Bylegene

Veiberggata 1 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Bylegene

Hjertevarm og dyktig!

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang... hun tar ting på alvor og hører på hva du har å si, og henviser videre på ting hun er usikker på!

Grunndig og løsningsorientert

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Røn i et par år nå, etter en del dårlige erfaringer med tidligere fastleger. Hun er utrolig dyktig, hører på pasienten og jeg føler meg endelig tatt på alvor. Hun fant løsninger til helseproblemer for min datter, hvor andre leger kun sa "det vil nok gå av seg selv". Eneste nedsiden er at hun er meget opptatt hele tiden, men må si at jeg fikk alltid komme inn med en gang hvis det var hastetime.

Støttende og faglig dyktig.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Meget kunnskapsrik og veldig flink til å formidle relevant medisinsk informasjon på en forståelig måte. Overraskende ung, men svært erfaren på tross av dette. Relativt lett å få time på kort varsel, noe som var til stor hjelp for meg. Enkelt å finne frem til kontoret var også fint.

Lite å utsette legebesøket i sin helhet. Interessert i meg som pasient og tilstreber å yte best mulig behandling. Flink til å forstå og utøver legegjerningen med stor autoritet. Enkelt å anbefale til alle som en!

Dårlig kunnskap, leker mere kompis enn lege

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Byttet til han da det var eneste ledige i ullensaker da. Jeg sliter med en kronisk sykdom og trenger å tilrettelegge i samråd med lege/ nav . Han sa jeg bare måtte leve videre med dette og ingenting kunne bli gjort . ( Jobb hardt i arbeidslivet sa han ).

Skuffet .

Omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Kjempefin lege! Man føler seg alltid velkommen og godt ivaretatt på hennes kontor. Hun har medfølelse, er omsorgsfull og dyktig i jobben hun gjør. Uansett hva det måtte være finner hun alltid en løsning og undersøker nøye før hun trekker en konklusjon.