Berit Aune

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Berit Aune

God og profesjonell gynekolog.

Lege: Berit Aune Skrevet

Min erfaring er god. Jeg fikk hjelp med mitt problem, nærmest umiddelbart, og saklig og presis informasjon. Håper hun jobber noen år etter pensjonsalder.

Flink og effektiv

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg sliter med PTSD etter seksuelle overgrep og har alltid hatt det vanskelig på undersøkelser.

Informerte Berit om dette og ble godt ivaretatt, fikk forklart rolig alt hun gjorde og hva som kunne forventes. Jeg dro derifra rolig og samlet, og følte meg godt ivaretatt.

Veldig flink

Lege: Berit Aune Skrevet

Nøyaktig og veldig flink og kan virkelig henne .Neste gang j skal til gynekolog ønsker j meg til Berit med eller uten henvisning

Aldri igjen

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg hadde min første time hos Berit forleden. Hadde hørt mye godt om henne og siden jeg har gynekolog skrekk, så tenkte jeg det var et godt valg. Men der tok jeg feil. Sa til henne jeg hadde skrekk, og dette ble ikke tatt hensyn til. Jeg følte hun var smålig frekk og fokuserte på at jeg var litt overvektig. Følte meg dum når jeg satt der med henne. Når selve undersøkelsen kom, syns jeg hun vae brutal. Sa flere ganger at jeg syns det gjorde vondt, og fikk blant annet tilbake at så vondt gjorde det ikke. Timen endte med at jeg gikk gråtende ut der med helt grusomme smerter. Så hit skal jeg aldri igjen.

Veldig godt ivaretatt

Lege: Berit Aune Skrevet

Har tidligere opplevd det jeg skulle inn for som veldig traumatisk, og var veldig nervøs. Informerte om dette og fikk en god dialog om hvordan dette helst skulle foregå. Hun fremstod som trygg, profesjonell, informativ, kunnskapsrik og effektiv, og har min varmeste anbefaling. Jeg skulle ønske jeg hadde fått henvisning til Berit tidligere, for jeg følte meg godt ivaretatt på alle måter, og jeg vil i fremtiden be om å få henne som behandler.