og tar flere dager til uker (!) før man hører noe fra henne. Alt går gjennom resepsjonen, så det er vanskelig å få tak i henne. MYE rot med journal, hun mistet notatene mine som gjerde at en henvisning tok 6 mnd lengere enn den trengte. Jeg må selv ringe flere ganger etter resultater eller påminne henne om ting. Svært dårlig oppfølging. Alt i alt, vanskelig lege, ser ikke mye løsninger og virker som at hun har alt for mye å gjøre - mye opptatt og tar seg lite tid til deg. Men, imøtekommende og greit humør ellers.

Førsteplass av dårlig lege

Lege: Safet Mujic Skrevet

Jeg hadde hørt mye godt om Safet som lege, men det endret seg fort. Når jeg kom dit for første gang ble jeg hverken møtt med ett vennlig ansikt eller håndhilsen. Han var ikke interessert i å høre om hvordan jeg hadde det og virket til å ha bestemt seg for at jeg ikke skulle få hjelp på forhånd. Safet såg meg grine under hele legetimen, men det ble ikke vist noe form for sympati, heller anklager om å grine for å få det som jeg vil. Jeg gikk gråtende fra legekontoret og har aldri følt meg så dårlig behandlet og nedverdiget av ett annet menneske før. Tenk deg om dersom du skal bytte fastlege, dette er det dårligste valget jeg har tatt og han anbefales IKKE.

Svært dårlig lege

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Legen viser lite generell kunnskap. Stadig misforståelse fra legen sin side. Hadde vært mer gunstig å dratt til legevakten.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos Yngva og sitter alltid igjen med en god følelse etter jeg har vært der. Hun svarer godt på spørsmålene man kommer med, og jeg er veldig trygg på at hun gjør gode vurderinger. Hun kan være litt treg på oppfølging og henvisninger, men samtidig har jeg full forståelse for at hun har mye å gjøre og at det kan derfor ta litt lengre tid.
Har også tatt celleprøve hos henne og da pratet hun meg gjennom alt og jeg følte meg veldig trygg.

Dårlig

Lege: Leni Johannessen Skrevet

Har sendt dem 4 meldinger og ikke fått svar. Sykemelding gått ut og vet ikke hva jeg skal gjøre. Erik Norvald Orten er i stillingen. Kjepphøy besserwisser. Skulle hjelpe meg og gjorde alt verre. Styr unna!