Fornebu Legesenter

Tlf: 67 10 26 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fornebu Legesenter

Har min fulle tillit

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Jeg har brukt Peter selv, og når mine barn har hatt behov for det. Han har stilt opp på time fredag kveld kl. 18:00 hvis det har vært behov for det. Nøktern og faglig meget oppegående.
Jeg og min familie er veldig godt fornøyd.

Uinteressert og lite høflig.

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Første legebesøk på 15 år. Etter ventetid ble jeg tatt inn av en assistent som gjorde undersøkelsen. Påvist influensa, legen så jeg ikke noe til før han kom inn i rommet i 2min for og registrere på dataen. Ble nektet sykemelding(selv med forbud fra jobben om og møte opp i min tilstand.) selvom jeg jobber i helsevesenet med pasienter på cellegift. og jeg ble krevd for spesialist tillegg uten og bli undersøkt av legen og mistet sykepengene.

Byttet fastlege.

Very positive

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

I think Dr. Dvergsdal can boast many years of experience and this shows in his care for detail and specifically with my problem with recurring cysticis he has found a way to help and cure this problem without antibiotics which is very helpful.

Rareste legetimen i mitt liv

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Timen startet med at han tok en telefonsamtale fra en annen pasient. Her ble det også snakket om private ting. Ga ingen anmodning til å ville hilse, og da jeg tok initiativ sa han ikke navnet sitt. Avbrøt meg hele tiden og ville ikke høre på alt jeg hadde å si. Konkluderte ut ifra egen resonoment at jeg hadde astma uten at jeg var plaget med slike symptomer. Måtte krangle meg til resept på det jeg trengte, nemlig hostesaft. En svært ubehagelig blodprøve der jeg måtte holde sprøyte selv, og han lo ofte av meg, selv når jeg begynte å gråte av ubehag. Veldig fjern, ikke en god opplevelse, og jeg vil virkelig fraråde besøk hos legen. Selv om man får time med en gang er det ikke verdt det.

å anbefale

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Har hatt peter som min fastlege siden 2001 og har altid fått den hjelpen og servicen jeg har hatt behov for.
han gir de medisinene og undersøkelsene jeg har hatt behov for. og det er egentlig veldig bra at det ikke skrives ut resepter i hytt og pine