Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Biskopshavn Legesenter DA

stort forbedringspotensiale

Lege: Leni Johannessen Skrevet

Den tiden jeg hadde Leni Johannessen som lege følte jeg ikke at jeg ble tatt tilstrekkelig på alvor. Det rent teknsike med diagnostisering osv. var greit nok, men har slitt lenge med ettervirkninger av sykdom og føler det er her hun har tatt veldig lett på min situasjon. Hun hørte ikke etter da jeg kom med bekymringer, og tok ikke mine plager og symptomer på alvor. Jeg måtte ta mye personlig initiativ for å bli videre utredet og for å ta prøver osv. De gangene jeg har vært der har hun som regel vært under tidspress, noe som merkes under konsultasjonen og fører til at jeg har følt meg til bry, og har gjort at jeg har droppet å dra på legebesøk. Når hennes tekniske jobb ved å ta prøver osv er utført har jeg fått inntrykk av at hun er ferdig med saken, uavhengig om man har kommet frem til noe, og om pasienten har blitt bedre eller ikke. Sekretæren derimot er veldig behjelpelig, men det hjelper dessverre ikke så mye på totalopplevelsen, der jeg ofte har gått derfra svært frustrert.

Min nye fastlege

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Legen tar meg på alvor, forstår MIN spesielle situasjon og viser stor interesse for å hjelpe meg med min helse. Hun er tillitsvekkende, vennlig og grei.

Utrolig dyktig og snill lege, raskt og effektivt legekontor

Lege: Safet Mujic Skrevet

Tar alltid alle dine plager seriøst. veldig dyktig og grundig. anbefales på det sterkeste!

Samme gjelder legekontoret. Alltid enkelt å komme igjennom og alltid lett å få time.

Han lytter og spør og tar pasienten alvorlig.

Lege: Safet Mujic Skrevet

Han vekker tillit og gir verdifull råd om behandlingsalternativer.

God tid til pasienten

Lege: Safet Mujic Skrevet

Har hatt Dr. Mujic som fastlege i flere år. Han har vært en stor støtte for meg med mye sykdom. Føler han alltid har god tid til å lytte.
Og når det gjelder sykdom er han kunnskapsrik. Han vet alltid riktig diagnose på meg, før han har henvist meg til spesialist, RTG, MR osv. Prøvesvar viser alltid det Dr. Mujic trodde det var.
Man får nesten alltid time på dagen.
Denne legen har gjort det lettere for meg å leve med sykdom. Hatten av for en dyktig, forståelsesfull lege.