Berit Aune

Stortorget 2 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Berit Aune

Sympatisk, nøye og tillitsvekkende

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg hadde en veldig god opplevelse på denne klinikken. Ble først møtt av en hyggelig resepsjonist og fikk senere konsultasjon av Berit Aune. Jeg følte at hun lyttet, at hun var profesjonell og ivaretagende.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg ble skrem av å lese enkelte tilbakemeldinger her og jeg tar meg derfor tid til å skrive en egen tilbakemelding så ikke flere kommer i samme situasjon som meg.

Ble møtt av en rolig, forståelsesfull og kunnskapsrik lege. Fikk tydelige svar på alt jeg lurte på og hun fortalte alt hun gjorde før det ble gjort. Dette var første time og jeg får oppfølging til høsten (hun har ferie i august).

Jeg skulle ta en vanlig gynekologisk undersøkelse for å sjekke at alt er ok mtp eggstokkreft jeg har hatt. Ble henvist av fastlegen og fikk time ganske kjapt.

Er også en hyggelig dame i resepsjonen.

Kald og avvisende

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg har tidligere hatt en smertediagnose som heter vestibulitt. Jeg fortalte dette til BA når jeg dro til henne. Hvis jeg blir møtt med forståelse og empati, så har jeg ikke et problem med gynekologiske undersøkelser. Under samtalen virket det ikke som at hun hørte på noe av det jeg sa.

Under undersøkelsen fikk jeg smerter, sikkert fordi jeg ble redd og anspent. Jeg sa "nå gjør det vondt" da sa BA "det gjør det ikke".

Innså at jeg ikke kom til å få noe empati eller forståelse fra henne, så jeg la meg bare tilbake å så opp i taket og ventet på at det skulle være over. En av de verste gynekologiske undersøkelsene jeg har vært på, blir aldri å dra tilbake hvis jeg kan unngå det.

Fantastisk dame

Lege: Berit Aune Skrevet

Den beste gynekologen jeg noen gang har vært hos. Anbefales! Tar seg tid, lytter, er kunnskapsrik og kommer med anbefalinger og tips som er nyttige.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Berit Aune Skrevet

Jeg fikk time kort tid etter jeg kontaktet henne. Hun var meget imøtekommende og forståelsesfull. Utstyret var nytt og behagelig, og Berit var flink å berolige og forklare under hele undersøkelsen. Anbefaler henne på det sterkeste!