Viken Legesenter

Vakåsveien 9 1395 Hvalstad

Siste vurderinger av behandlere ved Viken Legesenter

Ikke tatt seriøst

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Jeg opplever hun som humørsyk, smisking og hjelpsom ene dagen og mistenksom og sur neste gang. Spør for inngående om private ting som ikke har med sykdommen å gjøre.
Eneste lege jeg har hatt dårlig opplevelse hos, føler meg ikke tatt seriøst med min alvorlige sykdom, har alltid blitt tatt seriøst inntil jeg kom hit. Trodde en lege ønsket at flest mulig var samfunnsnyttige fremfor å gå på nav. Byttet fastlege

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Har veldig god erfaring med henne, føler meg godt ivaretatt. Skjønneste fastlegen, dyktig og proff - og veldig hyggelig!

Dårlig opplevelse

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Dela kamyab har god kunnskap, men veldig ofte veldig ufhøffelig og frekk.Vil ikke høre avbryter mens du forklarer hva som feiler med deg.Gir ikke akutt time hvis du har sterke smerter.Fikk akutt time etter 22 dager.Har alltid hund inni kontoret sitt veldig ubehagelig.

Følte meg sett og hørt

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Jeg var mest hos vikar, men jeg var svært fornøyd med både Dela og Elvira. Følte meg ivaretatt og tatt på alvor når jeg var på mitt mest sårbare. Dela har mye å gjøre, men følte at hun alltid møtte meg med omsorg og profesjonalitet, og han på laboratoriet var også utrolig hyggelig og et varmt menneske.

Hvem er egentlig legen min? Dela? Fast vikar og litr tid til spørsmål og mye stress

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Rett og slett ikke fornøyd med opplegget her med fast vikar, enda mindre etter at de flyttet vekk fra sentrum.

Nesten ikke møtt min egentlige lege, og uansett får jeg ikke svar på spørsmål for det er ut og inn fortest mulig som gjelder. Ta dere bedre tid og gi meg en enkel faktisk fastlege jeg kan møte regelmessig, og ikke dette opplegget dere har nå med tilfeldig hvem jeg får, inntil da er det vel best å finne noen andre.