Fornebu Legesenter

Telefonnummer67 10 26 6067 10 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kilenveien 45 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Fornebu Legesenter

Burde pensjoneres

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Har fått spørsmål ved kontroll sent i svangerskapet om hvorfor jeg kommer til kontroll, selv om jeg hadde fått time og ikke vært der på over 1 måned. Dårlig oppfølging ift tilleggsproblematikk, og lite kompentanse hos støttepersonell. Har bedt 3 ganger om henvisning eller attest ifm svangerskap og de var så dårlig skrevet eller sendt feil at jeg mannen min måtte ringe og be ham om å skrive dem på nytt. Snakket på telefon med en annen pasienten under konsultasjon med lite hensyn til taushetsplikt. Mye mer fornøyd med vikarlegen Svanhild Slåtto. Dvergsdal har gått ut på dato og bør pensjoneres.

Lett å få rar time

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Legen diagnostiserte ting jeg ikke hadde snakket om, og jeg fikk flerfoldige resepter for ting jeg ikke er plaget av. Legen fortalte sykdomsanekdoter om andre pasienter lokalt som del av samtalen om min helse. Dvergsdal kan være en god lege for folk som kun har fysiske helseplager. Legekontoret kan bli flinkere på å si hvilken lege du skal til når du kommer, og begynne å bruke pasientSky e.l. i stedet for privat e-post. Egentlig er denne legen pensjonert, men er tilbake i jobb når de ikke har vikarleger inne. Sett av god tid, tror jeg var inne hos legen i en hel time. Byttet fastlege etterpå.

Har min fulle tillit

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Jeg har brukt Peter selv, og når mine barn har hatt behov for det. Han har stilt opp på time fredag kveld kl. 18:00 hvis det har vært behov for det. Nøktern og faglig meget oppegående.
Jeg og min familie er veldig godt fornøyd.

Uinteressert og lite høflig.

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

Første legebesøk på 15 år. Etter ventetid ble jeg tatt inn av en assistent som gjorde undersøkelsen. Påvist influensa, legen så jeg ikke noe til før han kom inn i rommet i 2min for og registrere på dataen. Ble nektet sykemelding(selv med forbud fra jobben om og møte opp i min tilstand.) selvom jeg jobber i helsevesenet med pasienter på cellegift. og jeg ble krevd for spesialist tillegg uten og bli undersøkt av legen og mistet sykepengene.

Byttet fastlege.

Very positive

Lege: Peter Dvergsdal Skrevet

I think Dr. Dvergsdal can boast many years of experience and this shows in his care for detail and specifically with my problem with recurring cysticis he has found a way to help and cure this problem without antibiotics which is very helpful.