Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av Biskopshavn Legesenter DA

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Safet Mujic Skrevet

ar hatt Dr. Mujic som fastlege i 14 år, både for meg og for mine barn. Veldig engasjert, dyktig og betryggende. Lytter og har god oversikt. Flink å få rask kontakt med spesialister ved behov. Omsorgsfull og flink med barn. Vet ikke om jeg finner bedre fastlegen etter at han gir seg.
Helge, helsesekretæren er svært serviceinnstilt og profesjonell. Har aldri ventet mer enn et døgn for å timen. Det er en fornøyelse å ha så betryggende og profesjonell lege.

Trygg, flink og imøtekommende

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Noe lang ventetid på venterommet kompenseres med god oppfølging, nøye gjennomgang og god info når det er nødvendig.

Lett og trygg å prate med, har ingenting å utsette på Yngva, tvert i mot. En god lege for både voksne og barn.

Styr unna.

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Hvis du liker å vente 20 til 40 minutter på venterommet, elsker å krangle og liker å ha en dyr fastlege, så er dette legen for deg.
Jeg bytter så snart som mulig.

Samvittighetsfull og dyktig

Lege: Safet Mujic Skrevet

Mujic er en samvittighetsfull og dyktig lege. Som stiller kritiske spørsmål. Og som evner å lytte. Blir alltid tatt på alvor. Har hatt ham som fastlege i 13 år, og har aldri tenkt å skifte.

Tilgjengelig og dyktig

Lege: Safet Mujic Skrevet

Har hatt han som fastlege i 10 år nå og har de siste årene vært der hyppig både pga risikosvangerskap, egen sykdom og barnas sykdom. Føler meg alltid tatt på alvor og beroliget etter timen. Henviser til spesialist ved behov og har ved flere anledninger ringt meg for å følge meg opp i etterkant av legetimen, selv om dette ikke har vært et behov fra min side.

Også flink med barna. Helge i resepsjonen er også flink, effektiv og sympatisk!