Biskopshavn Legesenter DA

Telefonnummer55 57 78 8055 57 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av Biskopshavn Legesenter DA

Styr unna.

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Hvis du liker å vente 20 til 40 minutter på venterommet, elsker å krangle og liker å ha en dyr fastlege, så er dette legen for deg.
Jeg bytter så snart som mulig.

Samvittighetsfull og dyktig

Lege: Safet Mujic Skrevet

Mujic er en samvittighetsfull og dyktig lege. Som stiller kritiske spørsmål. Og som evner å lytte. Blir alltid tatt på alvor. Har hatt ham som fastlege i 13 år, og har aldri tenkt å skifte.

Tilgjengelig og dyktig

Lege: Safet Mujic Skrevet

Har hatt han som fastlege i 10 år nå og har de siste årene vært der hyppig både pga risikosvangerskap, egen sykdom og barnas sykdom. Føler meg alltid tatt på alvor og beroliget etter timen. Henviser til spesialist ved behov og har ved flere anledninger ringt meg for å følge meg opp i etterkant av legetimen, selv om dette ikke har vært et behov fra min side.

Også flink med barna. Helge i resepsjonen er også flink, effektiv og sympatisk!

God lege

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Lytter og er i møtekommende. Stor sett tilgjengelig. Gir gode råd og får meg til å føle meg trygg. Henviser ved behov.

Interessert og imøtekommende

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Et av de beste legene jeg har hatt! Hun er veldig imøtekommende og man føler seg ivaretatt og tatt seriøst nok. Men hun har en tendens å konkludere for fort og man føler man ikke blir "ferdig" å gå i dybden og forklare en situasjon, noe som går på bekostning av kommunikasjonen og det veier ned. Ellers er hun veldig løsningsorientert, samarbeidsvillig og ikke minst interessert i oppfølging av prosessen til forbedring, noe som er veldig viktig for at man skal føler seg trygg. Tilgjengeligheten kunne vært mye bedre. Opplever det tar noe lengre tid å få legetime med henne, antakelig har hun for mange pasienter. Det er mye forsinkelser. Av og til har jeg også opplevd at legetimene forstyrret midt i timen. Ellers vil jeg anbefale henne men helt ærlig ingen 5'er lege.