Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Biskopshavn Legesenter DA

Aldri tilgjengelig

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Verste lege jeg har hatt. Venter alltid 40 min på venterommet, og finner alltid time hos henne. Når jeg endelig får time blir den avlyst kun en time før. Skikkelig uprofesjonell lege, du må mase om absolutt alt. Hun sender deg ikke resultater på prøver, du må grave om alt selv. Og hun har skikkelig dårlig oppfølgning. Legesenteret har også bare en som sitter på resepsjon, han skal ta seg av alt blodprøver og telefon, noe som medfører kjempe lang tid til absolutt alt!

En av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

En fastlege som lytter, gjør en god jobb og viser at hun faktisk bryr seg er sjeldent i Norge etter personlig opplevelse. Dr. Celius er etter min mening den beste legen jeg noensinne har hatt. God oppfølging og grundig arbeid. Ikke noe å klage på i det hele tatt! 10/10!!

Flink, dyktig, seriøs

Lege: Safet Mujic Skrevet

Veldig fornøyd med Safet, vært fastlege i 2 år under studietiden og alltid tatt meg seriøst. Dyktig og effektiv. Anbefales trygt!

Safet mutic

Lege: Safet Mujic Skrevet

Meget fornøyd punktlig og meget dyktig. Har alltid forklart seg ordentlig. Personalet er imøtekommen og godt humør.

Grundig og lydhør

Lege: Safet Mujic Skrevet

Jeg har hatt Dr. Safet Mujick som fastlege i noen år, men har brukt han til mange varierte problemstillinger. Jeg opplever han som en lege som alltid lytter og som stiller gode spørsmål. Han tar meg alltid på alvor, og lytter nøye til det jeg forteller.
Han er alltid grundig og sjekker meg alltid nøye. Han er flink til å informere om hvilke muligheter jeg har og hvilke behandlingsmetoder som finnes.
Best av alt er at han er punktlig. Det er svært sjelden at jeg ikke kommer inn til rett klokkeslett.