Berit Aune

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Berit Aune

Kald og avvisende

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg har tidligere hatt en smertediagnose som heter vestibulitt. Jeg fortalte dette til BA når jeg dro til henne. Hvis jeg blir møtt med forståelse og empati, så har jeg ikke et problem med gynekologiske undersøkelser. Under samtalen virket det ikke som at hun hørte på noe av det jeg sa.

Under undersøkelsen fikk jeg smerter, sikkert fordi jeg ble redd og anspent. Jeg sa "nå gjør det vondt" da sa BA "det gjør det ikke".

Innså at jeg ikke kom til å få noe empati eller forståelse fra henne, så jeg la meg bare tilbake å så opp i taket og ventet på at det skulle være over. En av de verste gynekologiske undersøkelsene jeg har vært på, blir aldri å dra tilbake hvis jeg kan unngå det.

Fantastisk dame

Lege: Berit Aune Skrevet

Den beste gynekologen jeg noen gang har vært hos. Anbefales! Tar seg tid, lytter, er kunnskapsrik og kommer med anbefalinger og tips som er nyttige.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg fikk time kort tid etter jeg kontaktet henne. Hun var meget imøtekommende og forståelsesfull. Utstyret var nytt og behagelig, og Berit var flink å berolige og forklare under hele undersøkelsen. Anbefaler henne på det sterkeste!

Kan virkelig anbefales!

Lege: Berit Aune Skrevet

Var hos Aune for å sjekke fertiliteten grunnet lav AMH.
En imøtekommende, hyggelig og dyktig lege som jeg følte meg ivaretatt av. Følte hun tok meg på alvor. Anbefales virkelig!

Profesjonell og hyggelig

Lege: Berit Aune Skrevet

Hyggelig, normal dame som tok meg godt imot. Forklarte og viste ting. Ba meg å komme tilbake hvis behov.