Viken Legesenter

Vakåsveien 9 1395 Hvalstad

Siste vurderinger av behandlere ved Viken Legesenter

Skuffende

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år, men måtte dessverre tilslutt bytte. I starten følte jeg meg virkelig ivaretatt og ble fulgt opp på en god måte. Men de siste tre årene har jeg opplevd spydige bemerkninger, vanskelig å få svar og time. Selv en time som var avtalt på telefon ble jeg ikke ringt. Purret flere ganger, men ble ikke oppringt. Hun skulle henvise meg videre, men fikk ikke svar selvom jeg sendte mld på Pasientsky. Er veldig skuffet over oppfølging den siste tiden og er veldig glad jeg har byttet lege.
Virker som hun nå er mer opptatt med andre jobber enn å være fastlege for sine pasienter.

Dyktig

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Veldig flink lege som er meget effektiv og fremstår med stor troverdighet.
Har du time kommer du alltid inn til avtalt tid, noe som er veldig viktig for meg. Hos tidligere fastleger var det ikke uvanlig å vente 30 min eller mer, her har jeg aldri opplevd mer enn 5 min ventetid.

the worst experience in my life

She is doctor of my daughter who is 1,5 years old,
we ( me & my wife) normally don't feel comfortable to book an appointment with her and we prefer either going to Legevakt or private clinics ( like Volvat). because we found her angry and untrustable. But, we tried our chance with her again for today and for sure we never come back to this GP.

Seems too pessimistic. But, unfortunately this is reality!

Not recommended al all!

Ikke tatt seriøst

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Jeg opplever hun som humørsyk, smisking og hjelpsom ene dagen og mistenksom og sur neste gang. Spør for inngående om private ting som ikke har med sykdommen å gjøre.
Eneste lege jeg har hatt dårlig opplevelse hos, føler meg ikke tatt seriøst med min alvorlige sykdom, har alltid blitt tatt seriøst inntil jeg kom hit. Trodde en lege ønsket at flest mulig var samfunnsnyttige fremfor å gå på nav. Byttet fastlege

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Dela Kamyab Skrevet

Har veldig god erfaring med henne, føler meg godt ivaretatt. Skjønneste fastlegen, dyktig og proff - og veldig hyggelig!