Bylegene

Rådhusvegen 4 2066 Jessheim

Siste vurderinger av Bylegene

Dyktig

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Veldig fornøyd, en snill lege som er lett å forstå og det føles som han faktisk bryr seg. Synes han gir gode råd og han er lett å prate med. Jeg har flyttet til en annen kommune, ca en time unna, og kommer ikke til å bytte fastlege av den grunn.

Trygg, vennlig og kunnskapsrik.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Vært der med barn, setter stor pris at han så langt det lar seg gjøre snakker direkte med barnet, hun følte seg sett og ivaretatt.
Veldig sympatisk og fin lege generellt!

Hjertevarm og dyktig!

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt noen gang... hun tar ting på alvor og hører på hva du har å si, og henviser videre på ting hun er usikker på!

Grunndig og løsningsorientert

Lege: Inger Marie Røn Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Røn i et par år nå, etter en del dårlige erfaringer med tidligere fastleger. Hun er utrolig dyktig, hører på pasienten og jeg føler meg endelig tatt på alvor. Hun fant løsninger til helseproblemer for min datter, hvor andre leger kun sa "det vil nok gå av seg selv". Eneste nedsiden er at hun er meget opptatt hele tiden, men må si at jeg fikk alltid komme inn med en gang hvis det var hastetime.

Støttende og faglig dyktig.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Meget kunnskapsrik og veldig flink til å formidle relevant medisinsk informasjon på en forståelig måte. Overraskende ung, men svært erfaren på tross av dette. Relativt lett å få time på kort varsel, noe som var til stor hjelp for meg. Enkelt å finne frem til kontoret var også fint.

Lite å utsette legebesøket i sin helhet. Interessert i meg som pasient og tilstreber å yte best mulig behandling. Flink til å forstå og utøver legegjerningen med stor autoritet. Enkelt å anbefale til alle som en!